App-connect eftermontering

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Michael_VW
Nyt medlem
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

App-connect eftermontering

Indlæg af Michael_VW » 1. okt 2017, 08:43

Hej.

Jeg har en Golf 7 som er produceret 09.2015 med en composition media radio. RD nr. 3q0035819A og lige denne model understøtter ikke app-connect :(
Jeg tænker så om jeg kan sætte en 3q0035824B i, købe et aktiveringsdokument hos VW og få åbnet op for app-connect så det virker i bilen?

Er der nogle, der har prøvet om det kan lade sig gøre eller ved om det er muligt???

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af MrPedersen87 » 1. okt 2017, 11:22

Kender faktisk ikke om du blot kan det, og så fjerne komponent beskyttelse. Der er en original løsning også med opgradering til discover media til 9k, også derefter app connect til 2100 :).. virker siden det er en 2016 model

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Michael_VW
Nyt medlem
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af Michael_VW » 1. okt 2017, 11:39

Ja kender godt til navi kittet. Det kan selvfølgelig eftermonteres og så app-connect bagefter. Men det var for og slippe for og bruge ca. 8000 kr på navi kittet først. Hvis det andet var muligt.

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af MrPedersen87 » 1. okt 2017, 11:46

Michael_VW skrev:Ja kender godt til navi kittet. Det kan selvfølgelig eftermonteres og så app-connect bagefter. Men det var for og slippe for og bruge ca. 8000 kr på navi kittet først. Hvis det andet var muligt.
Alright super. Overvej det hvis den anden løsning også løber op, i navi kittet står du stærkere hvis et eller andet skulle gå i stykker .. tror du skal have fat i cartrends eller vagstyle.. men har aldrig hørt om opgradering til en anden composition media før.. hvor i landet er du fra? Jeg har et par bokse liggende fra opgradering jeg lige skal se hvad er fra

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Brugeravatar
theone
Aktiv medlem
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 16. jun 2008, 23:13
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af theone » 1. okt 2017, 11:51

Michael_VW skrev:Jeg tænker så om jeg kan sætte en 3q0035824B i, købe et aktiveringsdokument hos VW og få åbnet op for app-connect så det virker i bilen?

Er der nogle, der har prøvet om det kan lade sig gøre eller ved om det er muligt???
Jeg har lavet det tidligere i år på 3 biler, MEN de har låst for en del her i forbindelse med opdateringen 1/9 så tvivler på om nogen kan fortælle dig om du kan.

Spørgsmålet er også hvor meget kommer du til at spare? Med mindre du har gratis adgang til en tester vil der jo være noget license overførsel og oplåsning af komponent beskyttelse..
12 Beetle Design 1.6 TDI Kokain hvid. RNS-315 DAB, BT. Snart med meget mere...
11 Touran 1.4 TSI Magisk sort. RNS-510, BT, R-Line rat, Chrome Rails, Highline lister, Tågelygter

Michael_VW
Nyt medlem
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af Michael_VW » 1. okt 2017, 12:03

Jeg arbejder ved VW og har adgang til odis. Men skal købe licens til app-connect. Den sikre løsning er navi kittet for der kan jeg godt få låst app-connect op. Men vil helst spare navi kittet, hvis den composition media jeg har liggende kan låse app-connect op til bilen

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af MrPedersen87 » 1. okt 2017, 12:24

Michael_VW skrev:Jeg arbejder ved VW og har adgang til odis. Men skal købe licens til app-connect. Den sikre løsning er navi kittet for der kan jeg godt få låst app-connect op. Men vil helst spare navi kittet, hvis den composition media jeg har liggende kan låse app-connect op til bilen
Hvis du har boksen liggende, hvorfor pokker smækker den så ikke i, og tester om logoet er der.. så har du jo svaret???? Spørgsmålet er mere om du kan få boksen til at virke, end om du kan installere app c på den

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Michael_VW
Nyt medlem
Indlæg: 381
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: App-connect eftermontering

Indlæg af Michael_VW » 1. okt 2017, 13:07

Symbolet skulle gerne komme, men det er ikke sikkert den vil aktivere app-connect med licensen da bilen ikke er født med det. Da jeg kun kan bruge licensen EN gang vil det betyde jeg skal købe en ny hvis det viser sig ikke og kunne lade sig gøre og jeg skal have navi kittet i stedet for.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"