MFD2 har glemt koden

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
MSB
Helt nyt medlem
Indlæg: 58
Tilmeldt: 10. jul 2017, 09:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

MFD2 har glemt koden

Indlæg af MSB » 19. maj 2019, 19:22

Hej

jeg købte min Golf brugt med indbygget MFD2. I de papirer jeg fik med da jeg købte bilen, var der bl.a. brugsanvisning til en anden radio, så jeg går ud fra den ikke har siddet der i fra fabrikkens side. Den har nu aldrig fejlet noget, men jeg havde skiftet til en kinesisk Android enhed for at få noget mere moderne.

Denne Android enhed (Hizpo) har vist sig at være den værste gang elektronikskrot jeg længe har stødt på, og i sidste uge valgte den tilsyneladende at give helt op. Jeg lod den sidde i bilen natten over, og så havde den drænet batteriet næste morgen. Jeg hev den ud, satte den gamle MFD2 i, og satte ladeapparatet på. Nu spørger min MFD2 så efter en sikkerhedskode, og den har jeg ikke. Burde den ikke være gemt et eller andet sted internt i bilens software?

Jeg har før haft den afmonteret i længere perioder, men har aldrig haft problemer med koden. Er det fordi strømmen har været så langt nede, at et eller andet er blevet nulstillet? Laderen viste 6-7V da den blev sat på, men bilen har nu ikke haft problemer med at starte siden den blev ladet helt op.
2007 VW Golf GTI
1979 Opel Kadett C

MSB
Helt nyt medlem
Indlæg: 58
Tilmeldt: 10. jul 2017, 09:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: MFD2 har glemt koden

Indlæg af MSB » 11. aug 2020, 13:41

Hvis nogen søger svar på samme spørgsmål, så fandt jeg en sælger på eBay der skaffede mig koden for omkring 75 kr.
2007 VW Golf GTI
1979 Opel Kadett C

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"