Webasto Fyr.

Alt vedr. klima, aircondition o.lign
Besvar
hvid2010
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 4. jan 2017, 08:47
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Webasto Fyr.

Indlæg af hvid2010 » 7. feb 2017, 22:56

Hej. Jeg vil høre om der er nogen der ved hvad det ca. Koster en få monteret et oliefyr til en seat leon st fr tdi 2014
bor i sønderjylland

tak på forehånd

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 7. feb 2017, 23:02

16000 til 18000 an på hvordan du vil betjene det
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

u_bull
Medlem
Indlæg: 740
Tilmeldt: 6. dec 2009, 22:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 180 times
Been thanked: 349 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af u_bull » 8. feb 2017, 00:01

Lyder pebret i mine ører...
Jeg har lige fået installeret en Eberspächer D4 i båd inklusive montering af betjeningspanel, telemodul, rørføring til to , udstødning gennem siden...
Alt i alt omkring 33k

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ph » 8. feb 2017, 08:04

u_bull skrev:Lyder pebret i mine ører...
Jeg har lige fået installeret en Eberspächer D4 i båd inklusive montering af betjeningspanel, telemodul, rørføring til to , udstødning gennem siden...
Alt i alt omkring 33k
Så en pris på ca det halve af hvad du har givet lyder dyrt
vil da slet ikke vide hvad du så mener om det du selv har givet... :lol:
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Blackfinger » 8. feb 2017, 09:22

Bil og båd er som at sammenligne æbler og pærer.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ph » 8. feb 2017, 09:33

og så alligevel ikke...
en udstødning gennem siden koster næppe 15K
Edit:
en D4 er så åbenbart en luftvarmer
så giver det imho ingen mening at nævne den i tråden! og jeg havde også valgt Webasto til den løsning frem for den valgte!
men fred være med det!
bottomline er at det nok ikke bliver meget billigere incl. montering end tidligere nævnt i tråden ...med mindre at man gør det selv!
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ph » 8. feb 2017, 09:38

men der ligger vist en i Padborg som gør i den slags!
kunne da være at de kan gøre det til tysk moms og billigere arb.løn?
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 8. feb 2017, 10:17

Kan da sige jeg gav 13900kr på en Seat Mii. Det var med alt inkl også telemodul, uden tele modul koster det 10100kr
Da arbejdet på din bil er omtrent det samme så er der sikkert kun merprisen for et større fyr der kan gøre prisen dyrer.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ph » 8. feb 2017, 10:28

Play4Fun skrev:Kan da sige jeg gav 13900kr på en Seat Mii. Det var med alt inkl også telemodul, uden tele modul koster det 10100kr
Da arbejdet på din bil er omtrent det samme så er der sikkert kun merprisen for et større fyr der kan gøre prisen dyrer.
den pris skriger da efter et link til montøren
er billigere end da jeg var på værksted som monterede dem i 2003
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

bilvision
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af bilvision » 8. feb 2017, 10:29

hvid2010 skrev:Hej. Jeg vil høre om der er nogen der ved hvad det ca. Koster en få monteret et oliefyr til en seat leon st fr tdi 2014
bor i sønderjylland

tak på forehånd
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=29&t=126103

asej
Medlem
Indlæg: 753
Tilmeldt: 23. jun 2008, 07:05
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 32 times
Been thanked: 64 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af asej » 8. feb 2017, 11:54

Play4Fun skrev:Kan da sige jeg gav 13900kr på en Seat Mii. Det var med alt inkl også telemodul, uden tele modul koster det 10100kr
Da arbejdet på din bil er omtrent det samme så er der sikkert kun merprisen for et større fyr der kan gøre prisen dyrer.
Hvilket fyr er det? Man plejer at bruge thermotop E eller tilsvarende i de små biler, og der har webasto ofte tilbud på omkring de 10k. I de lidt større biler skal man op i thermotop C, og der findes ikke tilsvarende tilbud. I min tidligere vogn (octavia) fik jeg monteret et TT C med T91 fjernbetjening til omkring 16k.
Tidligere biler: '83 Mazda 323 1.3, '84 Nissan Silvia S12 2.0 DOHC, '99 Peugeot 306 Roland Garros 1.8, '03 Skoda Fabia Combi 1.9 TDI, '07 Octavia Combi RS TDI, '11 Mercedes C220 CDI Avantgarde Stc Aut
Nuværende: '17 Tesla Model S 100D

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 8. feb 2017, 18:11

asej skrev:
Play4Fun skrev:Kan da sige jeg gav 13900kr på en Seat Mii. Det var med alt inkl også telemodul, uden tele modul koster det 10100kr
Da arbejdet på din bil er omtrent det samme så er der sikkert kun merprisen for et større fyr der kan gøre prisen dyrer.
Hvilket fyr er det? Man plejer at bruge thermotop E eller tilsvarende i de små biler, og der har webasto ofte tilbud på omkring de 10k. I de lidt større biler skal man op i thermotop C, og der findes ikke tilsvarende tilbud. I min tidligere vogn (octavia) fik jeg monteret et TT C med T91 fjernbetjening til omkring 16k.
Er det ikke osse det jeg siger længere oppe ,, 16-18000kr i mit første indlæg, der tager jeg jo højde for større fyr osv osv, måske du ikke lige har læst det jeg har skrevet.

10000 er uden telemodul det er den pris jeg osse fik ,også kom modulet oven i så ialt kan jeg nu se på regningen det blev 13740kr.
Der er et TT-E fyr er de har smidt i bilen , men det virker upåklageligt nu på 4 år og det har aldrig været serviceret eller efterset.
Det er faktisk ikke ret stort , men tråds størrelsen så skal det ved -5 grader kun kører i 15 minutter før den lille bil er dejlig varm.

Fyr koster 4096kr
TT CALL TC3 2996kr
Arbejdsløn 3545kr
Miljø 124kr
Diverse 230kr

Også skal der lige moms på priserne.
Lavet hos Amagermøller som ikke rigtigt lige ved hvordan man skal skrue toppen til benzintanken på efter man har skilt den ad.
Første gang jeg tankede efter fyret var monteret , så kunne der pludseligt være rigtigt meget på bilen indtil det løb over fordi de ikke havde fået monteret pakningen til benzinpumpen rigtigt
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Blackfinger » 8. feb 2017, 18:36

@Play4Fun. Det skal sku også gå stærkt til den discount pris.

asej
Medlem
Indlæg: 753
Tilmeldt: 23. jun 2008, 07:05
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 32 times
Been thanked: 64 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af asej » 8. feb 2017, 23:13

Play4Fun skrev: Er det ikke osse det jeg siger længere oppe ,, 16-18000kr i mit første indlæg, der tager jeg jo højde for større fyr osv osv, måske du ikke lige har læst det jeg har skrevet.
Nåh...nej jeg havde ikke lige set det indlæg var fra dig.
Tidligere biler: '83 Mazda 323 1.3, '84 Nissan Silvia S12 2.0 DOHC, '99 Peugeot 306 Roland Garros 1.8, '03 Skoda Fabia Combi 1.9 TDI, '07 Octavia Combi RS TDI, '11 Mercedes C220 CDI Avantgarde Stc Aut
Nuværende: '17 Tesla Model S 100D

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af QT1410 » 9. feb 2017, 11:31

Jeg købte nogle stumper fra en der ikke laver andet end at montere oliefyr i biler, enten på site eget værksted eller rundt omkring hos bilforhandlerne.

Han kan nå at montere fyr i flere Golf/Passat/Touran/Octavia/Superb/Leon på en arbejdsdag, fordi han ved præcis hvordan.
Det er nogle seriøst ubehagelige arbejdsstillinger han udsættes for, så det er ikke lette penge.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 10. feb 2017, 20:56

QT1410 skrev:Jeg købte nogle stumper fra en der ikke laver andet end at montere oliefyr i biler, enten på site eget værksted eller rundt omkring hos bilforhandlerne.

Han kan nå at montere fyr i flere Golf/Passat/Touran/Octavia/Superb/Leon på en arbejdsdag, fordi han ved præcis hvordan.
Det er nogle seriøst ubehagelige arbejdsstillinger han udsættes for, så det er ikke lette penge.
Flere på en dag, hvor mange er flere for det lyder som om det bare er kastet ned i motoren. Der skal trods alt bores nyt dykrør i tanken, det vil sige du er nødt til at tage pumpe op osv, der skal så trækkes føde slange til fyret og el arbejde ind i kabinen, beslag til fyret monteres, og tilkobling til vandsystemet, lyder vildt han kan lave en bil på 2 timer måske 2 1/2 time
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Blackfinger » 10. feb 2017, 21:11

Play4Fun skrev:
QT1410 skrev:Jeg købte nogle stumper fra en der ikke laver andet end at montere oliefyr i biler, enten på site eget værksted eller rundt omkring hos bilforhandlerne.

Han kan nå at montere fyr i flere Golf/Passat/Touran/Octavia/Superb/Leon på en arbejdsdag, fordi han ved præcis hvordan.
Det er nogle seriøst ubehagelige arbejdsstillinger han udsættes for, så det er ikke lette penge.
Flere på en dag, hvor mange er flere for det lyder som om det bare er kastet ned i motoren. Der skal trods alt bores nyt dykrør i tanken, det vil sige du er nødt til at tage pumpe op osv, der skal så trækkes føde slange til fyret og el arbejde ind i kabinen, beslag til fyret monteres, og tilkobling til vandsystemet, lyder vildt han kan lave en bil på 2 timer måske 2 1/2 time
Enig. Alt dette tager tid, selvom man er nok så øvet og ved nøjagtig hvad der skal gøres.

Moderne biler har også hele bunden dækket af plastic og det skal af hvis ledning til doseringspumpe og brændstofslange skal lægges sammen med de originale slanger.

Og vil man have dem gennem vangen sammen med de originale slanger så kan der også godt gå en time med at få en søgefjeder kringlet igennem den.

hvid2010
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 4. jan 2017, 08:47
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af hvid2010 » 10. feb 2017, 21:45

Tak for de mange svar.
Kan i anbefale et godt sted til at få det lavet

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Blackfinger » 10. feb 2017, 22:17

hvid2010 skrev:Tak for de mange svar.
Kan i anbefale et godt sted til at få det lavet
Jeg ved ikke hvem der laver omhyggeligt arbejde i Sønderjylland Men jeg anbefaler at købe Webasto.

Det firma jeg arbejder for har leaset 8-10 Opel Vivaro med Eberspächer parkeringsvarmere. De er ca. 2-3 år gamle og har lige fra første vinter haft problemer med at starte fyret. Og når de endelig starter så tror andre at bilen er i brand.

På trods af flere reparations forsøg så virker de stadig ikke. Min makker fik et helt nyt fyr, tre uger efter var det også helt dødt.

En Mercedes Vito jeg havde før havde samme problemer.

Så jeg har absolut ikke noget godt at sige om Eberspächer.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 11. feb 2017, 01:18

Blackfinger skrev:
hvid2010 skrev:Tak for de mange svar.
Kan i anbefale et godt sted til at få det lavet
Jeg ved ikke hvem der laver omhyggeligt arbejde i Sønderjylland Men jeg anbefaler at købe Webasto.

Det firma jeg arbejder for har leaset 8-10 Opel Vivaro med Eberspächer parkeringsvarmere. De er ca. 2-3 år gamle og har lige fra første vinter haft problemer med at starte fyret. Og når de endelig starter så tror andre at bilen er i brand.

På trods af flere reparations forsøg så virker de stadig ikke. Min makker fik et helt nyt fyr, tre uger efter var det også helt dødt.

En Mercedes Vito jeg havde før havde samme problemer.

Så jeg har absolut ikke noget godt at sige om Eberspächer.
+1
Min Vito ryger osse som et gammelt damplokomotiv og fyret virker kun når det selv vil
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af QT1410 » 11. feb 2017, 17:26

Play4Fun skrev:
QT1410 skrev:Jeg købte nogle stumper fra en der ikke laver andet end at montere oliefyr i biler, enten på site eget værksted eller rundt omkring hos bilforhandlerne.

Han kan nå at montere fyr i flere Golf/Passat/Touran/Octavia/Superb/Leon på en arbejdsdag, fordi han ved præcis hvordan.
Det er nogle seriøst ubehagelige arbejdsstillinger han udsættes for, så det er ikke lette penge.
Flere på en dag, hvor mange er flere for det lyder som om det bare er kastet ned i motoren. Der skal trods alt bores nyt dykrør i tanken, det vil sige du er nødt til at tage pumpe op osv, der skal så trækkes føde slange til fyret og el arbejde ind i kabinen, beslag til fyret monteres, og tilkobling til vandsystemet, lyder vildt han kan lave en bil på 2 timer måske 2 1/2 time
Det tager ham en anelse over 3 timer.
Hvis jeg havde købt et færdigt beslag til Octaviaen og kunne have stået indenfor ville jeg have været en lang dag om det, og der er på ingen måde gået en håndværker tabt i mig. Octaviaen og de andre biler på den platform er forberedte til fyr, med bolte til beslag på vangen, forberedt studs til dykrør, én ledning der skal klippes til blæserstyring, og oplagte gør-det-selv objekter, hvis man ikke partout vil have det ind over Maxi-dot.
Senest rettet af QT1410 11. feb 2017, 17:33, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 11. feb 2017, 17:32

QT1410 skrev:
Play4Fun skrev:
QT1410 skrev:Jeg købte nogle stumper fra en der ikke laver andet end at montere oliefyr i biler, enten på site eget værksted eller rundt omkring hos bilforhandlerne.

Han kan nå at montere fyr i flere Golf/Passat/Touran/Octavia/Superb/Leon på en arbejdsdag, fordi han ved præcis hvordan.
Det er nogle seriøst ubehagelige arbejdsstillinger han udsættes for, så det er ikke lette penge.
Flere på en dag, hvor mange er flere for det lyder som om det bare er kastet ned i motoren. Der skal trods alt bores nyt dykrør i tanken, det vil sige du er nødt til at tage pumpe op osv, der skal så trækkes føde slange til fyret og el arbejde ind i kabinen, beslag til fyret monteres, og tilkobling til vandsystemet, lyder vildt han kan lave en bil på 2 timer måske 2 1/2 time
Det tager ham en anelse over 3 timer. Hvis jeg havde købt et færdigt beslag til Octaviaen og kunne have stået indenfor ville jeg have været en lang dag om det, og der er på ingen måde gået en håndværker tabt i mig.
så kan man vel få det lavet billigt hos ham, men 3 timer og han skal ha fat i klimapanel og alt muligt.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af QT1410 » 11. feb 2017, 17:57

Jeg mener at han tog 13k for en installation med det dyreste ThermoCall. Jeg kan ikke formidle kontakt.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af Play4Fun » 11. feb 2017, 19:03

QT1410 skrev:Jeg mener at han tog 13k for en installation med det dyreste ThermoCall. Jeg kan ikke formidle kontakt.
underligt du ikke kan formidle kontakt når han lever af det , går ud fra han gerne vil tjene penge.
havde ellers et par biler der godt kunne bruge et fyr ,men kan se der er en anden herinde der laver det for 12900kr så må jeg ha fat i ham
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Brugeravatar
mikep
Medlem
Indlæg: 799
Tilmeldt: 6. jan 2011, 15:16
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ørbæk
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af mikep » 11. feb 2017, 20:34

Play4Fun skrev:
QT1410 skrev:Jeg mener at han tog 13k for en installation med det dyreste ThermoCall. Jeg kan ikke formidle kontakt.
underligt du ikke kan formidle kontakt når han lever af det , går ud fra han gerne vil tjene penge.
havde ellers et par biler der godt kunne bruge et fyr ,men kan se der er en anden herinde der laver det for 12900kr så må jeg ha fat i ham
BilledeBillede

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af QT1410 » 11. feb 2017, 23:09

Det er et år siden jeg havde kontakt med ham, da jeg købte stumper af ham, da jeg selv satte fyr i Octaviaen.

Min pointe er at man selv kan gøre det, eller prøve at presse prisen, når man ved at det er nogle af de letteste modeller at sætte fyr i.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ij6210 » 12. feb 2017, 09:44

QT1410 skrev: Octaviaen og de andre biler på den platform er forberedte til fyr, med bolte til beslag på vangen, forberedt studs til dykrør, én ledning der skal klippes til blæserstyring, og oplagte gør-det-selv objekter, hvis man ikke partout vil have det ind over Maxi-dot.
Nogen VAG-biler fås også med fabriksmonteret oliefyr. Her mener jeg de bruger Webasto, og der medfølger fjernbetjening og også indbygget ur (timer). Men desværre ikke telemodul. Teoretisk (og vel også i praksis?) bør man vel nemt kunne lave et lille modul selv der kan tænde via SMS. Så skal dette modul bare sende samme signal ud som det på fjernbetjeningen.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

nomaden
Nyt medlem
Indlæg: 488
Tilmeldt: 7. nov 2009, 11:31
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af nomaden » 12. feb 2017, 12:15

Jeg har monteret denne i min Thermo Top Evo 4. Det er lavet sådan at vi har sat ledningen ind på kontakten så når telefonen får en sms eller ringer stater fyret eller stopper. Telefonen kostede ca 300 kr og jeg køre met taletids kort.Her er en video som jeg har lavet.
https://www.youtube.com/watch?v=v6qYt7T6nhA
Her er telefonen på EBAY
http://www.ebay.de/itm/EBERSPACHER-WEBA ... SweW5VYwdO

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Webasto Fyr.

Indlæg af ij6210 » 12. feb 2017, 12:47

nomaden skrev:Jeg har monteret denne i min Thermo Top Evo 4. Det er lavet sådan at vi har sat ledningen ind på kontakten så når telefonen får en sms eller ringer stater fyret eller stopper. Telefonen kostede ca 300 kr og jeg køre met taletids kort.Her er en video som jeg har lavet.
https://www.youtube.com/watch?v=v6qYt7T6nhA
Her er telefonen på EBAY
http://www.ebay.de/itm/EBERSPACHER-WEBA ... SweW5VYwdO
Ja. Er dog ikke så meget for at rode med ledninger, ville hellere havde den til at opføre sig som en sender. Anyway, hvis man har både ur og fjernbetjening, så kan man klare sig de fleste steder.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Besvar

Tilbage til "Klima/Aircon"