Klima kompressor kører ikke Audi A4 B5
: 17. aug 2016, 13:20
Hej
Jeg har en Audi A4 B5 1.8T fra 1996 med klima automatik, hvor klima ikke virker.
info Jeg har skiftet klima betjenings panel i bilen pga af at display var i stykker, lige da jeg fik bilen.
Kompressor kører ikke hvis jeg tænder for den på klima panel.
Hvis jeg giver koblingen på kompressoren direkte plus så kører kompressoren i 1 minut og så stopper motoren pga at den går trægt. (eller remmen hyler når man giver den gas )
Der er tilstrækkelig kølemiddel på bilen, siger min klimamand, og Jeg kan også høre og måle på pressostaten lige under forruden at den skifter til on når den monteres i røret igen.
sikring 4 og 25 er ok.
Jeg vil så til at skifte kompressoren , for jeg går ud fra den er færdig, når den kan kvæle motoren.
MEN MEN MEN
Hvorfor er der ingen spænding på min kompressorkobling når man tænder for klima ??
Jeg har fået udlæst fejl koder se herunder:
er der mere end en kontakt til tryk i klima, se fejl 792 ???
Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.lbl
Part No: 8L0 820 043 B
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73
Coding: 04140
Shop #: WSC 06335
VCID: 27579069C508C0190E1-25CA
5 Faults Found:
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-00 - Open or Short to Ground
01297 - Sensor for Vent Temperature; Footwell (G192)
30-00 - Open or Short to Plus
01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191)
30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
er der nogen der har oplevet noget lignende ??
Jeg har en Audi A4 B5 1.8T fra 1996 med klima automatik, hvor klima ikke virker.
info Jeg har skiftet klima betjenings panel i bilen pga af at display var i stykker, lige da jeg fik bilen.
Kompressor kører ikke hvis jeg tænder for den på klima panel.
Hvis jeg giver koblingen på kompressoren direkte plus så kører kompressoren i 1 minut og så stopper motoren pga at den går trægt. (eller remmen hyler når man giver den gas )
Der er tilstrækkelig kølemiddel på bilen, siger min klimamand, og Jeg kan også høre og måle på pressostaten lige under forruden at den skifter til on når den monteres i røret igen.
sikring 4 og 25 er ok.
Jeg vil så til at skifte kompressoren , for jeg går ud fra den er færdig, når den kan kvæle motoren.
MEN MEN MEN
Hvorfor er der ingen spænding på min kompressorkobling når man tænder for klima ??
Jeg har fået udlæst fejl koder se herunder:
er der mere end en kontakt til tryk i klima, se fejl 792 ???
Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.lbl
Part No: 8L0 820 043 B
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73
Coding: 04140
Shop #: WSC 06335
VCID: 27579069C508C0190E1-25CA
5 Faults Found:
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-00 - Open or Short to Ground
01297 - Sensor for Vent Temperature; Footwell (G192)
30-00 - Open or Short to Plus
01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191)
30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
er der nogen der har oplevet noget lignende ??