Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
THviid
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. jul 2017, 10:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af THviid » 19. jul 2017, 13:02

Mojn

da jeg er meget tæt på at købe en polo gt fra 2016. Vil jeg høre hvad folk herinde har smidt i deres lign 2016 polo. Da bilen jeg pt er interesseret i. Desværre ikke har hverken navigation eller apple carplay pt.

Prisen er ikke så vigtig i forsøgte omgang. Mere at det ikke ligner noget der er løgn.

Jeg havde umiddelbart selv i første omgang kikket efter noget lign alpine ilx-700. Eller alpine ine-w928r. Men jeg er ikke sikker på at nogle af de 2 enheder kan monteret lige umiddelbart.?

På forhånd tak for evt. Hjælp :)

thomas

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af diskoboy » 19. jul 2017, 13:13

I en Polo 6C kan du få Discovery Pro enhed med en Polo skærm. Så har du app Connect (dog IKKE Car-net)

Watcher (Cartrenss) eller theone (VAGstyle) kan hjælpe dig
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

THviid
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. jul 2017, 10:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af THviid » 20. jul 2017, 10:30

Ja jeg kikker også på discovery pro enhed til bilen. Men koster det ikke en arm og et ben i forhold til at smide en god alpine eller lign enhed i.?

Jeg ligger lige nu i forhandling om en gt. I forbindelse med min snak med sælgeren. Løfter jeg problemet omkring manglende apple carplay. Han fortæller mig at hans tekniker er på 14 dages ferien. Men at der "vist" godt kan installeres carplay på. Det er jeg selvfølgelig ked af at tage hans ord for. Da jeg ud fra billederne umiddelbart ikke synes det ligner at der kan.

Er der en måde jeg kan sikre mig at den nuværende radio der er i bilen kan upgraderes med apple carplay før jeg køber den.?

aknedude
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 31 times
Been thanked: 63 times

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af aknedude » 22. jul 2017, 08:30

Den her koster det halve af en org. Og tror faktisk den er mindst lige så lækker.
https://www.pioneer-car.eu/dk/da/navgat ... ucEALw_wcB

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af diskoboy » 22. jul 2017, 08:53

I VW kan du ikke få en 'ekstra boks' i bilen der gør at CarPlay virker. Så skal hele headunit skiftes.

Om det er det samme med alle de andre mærker skal jeg ikke høre mig jeg på.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

THviid
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. jul 2017, 10:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af THviid » 22. jul 2017, 16:38

aknedude skrev:Den her koster det halve af en org. Og tror faktisk den er mindst lige så lækker.
https://www.pioneer-car.eu/dk/da/navgat ... ucEALw_wcB
Ja den kikket jeg også på. Den koster heller ik mere end 8500 inkl montering lige pt.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af GranTurismo » 23. jul 2017, 14:09

Hvilken radio sidder der i bilen? Det var måske brugbar information for at svare på spørgsmålet...

Er det med 5" (Composition Color) eller 6,5" skærm (Composition Media)?
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10863
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1887 times

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af GaSelle » 23. jul 2017, 18:58

THviid skrev:Ja jeg kikker også på discovery pro enhed til bilen. Men koster det ikke en arm og et ben i forhold til at smide en god alpine eller lign enhed i.?

Jeg ligger lige nu i forhandling om en gt. I forbindelse med min snak med sælgeren. Løfter jeg problemet omkring manglende apple carplay. Han fortæller mig at hans tekniker er på 14 dages ferien. Men at der "vist" godt kan installeres carplay på. Det er jeg selvfølgelig ked af at tage hans ord for. Da jeg ud fra billederne umiddelbart ikke synes det ligner at der kan.

Er der en måde jeg kan sikre mig at den nuværende radio der er i bilen kan upgraderes med apple carplay før jeg køber den.?
Få det skrevet på slutsedlen - så er det deres hovedpine.

THviid
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. jul 2017, 10:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af THviid » 24. jul 2017, 09:12

GaSelle skrev:
THviid skrev:Ja jeg kikker også på discovery pro enhed til bilen. Men koster det ikke en arm og et ben i forhold til at smide en god alpine eller lign enhed i.?

Jeg ligger lige nu i forhandling om en gt. I forbindelse med min snak med sælgeren. Løfter jeg problemet omkring manglende apple carplay. Han fortæller mig at hans tekniker er på 14 dages ferien. Men at der "vist" godt kan installeres carplay på. Det er jeg selvfølgelig ked af at tage hans ord for. Da jeg ud fra billederne umiddelbart ikke synes det ligner at der kan.

Er der en måde jeg kan sikre mig at den nuværende radio der er i bilen kan upgraderes med apple carplay før jeg køber den.?
Få det skrevet på slutsedlen - så er det deres hovedpine.


Sent from my iPhone using Tapatalk

THviid
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. jul 2017, 10:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret Radio Med Apple Carplay Mm.

Indlæg af THviid » 24. jul 2017, 09:13

Ja det var også min tanke. Og da jeg henvender mig til sælger. Så prøver han også med aaaargh men så får du den til xxx, og så tager du chancen med radioen. Der er heldigvis en anden bruger herinde som viste præcis hvad det var. Og hvad det ville koste mig at opgradere/skifte radioen. Så det er ikke længere et issue.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"