Pioneer AVIC-F9110BT i Golf Plus

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Nikod
Helt nyt medlem
Indlæg: 52
Tilmeldt: 18. mar 2010, 22:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Pioneer AVIC-F9110BT i Golf Plus

Indlæg af Nikod » 23. mar 2010, 07:05

Hej

Jeg går og venter på min nye Golf Plus og overvejer hvad jeg skal have af radio i.

Jeg skal kunne tilslutte min iPhone til tale og musik og jeg skal have noget navigation af en slags (bruger navigon på telefonen idag).
Så var det jo jeg faldt over AVIC-F9110BT. Den kan jo det hele og er endda pænt monteret i bilen.

Så vidt jeg kan læse mig til er der lidt knas med opstart og hvordan de mange funktioner driller hinanden lidt, men det er der også med Parrot og andre løsninger jeg har set og prøvet.

Mit spm. går på hvad jeg går glip af når jeg piller originalradioen ud? Min bil har både klima og parkeringssensor (uden kamera) og så vidt jeg kan se giver begge disse informationer til radioen. Kan jeg se disse informationer i en AVIC-F9110BT eller er det bare ærgeligt? Og er der andre ting der går via originalradioen (kørecomputer, fartpilot, andet?)

Hvis det kun er parkeringssensor og klima der bliver påvirket kan jeg muligvis leve med det. Hvis den bipper ved jeg jo nok hvilket hjørne af bilen der er ved at ramme noget (Med mindre biplyden også kommer via anlægget?!). Og informationerne om temperatur osv. står jo lige nedenunder på klimaanlægget.

Pioneer siger at jeg kan forbinde den til multifunktionsrattet, men vw kan ikke rigtigt sige noget om de andre ting.

Mon der er nogle herinde der ved noget?
(Eller kan anbefale et alternativ)

Mvh
Nikolaj
Golf Plus Bluemotion Technology, 2010. Comfortline + DK-, Teknik- og spejl-pakke.
RNS-510, MDI interface og VW originalt bluetooth.

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"