Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Brugeravatar
jencka
Medlem
Indlæg: 792
Tilmeldt: 1. maj 2017, 16:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 154 times
Been thanked: 120 times

Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af jencka » 11. jul 2017, 07:05

Hej alle

er ny her, og dette er mit første post, men har læst mange indlæg, og fået meget værdifuld info fra alle jer dygtige vag folk.

Skal have aktiveret min smartlink i min octavia (produceret jan. 17) i næste uge, og surfede så også rundt vedr. Diverse skoda apps. Fandt denne side i app store men det er vel ikke alle der kan bruges i dk ?
Https://itunes.apple.com/dk/developer/s ... 27878?l=da

har iphone se - bolero radio - og ikke amundsen/columbus, så det er carplay jeg kommer til at bruge.

Modtager også gerne hints til andre indlæg her om fiduser med smartlink/carplay her inde. Har søgt meget rundt men ved ikke om jeg har set dem alle.

Mvh
jencka
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

Brugeravatar
Schmidt0809
Helt nyt medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 21. maj 2017, 19:14
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af Schmidt0809 » 12. jul 2017, 13:14

Med bolero kan du ikke andet end CarPlay, Skoda appen kan så bare være en digital servicebog.. alle de andre funktioner i appen, kræver wifi modul i bilen og det er kun til Amundsen og Columbus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
jencka
Medlem
Indlæg: 792
Tilmeldt: 1. maj 2017, 16:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 154 times
Been thanked: 120 times

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af jencka » 12. jul 2017, 17:32

1.000 tak schmidt ;)

tænkte jeg nok men blev usikker på alle de beskrivelser om den og anden app på skodas danske hjemmeside. Opdagede der er stor forskel på hvad man kan i de forskellige lande, via google.
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

Brugeravatar
Schmidt0809
Helt nyt medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 21. maj 2017, 19:14
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af Schmidt0809 » 12. jul 2017, 18:06

Jeg har selv været igennem det samme, da jeg også "kun" havde valgt bolero. Troede at smartlink var mere end CarPlay og Android auto.. Men syntes heller ikke at merprisen for amundsen gav mening, da gps indbygget er forældet i mine øjne, gps via f.eks CarPlay er jo altid opdateret...
Men jeg tror den nye stik som VW giver gratis væk nu, kommer til Skoda også, og den tilføjer en del af de funktioner som er i de andre anlæg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af GaSelle » 12. jul 2017, 18:49

Schmidt0809 skrev:Jeg har selv været igennem det samme, da jeg også "kun" havde valgt bolero. Troede at smartlink var mere end CarPlay og Android auto.. Men syntes heller ikke at merprisen for amundsen gav mening, da gps indbygget er forældet i mine øjne, gps via f.eks CarPlay er jo altid opdateret...
Men jeg tror den nye stik som VW giver gratis væk nu, kommer til Skoda også, og den tilføjer en del af de funktioner som er i de andre anlæg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
MinVolkswagen giver ingen ekstra funktioner i radioen.

Brugeravatar
Schmidt0809
Helt nyt medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 21. maj 2017, 19:14
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af Schmidt0809 » 12. jul 2017, 19:32

Nej det jeg med på, men det giver en del info om bilen i en app, hvor en del af de funktioner er i Skoda appen hvis du har wifi modul i bilen til f.eks Columbus..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
jencka
Medlem
Indlæg: 792
Tilmeldt: 1. maj 2017, 16:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 154 times
Been thanked: 120 times

Re: Skoda Apps - Hvilke VIrker I Dk?

Indlæg af jencka » 14. jul 2017, 13:55

Lige præcis schmidt ;)

det var sådan noget jeg var ude i. For havde samme overvejelse vedr. Navi vs. Carplay, og endte med at "nøjes" med carplay bl.a. Pga prisforskel. For tror lidt på at der kommer mere til den carplay. Særligt da rigtigt mange mærker er begyndt at putte det i deres modeller enten som tilvalg eller standard. Og det må apple og div. Android udbydere da udnytte.
Og venter da også på at skoda i dk også lancerer deres version af minvolkswagen med et gratis stik. For det er da til overvejelse uanset evt tredeparts tilbud. Jeg mener - dem får jeg smidt i hovedet så mange andre steder fra.
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"