Eftermonteret Diavia klima - blankt display

Alt vedr. klima, aircondition o.lign
Besvar
PeterV
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 10. jul 2008, 20:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Bagsværd, KBH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Eftermonteret Diavia klima - blankt display

Indlæg af PeterV » 17. aug 2016, 21:19

Hej, har en passat fra 2001 med eftermonteret Diavia klimaanlæg. Det har virket fint indtil i dag hvor displayet bare er blankt... Altså der er lys i men ingen symboler. Der sker ingenting når man trykker på knapperne.
Jeg kan høre at motorene til spjældene hele tiden kører frem og tilbage. Hvad kan være galt? Jeg får ingen fejlkode.

Håber nogen kan hjælpe.

Billede

Brugeravatar
Springtosse
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 15. aug 2009, 12:10
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midt på Sjælland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret Diavia klima - blankt display

Indlæg af Springtosse » 21. aug 2016, 08:37

Hej.

Har du prøvet at tage stikkene af panelet og lige lade det ligge i et par min. Og så sætte det på igen??
Golf 6 TDI 140 HK, DSG,
Eftermonteret : RNS510, BT, MDI, Helix PP52DSP,Helix PP 7S-D, GTI rat med Skiftepads. Webasto Thermo top C med TC3 GSM. LED baglygter. Xenon forlygter med Kurvelys
Webasto service center
Kik forbi Ofelia autoteknik
Vi er også på facebook, kik forbi og like den gerne https://www.facebook.com/pages/Ofelia-A ... 23?fref=ts
http://www.ofeliaautoteknik.dk

PeterV
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 10. jul 2008, 20:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Bagsværd, KBH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret Diavia klima - blankt display

Indlæg af PeterV » 21. aug 2016, 08:58

Hej, tak for dit svar.

Ja jeg prøvede også at tage sikringen ud i nogle minutter, der var ikke noget der hjalp. Det var som om at den ikke kunne komme videre fra en opstarts-test af motorene. De blev bare ved med at køre frem og tilbage...

Jeg valgte at grave diavia styreboksen frem for at kigge på den. Jeg kunne ikke se nogen fejl på printet, men efter at jeg havde haft stikkene ude og i et par gange så kom den op igen og alt vikede...!

Super lækkert at det nu virker igen, men ikke så fedt at der måske er en løs forbindelse el.lig. :-(



Sendt fra min HTC One M9 med Tapatalk

DrDice
Nyt medlem
Indlæg: 331
Tilmeldt: 17. jun 2008, 13:51
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Rødekro
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret Diavia klima - blankt display

Indlæg af DrDice » 29. aug 2016, 09:32

PeterV skrev:Hej, tak for dit svar.

Ja jeg prøvede også at tage sikringen ud i nogle minutter, der var ikke noget der hjalp. Det var som om at den ikke kunne komme videre fra en opstarts-test af motorene. De blev bare ved med at køre frem og tilbage...

Jeg valgte at grave diavia styreboksen frem for at kigge på den. Jeg kunne ikke se nogen fejl på printet, men efter at jeg havde haft stikkene ude og i et par gange så kom den op igen og alt vikede...!

Super lækkert at det nu virker igen, men ikke så fedt at der måske er en løs forbindelse el.lig. :-(



Sendt fra min HTC One M9 med Tapatalk
Måske lidt ir eller dårlig forbindelse til stikbenene. Evt rens stikbenene med lidt sandpapir og klem "kabelskoene" i stikket lidt sammen så de presser lidt mere på stikbenene = bedre forbindelse :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
VW Vento 1.8 GL - Because size DOES matters :)

Besvar

Tilbage til "Klima/Aircon"