Rns 510 Bluetooth Kit

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Glaff
Helt nyt medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: 4. okt 2016, 12:25
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af Glaff » 12. okt 2016, 20:51

Hej alle.

Jeg står og har fundet et bluetoothkit til min rns 510 i min polo. Da polo er født uden det, tænkte jeg det ville være en god investering, da jeg skal have bilen i lang tid. Dog er jeg blevet lidt i tvivl angående købet af det, da jeg har fundet det på dba. Sælgeren tager en god pris for det brugt og yderligere en pris for at installere det hele og få det til at virke.

Dog faldt jeg lige over et forum emne herinde i 2008, der beskriver en bestemt person fra det område produktet bliver solgt fra. Og ud fra hvad det stod i forummet, kunne jeg ikke lade være og høre om nogle ligger inde med erfaringer/opleveser med denne person? Og om produkterne er reelt "ægte"?

Af hvad jeg har fået af informationer er:

bluetoothkit 2200,-
installere og aktiver 300,-
brugerens navn: kasper
område grenå

håber nogle har inputs på dette? Og om det er noget jeg skal holde mig langt fra?

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af DJ_Gran » 12. okt 2016, 21:19

Glaff skrev:Hej alle.

Jeg står og har fundet et bluetoothkit til min rns 510 i min polo. Da polo er født uden det, tænkte jeg det ville være en god investering, da jeg skal have bilen i lang tid. Dog er jeg blevet lidt i tvivl angående købet af det, da jeg har fundet det på dba. Sælgeren tager en god pris for det brugt og yderligere en pris for at installere det hele og få det til at virke.

Dog faldt jeg lige over et forum emne herinde i 2008, der beskriver en bestemt person fra det område produktet bliver solgt fra. Og ud fra hvad det stod i forummet, kunne jeg ikke lade være og høre om nogle ligger inde med erfaringer/opleveser med denne person? Og om produkterne er reelt "ægte"?

Af hvad jeg har fået af informationer er:

bluetoothkit 2200,-
installere og aktiver 300,-
brugerens navn: kasper
område grenå

håber nogle har inputs på dette? Og om det er noget jeg skal holde mig langt fra?
Vi ses om et par måneder når du vil have en professionel til at lave det uden at bore huller i dine stik, og lave et hamrende ringe arbejde. Hold kæft hvor har jeg set mange biler der er blevet ødelagt dernede, og har smidt flere billeder op herinde af hans "arbejde". Kan kun på det varmeste fraråde at bruge den person!

Jeg har ikke noget imod andre laver hvad jeg laver. Men jeg synes fandme det er synd når bilerne bliver ødelagt pga. kæmpe idioter.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

Glaff
Helt nyt medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: 4. okt 2016, 12:25
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af Glaff » 12. okt 2016, 21:22

Mange tak for svar!

Jeg sætter pris på at du ville bruge din tid på at besvare mit spørgsmål!

Jeg vil ikke gå længere med handlen og i stedet søge hjælp ved professionelle der har forstand på området.

bjarnebuch
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 25. jul 2016, 18:41
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af bjarnebuch » 25. okt 2016, 18:36

Hvis du ikke har fundet et Bluetooth sæt til din 510 så har jeg et sprit nyt liggende. Du kan snilt sætte det i selv da det er et "forlænger" kabel til 510. Ud med radioen, stikket at og sæt kablet imellem - sådan.
Bluetooth er købt ved Kufatec.de og det nyeste.

Bjarne

Lenoxx
Helt nyt medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 24. dec 2008, 20:35
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af Lenoxx » 7. nov 2016, 08:38

hej Bjarne hvad er prisen på det bluetooth sæt du har til RNS-510?

bjarnebuch
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 25. jul 2016, 18:41
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rns 510 Bluetooth Kit

Indlæg af bjarnebuch » 20. nov 2016, 20:27

Undskyld mit meget sene svar men har været "fraværende"

Jeg har den på DBA til 1700. Jeg har købt det ved tyske Kufatec og det er den store version.

Mvh Bjarne

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"