Problem - Håndfri (bluetooth) Seat Leon 2015 Model.

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Verndroid
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. sep 2015, 13:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Problem - Håndfri (bluetooth) Seat Leon 2015 Model.

Indlæg af Verndroid » 24. nov 2017, 10:22

Hejsa

beklager hvis dette ikke hører til i det her forum. Men synes det i hvert fald relaterer.

Jeg vil gerne høre om der generelt er problemer med bluetooth i seat leon 2015 model. Jeg er desværre noob i seat så ved ikke hvad radio model der sidder i. Men det er med trykfølsom skærm og med aux, bluetooth, car og phone menu osv. Kan en masse. :-)

problemet er med den håndfri del af bluetooth. Det vil sige, når man rent faktisk taler i telefon. Når bilen er tændt hakker det helt vildt og det er svært høre hvad der bliver sagt.

Ved afspilning af musik/lydbog via bluetooth er der ikke de store problemer. Det hænder at der kommer en del hak engang imellem. Men det er sjældent.

Så igen. Nogen der kender til problemer med den håndfri del af bluetooth i den her model?

--
tommy

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Problem - Håndfri (bluetooth) Seat Leon 2015 Model.

Indlæg af Watcher » 24. nov 2017, 11:31

Prøv en anden tlf først.. er det en iphone så prøv at gendan den


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Verndroid
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. sep 2015, 13:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Problem - Håndfri (bluetooth) Seat Leon 2015 Model.

Indlæg af Verndroid » 5. jan 2018, 11:14

Update:

tror jeg fandt ud af hvad problemet er. I de nyere ios er der mulighed for handoff så man kan overføre f.eks. En samtale til en anden enhed via bluetooth. Jeg slog det fra på min iphone så den ikke kunne lave handoff til noget som helst. Heller ikke til mit apple watch og siden har der ikke været hakkende samtaler via det håndfri sæt.

Så det ser ud til at det er ios software den er gal med i kombination med sådan en seat. Problemet er/var der ikke med bluetooth integrationen til en kenwood headunit. Så det er lidt forskelligt fra enhed til enhed om der er problemer.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"