Hej alle..
Er der evt. Nogle mennesker herinde der kan fortælle mig hvorfor min blæsermodstand går hele tiden så jeg kun kan køre på 4 i bilen..tror det er den femte jeg skifter nu.. har dog også lagt mærke til at ledning og selve modstand bliver varme..
Jeg har en seat 1.6 tdi fra 11..
Samtidigt er der nogle der ved hvordan man får blæseren ud evt. En film eller noget da jeg ikke kan finde den specifikke model der..
Mvh johnny
Blæsermodstand
- carstenhjorth
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1853
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Tappernøje
- Has thanked: 290 times
- Been thanked: 226 times
Re: Blæsermodstand
Det er din blæser der trækker for meget strøm, ny på
Carsten.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: 12. feb 2011, 17:23
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Blæsermodstand
Okey. Tak for svaret. Er der nogle der ved hvordan den kommer ud ,evt. Video af tilsvarende blæser..
Mvh..
Mvh..
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 85
- Tilmeldt: 3. jan 2018, 23:03
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 8 times
Re: Blæsermodstand
Mener at når formodstandene brænder af kan motoren kun køre på max
Skift formodstanden og den vil virke igen
Troede fejlagtigt at motor og formodstand var bygget sammen men det er de ikke på VW up og VW polo så prøv den billige vej med formodstanden
Skift formodstanden og den vil virke igen
Troede fejlagtigt at motor og formodstand var bygget sammen men det er de ikke på VW up og VW polo så prøv den billige vej med formodstanden