Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Besvar
rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 13:54

Hej.

Ja, jeg opdagede i weekenden, da jeg vaskede min Polo 6R, at lakken omkring VW logoet begyndte at "skalle" af på bagsmækken.
Bag det afskallede lak, var der selvfølgelig rust.

Jeg har idag været i kontakt med VW skadescenter i Aalborg, som under ingen omstændigheder ville dække dette, da bilen ikke er serviceret på autoriseret værksted. Damen var sådan set ret så ligeglad med problemet.

Jeg undres lidt over hvad den 12 års rustgaranti egentligt dækker? Bilen er fra 2010.

Det her er bare endnu en grund til jeg ikke vælger en VW næste gang. Jeg er godt nok ved at være frustreret over alle de problemer denne bil efterhånden har haft...

Her er lige et par billeder:
IMG_0211.JPG
IMG_0211.JPG (325.47 KiB) Vist 2086 gange
IMG_0210.JPG
IMG_0210.JPG (292.09 KiB) Vist 2086 gange
Senest rettet af rf 13. feb 2018, 22:22, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
carstenhjorth
Aktiv medlem
Indlæg: 1853
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Tappernøje
Has thanked: 290 times
Been thanked: 226 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af carstenhjorth » 13. feb 2018, 14:36

Du bakker godt nok hurtigt med alle de stenslag :roll:
These users thanked the author carstenhjorth for the post:
DanielB12
Carsten.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10863
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1887 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af GaSelle » 13. feb 2018, 15:06

VW´s 12 årige rustgaranti garanterer kun, at du vil se rust på din VW inde for de første 12 år. Og husk, alt rust stammer fra stenslag ;)
These users thanked the author GaSelle for the post:
rf

Brugeravatar
Soeren C
Nyt medlem
Indlæg: 164
Tilmeldt: 29. dec 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 51 times
Been thanked: 85 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Soeren C » 13. feb 2018, 15:16

Jeg mener at have læst flere steder, at den 12 års rustgaranti ikke er betinget at at bilen er serviceret på et autoriseret værksted. - Men man vil jo nok hævde at der er tale om "udefrakommende påvirkninger" (Stenslag fra en meget aflang let buet sten under hurtig bakningsmanøvre) :-D

Jeg ville nok alligevel høre FDM.

https://www.autouncle.dk/da/apps/bilmae ... rantier/VW
Med venlig hilsen

Søren Christensen
2021 Mustang Mach-E AWD Extended Range

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 15:22

Soeren C skrev:
13. feb 2018, 15:16
Jeg mener at have læst flere steder, at den 12 års rustgaranti ikke er betinget at at bilen er serviceret på et autoriseret værksted. - Men man vil jo nok hævde at der er tale om "udefrakommende påvirkninger" (Stenslag fra en meget aflang let buet sten under hurtig bakningsmanøvre) :-D

Jeg ville nok alligevel høre FDM.

https://www.autouncle.dk/da/apps/bilmae ... rantier/VW
Ja, jeg fandt også dette inde ved autouncle, tror dog de er ligeglade ved VW, specielt ved SMC her i Aalborg. Ordet service er ikke eksisterende i deres butik. De gad overhovedet ikke kigge på bagsmækken, men blev bare ved med at henvise til det med autoriseret værksted. De var ihvertfald ikke særlig interreseret i en løsning...

Lasse R
Medlem
Indlæg: 584
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Lasse R » 13. feb 2018, 19:50

Jeg har fået lavet bil der var 10 år gammel uden autoriseret service hos VW Aalborg. Kørte du ud på skadescenteret på indkildevej? Er bare at køre derud og bede om at få taget billeder.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 20:13

Lasse R skrev:
13. feb 2018, 19:50
Jeg har fået lavet bil der var 10 år gammel uden autoriseret service hos VW Aalborg. Kørte du ud på skadescenteret på indkildevej? Er bare at køre derud og bede om at få taget billeder.
Ja, det var ude på indkildevej. Hun gad ikke engang kigge på bilen, det eneste hun snakkede om var at de ikke dækkede noget med mindre bilen var serviceret på autoriseret værksted.
Hvor lang tid siden er du fik lavet bilen derude?

Mikesorensen
Nyt medlem
Indlæg: 208
Tilmeldt: 4. jul 2015, 16:53
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Mikesorensen » 13. feb 2018, 20:18

Skal man ikke overholde deres rust tjek for og få de 12års rustgaranti ?.

Det fik jeg atvide ved Skoda af sælgeren. At hvis vi skulle opretholde de 12års rustgaranti så var det eneste de forlangte var man overholdt deres rusttjek hvert andet år.

Mvh Mike

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 20:32

Mikesorensen skrev:
13. feb 2018, 20:18
Skal man ikke overholde deres rust tjek for og få de 12års rustgaranti ?.

Det fik jeg atvide ved Skoda af sælgeren. At hvis vi skulle opretholde de 12års rustgaranti så var det eneste de forlangte var man overholdt deres rusttjek hvert andet år.

Mvh Mike
Det er et godt spørgsmål.
Jeg tror desværre bare jeg må æde den. Jeg er bare godt og grundig sur over, at en bil der ikke er ældre, ruster på den måde :roll: Også det, at VW bare er ligeglade.

Jeg har altid sværget til VW, men jeg begynder godt nok at overveje om det måske er tid til noget andet. Kvaliteten er der da ikke mere.

Gid jeg aldrig havde solgt min gamle Lupo til fordel for en ny Polo...

Lasse R
Medlem
Indlæg: 584
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Lasse R » 13. feb 2018, 20:49

rf skrev:
13. feb 2018, 20:13
Lasse R skrev:
13. feb 2018, 19:50
Jeg har fået lavet bil der var 10 år gammel uden autoriseret service hos VW Aalborg. Kørte du ud på skadescenteret på indkildevej? Er bare at køre derud og bede om at få taget billeder.
Ja, det var ude på indkildevej. Hun gad ikke engang kigge på bilen, det eneste hun snakkede om var at de ikke dækkede noget med mindre bilen var serviceret på autoriseret værksted.
Hvor lang tid siden er du fik lavet bilen derude?
Den på de 10 år var i 2014.. men var der sidst for et par måneder siden, det var dog ikke omfattet af garanti, så kan ikke sige om de har ændret holdning, men tvivler på de Kan afvise den. Når det så er sagt ville jeg køre til en anden VW forhandler - kvaliteten af det malerarbejde de leverer i Aalborg er meget svingende.
Senest rettet af Lasse R 13. feb 2018, 20:53, rettet i alt 1 gang.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

Lasse R
Medlem
Indlæg: 584
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Lasse R » 13. feb 2018, 20:53

Kan tilføje at min 6R rustede i forklappen da den var 1,5 år gammel... den blev malet 2 gange, og så malet igen et år efter fordi lortet begyndte at ruste igen.
Var ude og se på en 6C fra 10/2016 med omkring 15.000km på tælleren.. den var godt muggen i forklappen allerede, så ikke meget de har lært i modellens levetid. Har aldrig set rust før hvor din ruster, men tænkte da bilen var ny at det var et oplagt sted for rust, da der ofte står vand i fordybningen bag logoet.
Senest rettet af Lasse R 13. feb 2018, 20:54, rettet i alt 1 gang.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

Mikesorensen
Nyt medlem
Indlæg: 208
Tilmeldt: 4. jul 2015, 16:53
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Mikesorensen » 13. feb 2018, 20:53

Må indrømme jeg tror ikke mange andre mærker er bedre. Har selv familie der har døjet med Renault og Suzuki med rust og slåsset meget med dem og os blevet afvist. Har faktisk en morfar der dagsdato der inde med hans 8mdr gamle Suzuki baleno for og få lavet rust, det satme hurtigt !!!
Tror simpelhent det vigtigste overhovedet er man overholder deres rusttjek, så skulle man være dækket ind. :)

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 21:07

Lasse R skrev:
13. feb 2018, 20:53
Kan tilføje at min 6R rustede i forklappen da den var 1,5 år gammel... den blev malet 2 gange, og så malet igen et år efter fordi lortet begyndte at ruste igen.
Var ude og se på en 6C fra 10/2016 med omkring 15.000km på tælleren.. den var godt muggen i forklappen allerede, så ikke meget de har lært i modellens levetid. Har aldrig set rust før hvor din ruster, men tænkte da bilen var ny at det var et oplagt sted for rust, da der ofte står vand i fordybningen bag logoet.
Jeg må prøve at høre ved et andet VW værksted, mon ikke jeg kan finde et, hvor de i det mindste bare lige vil kigge på selve rusten :lol:

Men ja, det er rystende at så nye og moderne biler er så dårligt bygget.

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 21:11

Mikesorensen skrev:
13. feb 2018, 20:53
Må indrømme jeg tror ikke mange andre mærker er bedre. Har selv familie der har døjet med Renault og Suzuki med rust og slåsset meget med dem og os blevet afvist. Har faktisk en morfar der dagsdato der inde med hans 8mdr gamle Suzuki baleno for og få lavet rust, det satme hurtigt !!!
Tror simpelhent det vigtigste overhovedet er man overholder deres rusttjek, så skulle man være dækket ind. :)
Det er sikkert rigtigt mht. rust i nye biler. Skræmmende faktisk.
Det er også mere generelt jeg tænker med min Polo, der har været så meget efterhånden. Også oveni alt det opdager man så, at bagsmækken er ved at rådne væk...

Jeg tænker heller ikke det bliver en fransk eller asiatisk vogn næste gang, nok noget andet tysk :D

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Blackfinger » 13. feb 2018, 21:14

Rust skal være indefrakommende for at være dækket af garantien.

Citat fra Autouncle:

'VW giver to års fabriksgaranti, tre års lakgaranti og 12 års rustgaranti gældende for indefrakommende rustgennemtæring. Ingen af garantierne er underlagt en kilometerbegrænsning.

Det er ikke et krav, at din VW skal serviceres på et autoriseret værksted, kun at den skal serviceres efter fabrikkens anvisninger og følger serviceintervallet.

For opretholdelse af rustgaranti stilles der ikke krav om, at din VW skal til karosserieftersyn.

pondus
Nyt medlem
Indlæg: 495
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:13
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af pondus » 13. feb 2018, 21:23

Det er da træls. Men som jeg ser det er det ikke indefrakommende rust. Har klappen været omlakeret.?

Mvh
pondus

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 21:38

Blackfinger skrev:
13. feb 2018, 21:14
Rust skal være indefrakommende for at være dækket af garantien.

Citat fra Autouncle:

'VW giver to års fabriksgaranti, tre års lakgaranti og 12 års rustgaranti gældende for indefrakommende rustgennemtæring. Ingen af garantierne er underlagt en kilometerbegrænsning.

Det er ikke et krav, at din VW skal serviceres på et autoriseret værksted, kun at den skal serviceres efter fabrikkens anvisninger og følger serviceintervallet.

For opretholdelse af rustgaranti stilles der ikke krav om, at din VW skal til karosserieftersyn.

Ok ja. Jeg ved om VW vil godtage autouncle som citat. Jeg har ledt andre steder såsom FDM, dog uden held.

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 21:43

pondus skrev:
13. feb 2018, 21:23
Det er da træls. Men som jeg ser det er det ikke indefrakommende rust. Har klappen været omlakeret.?

Mvh
pondus
Ja, måske er det fordi der har stået vand ved håndtaget.
Jeg tror ikke klappen har været omlakeret. Jeg købte godt nok bilen brugt, men den bærer ikke præg af at ha været omlakeret.
Senest rettet af rf 13. feb 2018, 22:43, rettet i alt 1 gang.

Buusdk
Nyt medlem
Indlæg: 444
Tilmeldt: 1. jun 2014, 20:37
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af Buusdk » 13. feb 2018, 21:51

Det lyder som om du har været i dialog med Susanne :-)
Hende havde jeg også lange diskussioner med, da min 3C var rådden i begge forskærme, i bagsmækken, i hjelmen og ved panelerne. Det var en årg 2009, som jeg henvendte mig med første gang i 2014.

Jeg blev også afvist med stenslag og forklaring om at forskærmen var malet om på et tidspunkt. Jeg pressede hende lidt, og hun slog efterfølgende bilen op i systemet. Det viste sig jo at der var udbedret en skade af SMC selv, og så hang de jo alligevel på den.

Af din instruktionsbog fremgår betingelserne for rustgaranti. Den er desværre intet vær, da den kun gælder gennemtæring og indefrakommende rust. Dog er undtaget kanter, buk, sealinger mv. Så det er ret beset kun midt på en plade den dækker.

De er frække, så jeg skruede også bare op for argumentationen. Til sidst blev de vist trætte af mig, og vi lavede en aftale om at jeg betalte en lille andel selv.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af i-s » 13. feb 2018, 21:51

Der er rigtig mange misforståelser ang. rustgaranti.
Denne skade går under bilens lakgaranti, som er på vistnok 2 år.

For at rustgarantien dækker, så skal pladen være rustet igennem indefra + du skal have overholdt alle rusteftersyn. Det er hæftet med de gule sedler. Er de betingelser ikke opfyldt, så betaler man selv.

Problemet her er nok, at dine forventninger er højere end det garantien reelt indeholder.
/Søren.

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 13. feb 2018, 22:52

Ok, så er jeg med på hvad garantien reelt dækker.

Det er bare så frusterende, at en nyere bil ruster, som biler gjorde i 80'erne. Man er åbenbart ikke kommet længere på det område... :roll:

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af i-s » 14. feb 2018, 18:41

rf skrev:
13. feb 2018, 22:52
Ok, så er jeg med på hvad garantien reelt dækker.

Det er bare så frusterende, at en nyere bil ruster, som biler gjorde i 80'erne. Man er åbenbart ikke kommet længere på det område... :roll:
Ikke for at fornærme, men jeg ved nu ikke om jeg vil kalde en bil fra 2010 for en nyere bil. Men det kommer an på hvordan man ser det.
Jeg havde også bil i 80'erne. Der var det helt normalt de første rustbobler kom efter 2-3 år. Det var ikke unormalt, at forskærme var gennemtæret efter 3-4 år. Så lidt bedre er det vel blevet.
/Søren.

Brugeravatar
carstenhjorth
Aktiv medlem
Indlæg: 1853
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Tappernøje
Has thanked: 290 times
Been thanked: 226 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af carstenhjorth » 14. feb 2018, 19:41

Det jeg bliver sur over er at VW/Audi godt ved hvordan man laver en bil der er mere ruststærk, Audi 80 som eksempel. Når de så i deres profitjagt slækker på kvaliteten er det vel ikke noget vi bare skal finde os i?
Carsten.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.

nomaden
Nyt medlem
Indlæg: 488
Tilmeldt: 7. nov 2009, 11:31
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af nomaden » 14. feb 2018, 20:15

Ja en Audi 80 holder godt og vi har en rustfri fra 1993 så der kunne de jo godt lave biler men det har de jo nok glemt?

rf
Helt nyt medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. apr 2016, 18:21
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af rf » 15. feb 2018, 10:24

i-s skrev:
14. feb 2018, 18:41
rf skrev:
13. feb 2018, 22:52
Ok, så er jeg med på hvad garantien reelt dækker.

Det er bare så frusterende, at en nyere bil ruster, som biler gjorde i 80'erne. Man er åbenbart ikke kommet længere på det område... :roll:
Ikke for at fornærme, men jeg ved nu ikke om jeg vil kalde en bil fra 2010 for en nyere bil. Men det kommer an på hvordan man ser det.
Jeg havde også bil i 80'erne. Der var det helt normalt de første rustbobler kom efter 2-3 år. Det var ikke unormalt, at forskærme var gennemtæret efter 3-4 år. Så lidt bedre er det vel blevet.
Det gør du skam heller ikke :) Jeg mener bestemt en Polo 6R fra 2010 er med i generationen nyere biler og dermed den nyeste teknologi mht. rustbeskyttelse.

Det er ihvertfald den nyeste bil jeg har ejet ;) Jeg købte Poloen i den tro, at eksempelvis rust i bagsmækken hørte til de gamle Golf 2'ere osv. jeg har ejet igennem tiden. Men nej, jeg har nok bare været naiv ;)

Jeg må selv igang med at få lavet det rust, så må bagsmækken blive malet med noget maskinemalje fra Esbjerg farve. Så kommer det da ikke igen ihvertfald. Jeg syntes 5600kr for at få det lavet af VW er lige i overkanten :lol:

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af thg » 15. feb 2018, 11:39

Prøv at kigge i bilens servicehæfte omkring hvad de helt præcist skriver om rustgaranti.

Jeg mener ihvertfald ikke at VW har krav om løbende rusteftersyn og mht. at service skal være overholdt på aut. værksted, er jeg ret sikker på at dette ikke er lovligt iht. EU. Sagen er den at det jo nok kun er indefrakommende tærring som deres rustgaranti og det er nok så godt som usandsynligt, at det ikke sker i de første 12 år!
These users thanked the author thg for the post:
rf
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Brugeravatar
xbn
Medlem
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 2. apr 2011, 16:13
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 62 times
Been thanked: 271 times

Re: Rust i bagklap Polo 6R garanti?

Indlæg af xbn » 16. feb 2018, 19:24

nomaden skrev:
14. feb 2018, 20:15
Ja en Audi 80 holder godt og vi har en rustfri fra 1993 så der kunne de jo godt lave biler men det har de jo nok glemt?
Op til slutningen af 80’erne var en anden historie.
Billede

Besvar

Tilbage til "Karosseri"