Bluetooth og lidt multifunktion

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
the-joshua
Nyt medlem
Indlæg: 187
Tilmeldt: 22. sep 2008, 09:16
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lolland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bluetooth og lidt multifunktion

Indlæg af the-joshua » 22. okt 2008, 16:29

Jeg har lige investeret i et bluetooth anlæg til min Octavia II Combi hos SKodateile.

Jeg har pløjet mig gennem guides, bl.a. den på:

http://octavia-vrs.com/cms/content/integrated-bluetooth" onclick="window.open(this.href);return false;

Den er dog ikke fyldestgørende, idet det er til en engelsk bil og samtidig med Stream, jeg har en RNS-510 (A).

Er der nogen der ved om der skal skilles stik og splejses ledninger bag min navi? ER der andet jeg bør vide (faldgruber) inden jeg kaster mig ud i det?

Desuden ville jeg gerne have et mfl rat, men kan ikke finde ud af hvorvidt mit kontrolmodul virker til multifunktion.

Versionen hedder:

1K0 953 549 BN.
2008 Skoda OctaviaII Combi 2.0 TDI Elegance - Nu med Columbus, bluetooth, maxidot, multifunktionsrat og optisk parkeringsvisning. Nå ja og Laurin/Klement læder/alcantarasæder med hukommelse.

Brugeravatar
strandgaard
Medlem
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 28. jul 2008, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ebeltoft
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Bluetooth og lidt multifunktion

Indlæg af strandgaard » 26. okt 2008, 19:35

the-joshua skrev:Jeg har lige investeret i et bluetooth anlæg til min Octavia II Combi hos SKodateile.

Jeg har pløjet mig gennem guides, bl.a. den på:

http://octavia-vrs.com/cms/content/integrated-bluetooth" onclick="window.open(this.href);return false;

Den er dog ikke fyldestgørende, idet det er til en engelsk bil og samtidig med Stream, jeg har en RNS-510 (A).

Er der nogen der ved om der skal skilles stik og splejses ledninger bag min navi? ER der andet jeg bør vide (faldgruber) inden jeg kaster mig ud i det?

Desuden ville jeg gerne have et mfl rat, men kan ikke finde ud af hvorvidt mit kontrolmodul virker til multifunktion.

Versionen hedder:

1K0 953 549 BN.
Har sendt dig en mail.....
Jan Strandgaard
The only real wisdom is knowing you know nothing
2022 Skoda Enyaq iV 80
2020 VW eGolf

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"