Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Brugeravatar
Mortenr
Aktiv medlem
Indlæg: 1921
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af Mortenr » 6. okt 2009, 19:40

Hej, hvilket Bluetooth modul skal jeg købe til min Golf 6? Jeg vil have det originale så det virker sammen med mit RNS 510 anlæg. Så det skal ikke være Fiscon. Har hørt at Skoda er det der virker bedst sammen med de gængse mobiltelefoner. Så går udfra det er det som jeg skal bruge, men hvad hedder det? og findes der flere slags? ligeledes, hvad skal jeg bruge? boks, microfon, ledninger, hvor meget skal jeg finde frem til, gerne nogen numre som jeg kan forholde mig til.
Kan jeg være 100 % sikker på at når det er et Skoda modul at det så fungerer upåklageligt med min VW'er? er der andre som har gjort noget lignende.
Kan se at www.skodateile.cz sælger noget der ligner BT moduler.
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af Anders D » 6. okt 2009, 19:53

Du skal bare have Fiscon Basic Plus, det spiller max i min fars Golf 6 med RNS510 og min egen Columbus via touchscreen und alles.

Tag og læs den anden tråd omkring rSap og original BT. Kenneth fra Bilxperten har bl.a. disablet det orig. BT og monteret Fiscon i stedet fordi det bare spiller......

Brugeravatar
Mortenr
Aktiv medlem
Indlæg: 1921
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af Mortenr » 6. okt 2009, 20:11

Okay, hvad er forskellen så på det og så det andet???? Synes da heller ikke ligefrem at fiscon er det billigste, kan se at inde på skodateile.cz der er det originale skoda bt da ikke så dyrt igen. Så det var jeg bare lidt forfalden til. Hvad mener du med "rSap" hvad betyder det på godt gammeldags jysk?
duckstar skrev:Du skal bare have Fiscon Basic Plus, det spiller max i min fars Golf 6 med RNS510 og min egen Columbus via touchscreen und alles.

Tag og læs den anden tråd omkring rSap og original BT. Kenneth fra Bilxperten har bl.a. disablet det orig. BT og monteret Fiscon i stedet fordi det bare spiller......
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af Anders D » 6. okt 2009, 20:30

Google det, gider ikke beskrive det.

Men køb nu bare Basic Plus'en, mener nu Bilxperten i Køge giver gode priser til Vaggere.. det er også så meget lettere at montere, med adaptorkabel tager det cirka 15 minutter at montere.

Brugeravatar
strandgaard
Medlem
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 28. jul 2008, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ebeltoft
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af strandgaard » 6. okt 2009, 20:41

Mortenr skrev:Hej, hvilket Bluetooth modul skal jeg købe til min Golf 6? Jeg vil have det originale så det virker sammen med mit RNS 510 anlæg. Så det skal ikke være Fiscon. Har hørt at Skoda er det der virker bedst sammen med de gængse mobiltelefoner. Så går udfra det er det som jeg skal bruge, men hvad hedder det? og findes der flere slags? ligeledes, hvad skal jeg bruge? boks, microfon, ledninger, hvor meget skal jeg finde frem til, gerne nogen numre som jeg kan forholde mig til.
Kan jeg være 100 % sikker på at når det er et Skoda modul at det så fungerer upåklageligt med min VW'er? er der andre som har gjort noget lignende.
Kan se at http://www.skodateile.cz sælger noget der ligner BT moduler.
Du skal bare købe 1Z0 035 729D (eller C) hos Skodateile. Det koster noget mindre end Fiscon - og så er det originalt VAG. Jeg har monteret 3 stk i Golf VI - det ene som udskiftning for Premium Bluetooth - som ikke kører sammen med en iPhone.

Det virker 100% i en Golf VI - inkl. styring via MFA+, Multifunktionsrat og RNS-510, hvis du har sådan en.
Jan Strandgaard
The only real wisdom is knowing you know nothing
2022 Skoda Enyaq iV 80
2020 VW eGolf

ta5
Medlem
Indlæg: 1351
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af ta5 » 6. okt 2009, 20:58

Hvis du er interesseret, har jeg et fiscon plus på lager du kan få noget god vag rabat på. Det er nyt og med garanti og det hele. du kan evt. skrive en pb.

xprezz
Nyt medlem
Indlæg: 166
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Hvilket Bluetooth modul til Golf 6 ???

Indlæg af xprezz » 6. okt 2009, 22:01

Jeg har skodaBT i min 6'er med RNS. Det spiller max, ingen problemer der.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"