Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Besvar
150GT
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 17. aug 2016, 13:42
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af 150GT » 30. jan 2017, 09:48

Hej, jeg vil høre om nogen har oplevet susen ved a stolpe i højre side. Det er ligesom det suser/piver når man kører og vinden står ind på bilen.

Vw har indtil videre skiftet gummilister udvendigt ned langs forruden. Det har ikke hjulpet, de har den nede igen i dag og "kigger" på det. Jeg har selv prøvet at tape det lidt udvendigt og fik en lille bedring. Men det er frusterende med sådan en fejl på en ny bil og tidskrævende.


Mvh

Brugeravatar
gudhjem
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 1. jul 2010, 20:15
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 214 times
Been thanked: 34 times
Kontakt:

Re: Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af gudhjem » 30. jan 2017, 12:28

Jeg har præcis samme fejl og vw kan ikke finde fejlen heller


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af DanielB12 » 30. jan 2017, 12:34

Synes ikke jeg har lagt mærke til det på vores. Men det er jo ikke en specielt lydsvag bil. Har en del dækstøj.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

150GT
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 17. aug 2016, 13:42
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af 150GT » 30. jan 2017, 13:24

Nå men bilen er klar til afhentning.

De kan ikke høre noget da det har regnet og vejene er våde. Og nej, den er ikke specielt lydsvag, den er dog lidt bedre med vinterdæk på. Jeg har desuden lydisoleret min i brønden og under bagsæderne indtil videre. Jeg synes bare det er møj irriterende at bøvle med vindsusen der "ikke" skal være der på en næsten ny bil.

Der må simpelthen være andre der har oplevet dette problem udover "gudhjem" og mig selv.



Mvh

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5575
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 319 times
Been thanked: 368 times

Re: Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af GranTurismo » 31. jan 2017, 01:12

DanielBahn skrev:Synes ikke jeg har lagt mærke til det på vores. Men det er jo ikke en specielt lydsvag bil. Har en del dækstøj.
Er din født med Dunlop?

Det er ikke altid de mest lydsvage dæk biler bliver leveret med idag. Måske det vil hjælpe på dækstøj ved at skifte til nogle der er mere lydsvage. Men ja de fleste vil jo nok vente til de originale er slidt ned til 1,6 mm.

Jeg har iøvrigt heller ikke problemer med susen ved a-stolpen.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Polo Gt Susen Ved a Stolpe

Indlæg af DanielB12 » 31. jan 2017, 09:06

GranTurismo skrev:
DanielBahn skrev:Synes ikke jeg har lagt mærke til det på vores. Men det er jo ikke en specielt lydsvag bil. Har en del dækstøj.
Er din født med Dunlop?

Det er ikke altid de mest lydsvage dæk biler bliver leveret med idag. Måske det vil hjælpe på dækstøj ved at skifte til nogle der er mere lydsvage. Men ja de fleste vil jo nok vente til de originale er slidt ned til 1,6 mm.

Jeg har iøvrigt heller ikke problemer med susen ved a-stolpen.
Nej ContiSport Contact tror jeg de hedder.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Besvar

Tilbage til "Karosseri"