våd fører-side i seat altea

Besvar
2A2
Helt nyt medlem
Indlæg: 38
Tilmeldt: 5. okt 2009, 07:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

våd fører-side i seat altea

Indlæg af 2A2 » 30. jan 2018, 12:53

hej igen
Datterens altea - 2006'er - bliver våd i bunden i førersiden. Nu har jeg set nogle af de fortvivlede ejeres opslag der får vand ind via dør men det synes jeg ikke er tilfældet her.
Jeg fik bøvlet plastic-skjoldet af hen over ved vidusviskeren (hvordan pokker får man de visker arme af på en altea - skal man have hjelmen afmonteret eller hvad har man til lige at kunne få fat i de visker arme når hjelmen er åbnet? Når den er lukket dækker den jo over enden på dem? - nogen der kan henvise mig til en guide over et så banalt problem?)
Her havde der så samlet sig en masse blade etc - man kunne nærmest dyrke svampe dernede - og efter at jeg havde fået det fjernet kunne jeg da skylle det igennem hvor der så kom vand ud under inderskærmen så det så korrekt ud - men kan der være mere?

nuggivr6
Medlem
Indlæg: 703
Tilmeldt: 9. sep 2008, 19:29
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 4480
Has thanked: 98 times
Been thanked: 10 times

Re: våd fører-side i seat altea

Indlæg af nuggivr6 » 30. jan 2018, 15:20

Har lige skiftet visker motor på vores den ene Altea og jeg syntes da ikke det var noget problem. Havde du sat visker i service position
Tesla 3 SR 2024 (Highland)
Vw bobbel type 1 1956

2A2
Helt nyt medlem
Indlæg: 38
Tilmeldt: 5. okt 2009, 07:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: våd fører-side i seat altea

Indlæg af 2A2 » 30. jan 2018, 18:10

hej igen
jeps - det er jo den her årgang hvor viskerarmen vender opad i hvile - og ja - ser så mere almindelig ud i service pos. - men når den står med motorhjelmen lukket så dækker den over skruen så man ikke kan få en aftrækker på - og åbner - nåja - det er sådan set det samme så....
seat1.JPG
seat1.JPG (59.35 KiB) Vist 343 gange

Besvar

Tilbage til "Karosseri"