RNS510 Bluetooth modul - hvilket?

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
DonWerner
Nyt medlem
Indlæg: 130
Tilmeldt: 14. jun 2011, 17:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

RNS510 Bluetooth modul - hvilket?

Indlæg af DonWerner » 7. jul 2018, 16:18

Halløjsa,

Jeg har en Polo 6R Bluemotion med en RNS510 B version installeret. Jeg kunne godt tænke mig at få monteret et bluetooth modul, som jeg kan bruge sammen med min RNS510. Hvilket modul skal jeg købe (bilen har ingen ratbetjening) og findes der mon nogen i Herning/Vejle området, som kan montere det for mig? Jeg vil gerne kunne streame lyd fra mobilen, men ellers er der ingen krav.
2010 VW Polo BlueMotion 1.2 TDI med DK-pakke & Glacier blue metallak
Modificeringer:
Multifunktionsrat | VW RNS 510 Navigation - B-Version m. TV Free | VW Alu dørlister | VW Alu sportspedaler | VW Aluliste til bagklap | Aluringe indlæg Climatic/lyskontakt | Krom nummerpladeholdere | Nanobehandlet forrude | Kodning km/l. i display

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: RNS510 Bluetooth modul - hvilket?

Indlæg af DJ_Gran » 8. jul 2018, 08:08

DonWerner skrev:Halløjsa,

Jeg har en Polo 6R Bluemotion med en RNS510 B version installeret. Jeg kunne godt tænke mig at få monteret et bluetooth modul, som jeg kan bruge sammen med min RNS510. Hvilket modul skal jeg købe (bilen har ingen ratbetjening) og findes der mon nogen i Herning/Vejle området, som kan montere det for mig? Jeg vil gerne kunne streame lyd fra mobilen, men ellers er der ingen krav.
Jeg har et modul inkl montering til 3500,- i Hjallerup hvis det er.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"