Vand i bunden af Passat 3b

Besvar
Tiger8766
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18. jun 2008, 20:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ejstrupholm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Vand i bunden af Passat 3b

Indlæg af Tiger8766 » 8. okt 2017, 08:57

Har for 1 uge siden konstateret at der stod vand i bunden af bilen og har derfor taget gulvtæppet ud af bilen. Først startede jeg med at tjekke drænpropperne under batteriet og bremseforstærkeren og der stod vand. Men hjalp ikk at rense det der kommer stadig vand ind og har tjekket pakning ved pollenfilter og har enda sealet efter og der kommer stadig vand ind har så idag fundet ud af hvor vand kommer ind inde i bilen men kan ikke finde ud af hvordan vandet kommer derind. Det kommer ind nede ved alle de stik der sidder ved føderne ved A stolpen og det er enda i begge sider. Nogen der kan komme med et bud hvor det kommer fra?
Vedhæftede filer
IMG_1860.JPG
IMG_1860.JPG (147.08 KiB) Vist 572 gange

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1367
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 110 times
Been thanked: 227 times

Re: Vand i bunden af Passat 3b

Indlæg af mojo » 8. okt 2017, 09:09

Pakning ved motorstyring

Tiger8766
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18. jun 2008, 20:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ejstrupholm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vand i bunden af Passat 3b

Indlæg af Tiger8766 » 8. okt 2017, 09:36

Godt bud men tror måske at jeg har fundet fejlen. Listerne ved forruden i siden der er huller ind i bilen og kan se ruden er blevet skifter på et tidspunkt og at de bare sidder med noget dobbelt klæbende som ikke holder ret godt mere så når jeg lader vand rande med af siden lige så stille kommer der vand ind på gulvet. Så nu vil jeg prøve at fuge de huller til.

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Vand i bunden af Passat 3b

Indlæg af Kildevang » 8. okt 2017, 21:02

Jeg har også lavet en for ikke så længe siden hvor det var pakningen ved motorstyreenheden.. men der var så kun vand i V. side..
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

Besvar

Tilbage til "Karosseri"