Montering, dashcam ledning

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 391 times
Been thanked: 478 times

Montering, dashcam ledning

Indlæg af Monze1980 » 15. feb 2019, 15:41

Hej.

Jeg skal have sat to dashcams op i min A4 Avant og A5 Cabriolet.
Jeg skal have trukket ledningen ned til OBD stikket ved siden af koblingen.

I A5eren mærker det som om der er et lille mellemrum mellem rude og loftbeklædning, som ledningen kan puttes ind i men umiddelbart er der ikke samme rum i A4’eren.

Har ikke lige prøvet endnu, så skal måske have sat et eller andet ved ledningen i A5’eren, så den ikke popper ud.

Nogen forslag/erfaringer?


Har overvejet at sætte det til strøm i loft/bakspejl, men er ikke særlig skarp til det, så derfor har jeg købt kabel så det kan sættes til OBD-stikket, hvor der jo også er konstant strøm - men bare skal føres lidt mere ledning.

BilledeBillede


Sent from my iPad using Tapatalk
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. apr 2012, 20:39
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Re: Montering, dashcam ledning

Indlæg af preben76 » 15. feb 2019, 17:37

Monze1980 skrev:
15. feb 2019, 15:41
Hej.

Jeg skal have sat to dashcams op i min A4 Avant og A5 Cabriolet.
Jeg skal have trukket ledningen ned til OBD stikket ved siden af koblingen.

I A5eren mærker det som om der er et lille mellemrum mellem rude og loftbeklædning, som ledningen kan puttes ind i men umiddelbart er der ikke samme rum i A4’eren.

Har ikke lige prøvet endnu, så skal måske have sat et eller andet ved ledningen i A5’eren, så den ikke popper ud.

Nogen forslag/erfaringer?


Har overvejet at sætte det til strøm i loft/bakspejl, men er ikke særlig skarp til det, så derfor har jeg købt kabel så det kan sættes til OBD-stikket, hvor der jo også er konstant strøm - men bare skal føres lidt mere ledning.

BilledeBillede


Sent from my iPad using Tapatalk
På A4 burde du kunne stoppe ledningen op under listen ved loftet og den vej rundt ned til a stolpen og døren. Husk at checke at den ikke sidder i vejen for airbagen der kommer ud ved vinduet og a stolpen.
These users thanked the author preben76 for the post:
Monze1980

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 391 times
Been thanked: 478 times

Re: Montering, dashcam ledning

Indlæg af Monze1980 » 15. feb 2019, 20:07

preben76 skrev:
Monze1980 skrev:
15. feb 2019, 15:41
Hej.

Jeg skal have sat to dashcams op i min A4 Avant og A5 Cabriolet.
Jeg skal have trukket ledningen ned til OBD stikket ved siden af koblingen.

I A5eren mærker det som om der er et lille mellemrum mellem rude og loftbeklædning, som ledningen kan puttes ind i men umiddelbart er der ikke samme rum i A4’eren.

Har ikke lige prøvet endnu, så skal måske have sat et eller andet ved ledningen i A5’eren, så den ikke popper ud.

Nogen forslag/erfaringer?


Har overvejet at sætte det til strøm i loft/bakspejl, men er ikke særlig skarp til det, så derfor har jeg købt kabel så det kan sættes til OBD-stikket, hvor der jo også er konstant strøm - men bare skal føres lidt mere ledning.

BilledeBillede


Sent from my iPad using Tapatalk
På A4 burde du kunne stoppe ledningen op under listen ved loftet og den vej rundt ned til a stolpen og døren. Husk at checke at den ikke sidder i vejen for airbagen der kommer ud ved vinduet og a stolpen.
Tak for input, jeg må forsøge at være lidt mere ihærdig og få det ordnet, tak for hjælpen BilledeBillede

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"