Problemer med at aktivere car-net i bilen...LØST!! Car-Net server opdateres i denne uge

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Pete55
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2. feb 2015, 21:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Problemer med at aktivere car-net i bilen...LØST!! Car-Net server opdateres i denne uge

Indlæg af Pete55 » 29. jun 2018, 20:52

Jeg har opretter en bruger på car-net og fået en registreringskode som skal intastet på min Discover media under car-net. Fint nok, men når jeg indtaster koden og trykker ok, får jeg efter ca. 1 minut medd: “could not activate”
Jeg har så prøvet at slette bilen på. Car-net og få en ny registreringskode, men det gør ingen forskel. (Bilen er på internettet)

Jeg har haft min bil fra ny (2015) men har aldrig registreret eller brugt car-net før. Derfor er min gratis prøve periode udløbet og den skal jeg forlænge den. Jeg tror måske det er det som er problemet. Man kan ikke finde nogen steder hvpr jeg kan forlænge, fær bilen er aktiveret. Nogle gode råd??

(Som det ses på billedet, står der nederst i den sorte tekst, at jeg skal aktivere og derefter forlænge ab.
Vedhæftede filer
2BBB7E43-DDD8-42BB-95A1-97DFDDF6C043.png
2BBB7E43-DDD8-42BB-95A1-97DFDDF6C043.png (314.87 KiB) Vist 1010 gange
Senest rettet af Pete55 2. jul 2018, 12:08, rettet i alt 1 gang.

Pete55
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2. feb 2015, 21:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...hjælp

Indlæg af Pete55 » 2. jul 2018, 12:07

Probelm løst. Det viser sig at Car-net i tyskland har besluttet sig for at lave den store opdatering nu. Det gør at der frem til den 6/7-18 vil være mange udfald og Carnet funktioner som ikke virker.
Jeg har fået registreret min Carnet nu, men mange online opdsteringer virker ikke. Bla navigation. Desværre

HCS-2880
Nyt medlem
Indlæg: 129
Tilmeldt: 9. dec 2017, 19:23
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 47 times
Been thanked: 6 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...LØST!! Car-Net server opdateres i denne uge

Indlæg af HCS-2880 » 2. jul 2018, 12:23

Pete55 skrev:Probelm løst. Det viser sig at Car-net i tyskland har besluttet sig for at lave den store opdatering nu. Det gør at der frem til den 6/7-18 vil være mange udfald og Carnet funktioner som ikke virker.
Jeg har fået registreret min Carnet nu, men mange online opdsteringer virker ikke. Bla navigation. Desværre
Tak for orienteringen.
VW husker forhåbentlig også at skrive om opdateringen og dets følger rundt på hjemmesiden etc.


Sent from my iPad using Tapatalk
These users thanked the author HCS-2880 for the post:
Pete55

Trekster
Medlem
Indlæg: 831
Tilmeldt: 5. nov 2013, 13:20
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: København
Has thanked: 13 times
Been thanked: 43 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...hjælp

Indlæg af Trekster » 2. jul 2018, 14:44

Pete55 skrev:Probelm løst. Det viser sig at Car-net i tyskland har besluttet sig for at lave den store opdatering nu. Det gør at der frem til den 6/7-18 vil være mange udfald og Carnet funktioner som ikke virker.
Jeg har fået registreret min Carnet nu, men mange online opdsteringer virker ikke. Bla navigation. Desværre
Jeg oplevede i morges ingen hul igennem, på vej videre 2 timer senere virkede trafik opdatering igen..

Så dejligt med noget information fra VW. De har jo vores mail adresser det havde klædt dem at skrive ud at der er ustabilitet, midt i sommerferie rejse perioden ;)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Pete55
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2. feb 2015, 21:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...hjælp

Indlæg af Pete55 » 2. jul 2018, 18:22

Trekster skrev:
2. jul 2018, 14:44
Pete55 skrev:Probelm løst. Det viser sig at Car-net i tyskland har besluttet sig for at lave den store opdatering nu. Det gør at der frem til den 6/7-18 vil være mange udfald og Carnet funktioner som ikke virker.
Jeg har fået registreret min Carnet nu, men mange online opdsteringer virker ikke. Bla navigation. Desværre
Jeg oplevede i morges ingen hul igennem, på vej videre 2 timer senere virkede trafik opdatering igen..

Så dejligt med noget information fra VW. De har jo vores mail adresser det havde klædt dem at skrive ud at der er ustabilitet, midt i sommerferie rejse perioden ;)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ja helt enig, det er skidt bare at opdatere over en hel uge, uden at fortælle det til brugerne. Og hvordan det kan betyde så meget nedetid, er uforstålidt. Hvad hvis Google lukkede for google i et par timer...++++ :roll:

AAMS
Medlem
Indlæg: 1331
Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 186 times
Been thanked: 157 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...LØST!! Car-Net server opdateres i denne uge

Indlæg af AAMS » 2. okt 2018, 05:15

Jeg har præcis samme udfordring.

Har slettet min bil, gen-aktiveret den men kan stadig ikke registrere. Samme "fejl" som du beskriver.

Blev du ved til det lykkedes?
Det man siger, er man selv

Pete55
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 2. feb 2015, 21:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Problemer med at aktivere car-net i bilen...LØST!! Car-Net server opdateres i denne uge

Indlæg af Pete55 » 2. okt 2018, 07:09

Ja, jeg blev ved til det virkede. Jeg havde ringet til SMC og talt med dem, og det var dem der oplyste at de opdaterede i tyskland, hvilket gav server probs.
These users thanked the author Pete55 for the post:
AAMS

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"