Rookie spørgsmål Composition Media

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Soopman
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29. mar 2018, 18:48
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Rookie spørgsmål Composition Media

Indlæg af Soopman » 29. mar 2018, 19:21

Folks...
Starter med at beklage min uvidenhed på området. Jeg kender absolut intet af det nye teknologi, og har netop udskiftet min 18 år gamle Renault med en Passat B8 Comfort+ årg. 2016.

I min nye dejlige Passat er monteret dette apparat “Composition Media”
Er der en venlig sjæl som kan forklare lidt hvad Car-play, mirror-link, app-connect osv betyder, eller hvad man bruger det til?

Jeg troede at navigation var standard-udstyr men det har jeg ikke i bilen. Jeg har app-connect, men ved ikke hvordan jeg skal bruge det? Jeg får besked om at kontakte VW partner?

PFT

benj0219
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 9. feb 2018, 20:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Rookie spørgsmål Composition Media

Indlæg af benj0219 » 29. mar 2018, 20:42

Soopman skrev:Folks...
Starter med at beklage min uvidenhed på området. Jeg kender absolut intet af det nye teknologi, og har netop udskiftet min 18 år gamle Renault med en Passat B8 Comfort+ årg. 2016.

I min nye dejlige Passat er monteret dette apparat “Composition Media”
Er der en venlig sjæl som kan forklare lidt hvad Car-play, mirror-link, app-connect osv betyder, eller hvad man bruger det til?

Jeg troede at navigation var standard-udstyr men det har jeg ikke i bilen. Jeg har app-connect, men ved ikke hvordan jeg skal bruge det? Jeg får besked om at kontakte VW partner?

PFT
Der er helt sikkert folk herinde som kan uddybe i forhold til den specifikke radio men app connect er så du kan bruge din telefon til navigation og musik m.m. Det kræver en iPhone eller Android telefon som du skal forbinde med et kabel.

Sendt fra min Pixel 2 med Tapatalk


Brugeravatar
Frederik DH
Medlem
Indlæg: 988
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 6731
Has thanked: 35 times
Been thanked: 104 times

Re: Rookie spørgsmål Composition Media

Indlæg af Frederik DH » 29. mar 2018, 23:30

Du har mulighed for at få App-Connect, men det lader ikke til du har det. Derfor skal du tage kontakt til din forhandler for at tilkøbe aktivering.

App-Connect dækker over både Apple Carplay, Android Auto og Mirrorlink. Fælles for alle er at de giver dig mulighed for at betjene enkelte godkendte apps fra din telefon direkte på radioens skærm, herunder bl.a. standardnavigationen på din telefon.
Frederik DH

'22 ID.5 Pro Performance
'17 move up!

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"