Navigation + Bluetooth + Phone virker ikke

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
hmrdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jun 2018, 15:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Navigation + Bluetooth + Phone virker ikke

Indlæg af hmrdk » 30. jun 2018, 16:06

Hej folkens

Jeg har lige købt en Golf Variant Highline fra Maj 2017 med active info display og Discover Media navi. Havde en ven til at hente den hos forhandleren i går da jeg ikke selv kunne og de har lukket i dag. Jeg har selv først set bilen igen i dag. Da jeg prøvede bilen ved forhandleren virkede alt fint. Den havde ikke Apple Carplay og vi betalte for at få det aktiveret hos et VW værksted. Men nu virker navigation, bluetooth og telefon-support så ikke mere. Forhandleren åbner igen i morgen, så tager selvfølgelig fat i dem der - men er jo bare utålmodig, så ville høre om nogen har nogen ide om hvad der kan være galt og om jeg selv kan gøre noget for at fikse det uden at skulle forbi et værksted. Apple Carplay virker, men Siri kan heller ikke høre mig.

PFT - og må jo høre hvad forhandleren siger i morgen - men det har jo virket, så må være en software fejl på en måde.

God aften.

Mvh.
Henrik

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14507
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Navigation + Bluetooth + Phone virker ikke

Indlæg af Watcher » 30. jun 2018, 19:18

Kodning/aktivering der gal


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Leon5f
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Navigation + Bluetooth + Phone virker ikke

Indlæg af Leon5f » 5. jul 2018, 11:29

Enheden mangler recovery fra Fazit server. Det kan gøre jeg og nogen andreg smart folk her fra eller aut. servicer.
Hvis aut. Væksted gerne skifte enheden så bare kontakter mig, jeg har adgang til activeringskoder som heder SWaP , men det koster lidt :lol:

hmrdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jun 2018, 15:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Navigation + Bluetooth + Phone virker ikke

Indlæg af hmrdk » 5. jul 2018, 16:16

Tak for svaret. Jeg har imellemtid fået tid hos VW KBH på mandag hvor de skal fikse det. Forhandleren betaler og sender regningen videre til VW Vejle tror jeg nok der lavede fejlen. Håber da bare det er noget simpelt reset og jeg kan køre derfra selv igen.

God aften og igen tak for svar.

Mvh. Henrik

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"