MFD med IPOD

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Kimibs
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9. jun 2009, 19:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

MFD med IPOD

Indlæg af Kimibs » 9. jun 2009, 20:03

Jeg har købt en Passat hvori der er monteret MFD med IPOD tilslutning, jeg har nu købt en IPOD Nano version 4 og nu kommer problemet, MFD lader ikke IPOD, dette medfører at man skal oplade IPOD hver 2. dag og det er langt fra smart, jeg har talt med en der havde samme installation og hans IPOD version 2 blev ladet af MFD.
Er der nogen der har en løsning på problemet?

Jeg kunne også tænke mig en Bluetooth tilslutning til MFD, jeg kan dog ikke finde stedet at købe produktet samt hvilken funktionalitet der supporteres af MFD, er der mon nogen der kan hjælpe?
MVH Kim

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: MFD med IPOD

Indlæg af kimhemm » 9. jun 2009, 21:46

Jeg tror det afhænger lidt af Ipod'en. Jeg har en Pioneer Avic D3 med Ipod tilslutning i min egen. Min normale 30 GB Ipod bliver fint opladet, men min Ipod Touch bliver ikke desværre :(
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Kimibs
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9. jun 2009, 19:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: MFD med IPOD

Indlæg af Kimibs » 11. jun 2009, 21:02

Jeg tror at jeg har løst gåden med den manglende ladning af IPOD nano Vers 4, som det ser ud så skal der bruges en 5V adaptor som kan købes her : http://www.ipodyourcar.dk/tilbehor/tilbehor_ipod.asp
Kim
PS! jer er stadig intresseret i Bluetouth installationen og erfaringer med dette.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"