Bolero infotainment driller

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
MichaelB84
Helt nyt medlem
Indlæg: 35
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bolero infotainment driller

Indlæg af MichaelB84 » 9. nov 2018, 08:49

Hej

I min nyerhvervede Octavia Combi fra 2014 driller Bolero infotainment touch-skærmen. Jeg har kun oplevet det de tidlige morgener med tæt tåge og koldt vejr.

Touch-skærmen reagerer simpelthen ikke og jeg kan faktisk ikke bruge skærmen til noget som helst. Andre gange så går skærmen helt amok og skifter rundt i kanaler, menuer og indstillinger af sig selv.

Jeg tænker det er pga. temperaturen på skærmen/fugtigt vejr at skærmen ikke kan finde ud af det.

Er der andre der har oplevet dette? Og er der nogen måde at afhjælpe det på?

-Michael

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Bolero infotainment driller

Indlæg af Mike H » 9. nov 2018, 09:42

Hvis den er ny erhvervet fra forhandler - så er det bare retur med bilen (mindre end 6 måneder skal forhandler fixe det).
Vejret bør ikke have sådan inflydelse på skærmen - måske ved minus 30 grader kan det være langsom, men ikke ved de temp vi har i DK.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

kreativ
Medlem
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 124 times

Re: Bolero infotainment driller

Indlæg af kreativ » 9. nov 2018, 10:18

Der har været en TPI fra skoda angående svigt i infotainment skærmen hvor der kræves en sw opdatering af skærmen. Kan ikke huske om årgang 2014 var med i men ellers tag fat i din lokale skoda service partner så kan de slå det op :)
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"