Solfilm (københavn)

Besvar
BilKenneth
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. apr 2017, 11:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Solfilm (københavn)

Indlæg af BilKenneth » 27. apr 2017, 11:37

Jeg kan se at det er noget tid siden denne har været taget op, så jeg håber lidt at i kan hjælpe.

Vi skal hente den nye (demo) octavia i morgen, og vi taler lidt om solfilm af hensyn til ungerne.

Hvilken kvalitet er bedst, og hvem skal man tage fat i omkring københavn (glostrup) området?

Dennis2k
Medlem
Indlæg: 877
Tilmeldt: 8. jul 2010, 15:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 111 times
Been thanked: 351 times

Re: Solfilm (københavn)

Indlæg af Dennis2k » 27. apr 2017, 11:42

Jeg har brugt rudetoning.dk på mine 2 seneste biler og det er muligt de ikke er de billigste, men arbejdet har man ikke kunne sætte en finger på - særdeles veludført :)
‘21 - Tesla Model Y Long Range AWD, Solid Black.
‘21 - Tesla Model 3 SR+ RWD, Pearl White.

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Solfilm (københavn)

Indlæg af thg » 27. apr 2017, 12:16

Kan anbefale RSB Solfilm i Glostrup.

De bruger kvalitets solfilm fra Llumar og laver et rigtig godt stykke arbejde. Mener jeg gav 1600-1800,- for min gamle Audi A4 for 5 bageste ruder.

http://www.rsbsolfilm.dk
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Solfilm (københavn)

Indlæg af thg » 27. apr 2017, 12:20

Dennis2k skrev:Jeg har brugt rudetoning.dk på mine 2 seneste biler og det er muligt de ikke er de billigste, men arbejdet har man ikke kunne sætte en finger på - særdeles veludført :)

Rudetoning.dk er meget populær pga. deres priser, jeg har bare hørt om flere hvor der lige pludselig kommer alle mulige tillæg hvis centerstoplygte skal afmonteres, hvis dørbeklædninger skal afmonteres for at lave det pænt og hvis filmen skal laves i toppen af ruderne så det ser fabrikslavet ud!
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Gogi
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. sep 2016, 19:29
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 21 times
Been thanked: 23 times

Re: Solfilm (københavn)

Indlæg af Gogi » 27. apr 2017, 15:23

Dennis2k skrev:Jeg har brugt rudetoning.dk på mine 2 seneste biler og det er muligt de ikke er de billigste, men arbejdet har man ikke kunne sætte en finger på - særdeles veludført :)
Jeg har også brugt rudetoning.dk 2 gange og været fint tilfreds begge gange. Anden gang hjalp de også med at fjerne gammel lim og solfilm efter en synsmand havde hevet det af.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

Allanxx
Medlem
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:49
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 18 times
Been thanked: 22 times

Re: Solfilm (Esbjerg)

Indlæg af Allanxx » 27. apr 2017, 21:48

Samme spørgsmål her fra det vestjyske, i stedet for at oprette en tråd mere om det samme.
Audi A6 4G FL limousine. 2,0 Tdi 190hk

Dorky
Helt nyt medlem
Indlæg: 31
Tilmeldt: 8. aug 2008, 21:35
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Solfilm (københavn)

Indlæg af Dorky » 29. apr 2017, 05:45

Ingen tvivl om at i skal vælge Prodesign.dk

Nej de er ikke de billigste men har uden tvivl det største udvalg og de er top professionelle. Check lige deres billeder på hjemmesiden eller Facebook med hvad de ellers laver.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Tilbage til "Karosseri"