Discover Pro stopper med at virke

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
G-man
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. jun 2017, 13:57
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Discover Pro stopper med at virke

Indlæg af G-man » 7. aug 2017, 18:51

Min MIB2 (opgraderet fra MIB1) stoppede pludselig med at virke. Det har ellers fungeret glimrende.

Radioen spiller et minuts tid og så går radioen ud. Hvis man forsøger en af de 8 knapper, går den i sort og slukker lidt hurtigere.

Det skete under et tordenvejr, men jeg ved ikke om det har noget med det at gøre.

For mig lyder det som om komponentbeskyttelsen er gået i baglås??

Nogen der har erfaring?

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Discover Pro stopper med at virke

Indlæg af diskoboy » 7. aug 2017, 19:09

Tag fat i vedkommende der har opgraderet den. Måske en log kan fortælle hvad der er sket
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14504
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Discover Pro stopper med at virke

Indlæg af Watcher » 12. aug 2017, 08:31

Hvis komp beskyttelse er aktiv tænder enheden stadig den siger bare komponent beskyttelse over hele skærmen og ingen lyd osv.. unit er højst sandsynligt ristet


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

G-man
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. jun 2017, 13:57
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Discover Pro stopper med at virke

Indlæg af G-man » 16. aug 2017, 08:35

Beklager lidt manglende respons - jeg stod i Ungarn, da ovenstående ulykke faldt over mig og internettet har været on and off - mest off.

Efter at have tændt og slukket for den omkring 10 gange gav jeg op og begyndte at gøre min mobil klar til navigation. Men efter en kort tur på 2 x 1 km til det lokale Lidl, så fungerede den pludselig igen og har gjort det lige siden. Det havde jeg slet ikke regnet med ville komme til at ske :)

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"