Tegning/billeder over climatronic

Alt vedr. klima, aircondition o.lign
Besvar
maverickssh
Helt nyt medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: 4. jul 2008, 05:07
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Tegning/billeder over climatronic

Indlæg af maverickssh » 4. jul 2008, 21:39

Hej.

Er der nogen som har nogle tegninger/billeder over luftkasse på et climatronic anlæg. (Det er en passat fra 1994 1,9tdi 1Z med org. climatronic).
Jeg har nemmelig et problem med den, jeg kan ikke få den til at køle. Har lige fået den efterfyldt hos et kølefirma og selvekompressoren og systemet virker som det skal sagde han. Så jeg tror at mit luft spjæld der skal juster kold og varm luft sidder fast eller noget. For den blæser kun lunken eller varm luft ind i kabinen. Klimaanlæget melder ingen fejl.

Men jeg ved ikke lige hvor dette spjæld sidder i luftkassen. Derfor kunne jeg godt bruge nogle tegningner/billeder over sådan en lufkasse, eller en guide til hvor jeg skal kigge efter problemet.

mvh.

S

Brugeravatar
brianaxel
Medlem
Indlæg: 969
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:12
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nørresundby
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tegning/billeder over climatronic

Indlæg af brianaxel » 5. jul 2008, 13:52

Jeg kan ikke finde ud af at exportere billeder fra ETKA... men fandt billedet på nettet:
http://www.homepenguin.net/passat-b3/cl ... airbox.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Du kan muligvis bruge denne side:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2279969" onclick="window.open(this.href);return false;
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...

Medlem siden 24/10-2006

maverickssh
Helt nyt medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: 4. jul 2008, 05:07
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tegning/billeder over climatronic

Indlæg af maverickssh » 5. jul 2008, 14:37

Hej mange tak for det.

Jeg prøve at se om jeg kan se noget. Har lige haft bilen skilt og haft blæseren ude. Men kan ikke se noget som helst. Kan høre at alle de forskellige spjæld kører(Men kan ikke se om de bevæger sig). Så har jeg haft bilen ståene i tomgang med climatronic tænd i 5-10min og kunne værke de to rør omme i køler rummet blev kolde også kunne jeg se ind til køleprofilet inde i klimakasse(Havde motoren ude) så jeg kunne røre ved køleprofilet. Men det blev ikke særlig kold. Så jeg ved ikke om det måske er forbi der er en "prop" i systemet. Så den bare ikke kan køle profilet særlig godt.

Hvis der er nogen der ved noget så lad mig endelig høre.

Besvar

Tilbage til "Klima/Aircon"