Appconnect Android Auto virker ikke

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Brugeravatar
farouche
Medlem
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 21. maj 2013, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 9 times
Been thanked: 125 times

Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af farouche » 12. nov 2016, 11:41

Har nu forsøgt længe at få Android Auto til at køre i min Passat sammen med min Galaxy S7 edge, men det spiller ikke rigtigt. Har lige opdateret til nyeste version af Android Auto app men det gjorde intet godt.

Når jeg sætter den til USB connecter den fint og jeg kan starte musik eller Navi og alt kører fint. Så går der 30 sekunder så ryger forbindelsen uden videre, og det sker hver gang.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal lede efter løsningen. Er det kablet, telefonen eller App-Connect der er noget med. Og er der en defekt eller er det mig der gør noget galt?

Er lidt i vildrede, håber nogen har forslag.
2023 Polestar 2 LRSM Plus

sga123
Helt nyt medlem
Indlæg: 77
Tilmeldt: 22. aug 2016, 18:35
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af sga123 » 13. nov 2016, 08:14

Er nok ikke til megen hjælp. Oplever lignende i en 2017 touran med en Samsung S5 neo. .. har oplevet at kablet betyder en del for at jeg kan connecte. Med original kablet til telefonen har jeg nu problemer med at AA. Fryser efter nogen minutter. Jeg har opdateret til sidste version AA. Spotify har jeg kun haft sporadisk gavn af. Google maps virker tildels men skærmen fryser så der kun er lyd osv. Min datters iPhone virker perfekt, så jeg mistænker den ufærdige AA sw...

Sent from my SM-G903F using Tapatalk
:ugeek: Touran :ugeek:

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af Anders D » 13. nov 2016, 09:35

Jeg har ikke den slags udfordringer med AA på Samsung S7 Egde jeg fik forleden.. Havde det heller ikke på Nexus 6P eller HTC 10.

Jeg kan opleve at selve radioen crasher og rebooter, men det tilskriver jeg ikke den tilsluttede telefon. Det sker meget sjældent og

Jeg bruger et ti cm langt Micro USB kabel i i tvivlsom kvalitet. Med de to nævnte et type C kabel tilsvarende.

På S7 er erfaringsgrundlaget selvfølgelig lidt spædt, men jeg kørte i aftes da 2x45 kilometer og skiftede lystigt mellem radio og Spotify mens jeg navigerede med Maps.

Jeg bruger 64 bit AA Apk'en der udkom d. 7. November.

Brugeravatar
farouche
Medlem
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 21. maj 2013, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 9 times
Been thanked: 125 times

Re: Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af farouche » 13. nov 2016, 09:40

Jeg bruger også 64bit version fra 7/11.

Men alt virker jo fint, bare meget kortvarigt

Min umiddelbare teori er et eller andet sikkerheds næssigt på telefonen. Var det kablet så ville det jo slet ikke virke.

Synes bare det er uholdbart at markedsføre en løsning som med al tydelighed er så ringe at det i mange tilfælde er ubrugeligt.
2023 Polestar 2 LRSM Plus

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af Anders D » 13. nov 2016, 09:47

Det tager jo afsæt i noget fra udlandet. Android Auto er jo ikke engang i beta i Danmark endnu.

Synes ikke du kan afskrive kablet med den argumentation. Hvilket bruger du?

Man ja, man kan så betvivle det lovlige i VW's markedsføring. Det er jo kun os nørder der ved hvad det er, at sideloade apps uden om Play Store. Men jeg tvivler nu på det vil ændre noget.

Hvad er det for en radio der omtales i første indlæg?

Brugeravatar
dkull
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 22. sep 2008, 22:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Appconnect Android Auto virker ikke

Indlæg af dkull » 26. nov 2016, 23:25

farouche skrev:Jeg bruger også 64bit version fra 7/11.

Men alt virker jo fint, bare meget kortvarigt Billede

Min umiddelbare teori er et eller andet sikkerheds næssigt på telefonen. Var det kablet så ville det jo slet ikke virke.

Synes bare det er uholdbart at markedsføre en løsning som med al tydelighed er så ringe at det i mange tilfælde er ubrugeligt.
Husk der er forskel på x64 og x64arm

jeg har det på min nexsus 5x og det virker fint, den bruger x64 arm
http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
Med venlig hilsen
Mathias

Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"