Forlængerkabel til USB-tilslutning i golf 7 søges

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Forlængerkabel til USB-tilslutning i golf 7 søges

Indlæg af vrod » 27. feb 2018, 14:45

Hej alle,

Jeg har i længere tid været irriteret over at usb-porten i min golf 7 er placeret under radioen. Jeg ville hellere have den placeret i armlænet. Jeg bruger tit carplay og det ville give et noget cleanere look hvis jeg kunne få smidt boksen deri.

t. har jeg tænkt på at lægge VW-usb-boksen bag panelet og så trække et usb-forlængerkabel til armlænet men det ville selvfølgelig være en smule mere clean hvis jeg kunne få den originale usb-boks monteret i armlænet. Pt. såvidt jeg har set, skal jeg bore/skære ud til det men det gør mig ikke så meget.

Jeg håber derfor at der er nogen som evt. kunne være behjælpelige med at finde ud af hvor man kan få et forlængerkabel (vel en 70-100cm) til USB-boksen? Det er et grønt stik som kan ses på billedet.
gruenstecker.PNG
gruenstecker.PNG (165.04 KiB) Vist 365 gange
Såvidt jeg kan se mht. AUX-porten skal der bare lidt mere ledning på, hvorimod USB-kablet er lidt mere tricky. Håber at nogen ved hvor man kan finde det :)

Mvh Chris
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Forlængerkabel til USB-tilslutning i golf 7 søges

Indlæg af vrod » 4. mar 2018, 08:27

Ingen som har en idé?
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
Ozona
Medlem
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 3. dec 2008, 19:11
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 94 times
Been thanked: 64 times

Re: Forlængerkabel til USB-tilslutning i golf 7 søges

Indlæg af Ozona » 4. mar 2018, 08:32

Mon ikke det er lettere at klippe kablet over til det grønne stik, finde noget tilsavrende, loddet det samme, og krympe det, og så trække det grønne stik over i armlænet.... Tvivler meget stærkt på du findet et "forlængerstik" til det der
Jan 2024 ID7 Style + Eksteriørpakke Plus(Bestilt) - Midlertidig firmabil: Mercedes A220 D
Apr 2022 - Dec. 2023 VW Passat B8 DSG R-Line 190 HK, Highlights: Matrix, Panorama, Fyr, Massage, DCC O.M.A
Apr 2018 - Mar 2022 VW Passat B8 Variant Comfortline Premium 2.0 150 HK DSG + DK. LED Pakke
Jan 2014- Mar 2018 VW Passat 3C Variant Sportline Individual 2010 170 Hk. TDI DSG "Mit the ganze molevitten!"

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: Forlængerkabel til USB-tilslutning i golf 7 søges

Indlæg af Watcher » 4. mar 2018, 09:12

Det er skærmet data kabler.. dem klipper du ikke bare over og lodder sammen igen.

Det kan godt lade sig gøre at få forlænger kabler, men du skal selv trylle lidt. De 2 små pins til 5v er nemme nok at forlænge, og så det nye kabel skifter du stikhus på og skal skære et styr væk nede i selve hovedet.. du skal trække et helt nyt kabel fra handskerum og til midterkonsol


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"