Discover media pro med dab+

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. apr 2012, 20:39
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af preben76 » 7. mar 2017, 21:57

Nå men har snakket med sælger idag og han mener helt bestemt at bilen er bestilt uden dab+ og da det er en R-Line som har sportsrat så er der heller ikke varme i rattet på den.
Så det må jeg jo bare leve med.
Tale lige kort med Watcher idag også om det og som han siger så er det vidst først i 2020-22 at fm lukker og der er jo stadig mulighed for at streame netradio på den. Så det bliver vidst løsningen istedetfor en ny radio på 15k+

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 54 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af tvartou » 7. mar 2017, 22:43

Ja, han mener det.. Men har du bestilt den med? Fremgår det ikke af slutsedlen?

Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. apr 2012, 20:39
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af preben76 » 8. mar 2017, 00:42

tvartou skrev:Ja, han mener det.. Men har du bestilt den med? Fremgår det ikke af slutsedlen?
Det fremgår ikke af slutseddlen som jeg har fået 3 forskellige af. Aftale nr 2 som er underskrevet da jeg bestilte bilen og nr 4 på mail og nr 6 da jeg fik bilen udleveret.

Jeg har ikke set nr 1, 3 og 5. Men gider ikke gøre mere ved det nu. Jeg har fået en god betjening ved forhandleren ellers og som Watcher siger så betyder det jo i realiteten ikke det vilde i længden. Og der kommer jo fri roaming ved flere og flere mobilselskaber.

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af thg » 8. mar 2017, 03:20

Nu har DAB+ jo altså fulgt med Discover anlæggene det sidste års tid eller mere uden merpris...

Har du ikke brochuren eller specifikationsarket som helt præcist beskriver R-Line og varme i rattet?
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. apr 2012, 20:39
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af preben76 » 8. mar 2017, 03:29

thg skrev:Nu har DAB+ jo altså fulgt med Discover anlæggene det sidste års tid eller mere uden merpris...

Har du ikke brochuren eller specifikationsarket som helt præcist beskriver R-Line og varme i rattet?
Min er købt i sverige og der er det tilvalg til 2200kr. Jo et eller andet sted. Skal lige kigge efter den.

mrechnagel
Helt nyt medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 19. feb 2017, 10:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af mrechnagel » 8. mar 2017, 07:33

thg skrev:Nu har DAB+ jo altså fulgt med Discover anlæggene det sidste års tid eller mere uden merpris...?
Er du sikker på det? Har lige købt en Passat med Discover Pro og synes ikke der står meget omkring DAB+ her i kataloget og jeg fik også lov at betale ca. 4 t.kr. for at få DAB+?
2017 Passat Variant 2.0 TDI Highline+ 190 HK DSG

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af thg » 8. mar 2017, 11:28

mrechnagel skrev:
thg skrev:Nu har DAB+ jo altså fulgt med Discover anlæggene det sidste års tid eller mere uden merpris...?
Er du sikker på det? Har lige købt en Passat med Discover Pro og synes ikke der står meget omkring DAB+ her i kataloget og jeg fik også lov at betale ca. 4 t.kr. for at få DAB+?
Var nok lidt for hurtig på tasterne, det er en golf hvor DAB+ er inkl. Discover modellerne.
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

mrechnagel
Helt nyt medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 19. feb 2017, 10:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af mrechnagel » 8. mar 2017, 12:23

Så føler jeg mig ikke så snydt længere :lol:

Kan også se at Discover Pro til Golf (inkl. DAB+) koster ca. 22 t.kr. mens Discover Pro til Passat (uden DAB+) koster ca. 19 t.kr. Så der er ikke den store forskel om end det virker underligt at pakkerne ikke er ens på noget som banalt set er ens. Men bare de selv kan styre det.
2017 Passat Variant 2.0 TDI Highline+ 190 HK DSG

udsulle
Helt nyt medlem
Indlæg: 61
Tilmeldt: 14. sep 2008, 19:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af udsulle » 8. mar 2017, 13:11

Sidder på min både ved sædevarmen knappen og på displayet + ved MENU knappen BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Brugeravatar
Jakobms
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 20. jul 2016, 22:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af Jakobms » 8. mar 2017, 16:58

preben76 skrev:
Jakobms skrev:
nybo65 skrev:Ja du ved jo hvordan det skal være, men bare til info: på vores kan man justere sædevarmen i 3 trin og når den knap aktiveres vises det i displayet.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det gir lidt en forklaring, for på min er der kun ét niveau.. men på skærmen kommer der et ikon i øverste højre hjørne der indikere 3 niveauer. Men der ikke noget sted jeg kan "ændre i varmestyrke"..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min har også 3 niveauer til sædevarme. Men der er ik noget ikon på knappen der indikere ratvarme. I menuen til klima er der en knap med en firkant der er rund i toppen og så med vvv i midten. Den giver heller ik varme i rattet.
Sorry for off topic. Men i min ser det sådan her ud. Ikonet på skærmen siger 3 niveauer rat varme. Men der ingen steder jeg kan ændre styrke. Knappen ser bare sådan her ud.. BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af i-s » 8. mar 2017, 18:48

Jakobms skrev: Sorry for off topic. Men i min ser det sådan her ud. Ikonet på skærmen siger 3 niveauer rat varme. Men der ingen steder jeg kan ændre styrke. Knappen ser bare sådan her ud..
Inde i setup menu'en kan du stille det (den med tandhjulet helt ude til højre). Det står det som et punkt lige under hvor du kan ændre følsomhed på lyssensoren til AUTO lys.

De 3 forskellige niveauer kan indstilles med VCDS, hvis man ikke synes det helt passer.
/Søren.

Brugeravatar
Frederik DH
Medlem
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 6731
Has thanked: 35 times
Been thanked: 105 times

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af Frederik DH » 8. mar 2017, 20:08

mrechnagel skrev: Kan også se at Discover Pro til Golf (inkl. DAB+) koster ca. 22 t.kr. mens Discover Pro til Passat (uden DAB+) koster ca. 19 t.kr. Så der er ikke den store forskel om end det virker underligt at pakkerne ikke er ens på noget som banalt set er ens. Men bare de selv kan styre det.
Du har ikke set den nye Discover Pro i Golfen så ;)
Frederik DH

'22 ID.5 Pro Performance
'17 move up!

nybo65
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 4. aug 2008, 14:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af nybo65 » 8. mar 2017, 20:10

mrechnagel skrev:Så føler jeg mig ikke så snydt længere :lol:

Kan også se at Discover Pro til Golf (inkl. DAB+) koster ca. 22 t.kr. mens Discover Pro til Passat (uden DAB+) koster ca. 19 t.kr. Så der er ikke den store forskel om end det virker underligt at pakkerne ikke er ens på noget som banalt set er ens. Men bare de selv kan styre det.

Det koster ca 11tkr til Golf Sportsvan
Vedhæftede filer
IMG_0551.PNG
IMG_0551.PNG (143.88 KiB) Vist 1796 gange
Touran Highline 1.4 TSI 150 HK DSG 2/2017>
UP 1.0 Move UP 3/2015>
Golf Vl 1.6 TDI Bluemotion 2011-2017
Golf Plus 1.9 TDI DSG Comfortline 2007-2011

nybo65
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 4. aug 2008, 14:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Discover media pro med dab+

Indlæg af nybo65 » 8. mar 2017, 20:14

thg skrev:Nu har DAB+ jo altså fulgt med Discover anlæggene det sidste års tid eller mere uden merpris...

Har du ikke brochuren eller specifikationsarket som helt præcist beskriver R-Line og varme i rattet?
Det koster ca 4tkr til Touran for DAB +
Vedhæftede filer
IMG_0552.PNG
IMG_0552.PNG (156.22 KiB) Vist 1792 gange
Touran Highline 1.4 TSI 150 HK DSG 2/2017>
UP 1.0 Move UP 3/2015>
Golf Vl 1.6 TDI Bluemotion 2011-2017
Golf Plus 1.9 TDI DSG Comfortline 2007-2011

BentHighline
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 11. mar 2017, 23:14
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 14 times

Re: Discover Media Pro Med Dab+

Indlæg af BentHighline » 12. mar 2017, 00:55

Hej. Har fået en pris på montering af discover pro (21500kr) . Men er den prisen vær ???.kan man tjekke vejret på bestemmetsesstedet ??? .og får man løbende trafik nyheder ind. Uden man skal have tlf koblet på ??.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Discover Media Pro Med Dab+

Indlæg af i-s » 13. mar 2017, 21:49

BentHighline skrev:Hej. Har fået en pris på montering af discover pro (21500kr) . Men er den prisen vær ???.kan man tjekke vejret på bestemmetsesstedet ??? .og får man løbende trafik nyheder ind. Uden man skal have tlf koblet på ??.
Ja, hvis du sætter et SIM kort i og abonnerer på CAR-NET.
/Søren.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"