Webasto Fyr - Fjernbetjening???

Alt vedr. klima, aircondition o.lign
Besvar
culka
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2008, 20:45
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Webasto Fyr - Fjernbetjening???

Indlæg af culka » 7. nov 2010, 19:08

Har netop købt en passat 3c med eftermonteret webastofyr(kender ikke modellen, men datoen for installationscertikatet siger 28/11-08 - smc Aaborg har ikke noteret hviken model) Den er monteret med timer, men jeg vil gerne have en fjernbetjening til den også. Spørgsmål er så; "kan jeg blot køben en på Ebay, og forvente at den kan virke på anlægget?" Timer er vist også trådløs/fjernbetjent...

asej
Medlem
Indlæg: 753
Tilmeldt: 23. jun 2008, 07:05
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 32 times
Been thanked: 64 times

Re: Webasto Fyr - Fjernbetjening???

Indlæg af asej » 7. nov 2010, 22:04

Går ud fra det er den standard ovale timer du har - den mener jeg er med ledning, men mindre det er lavet om for nylig (mener bestemt der var ledning til den jeg havde i min gamle bil). Jeg stillede selv det samme spørgsmål for nylig mht om man kunne købe fjernbetjening på ebay, og fik svaret at det kunne man godt, men man skulle huske at købe styreenhed/kontrolbox og antenne med.

Men der er nok nogle eksperter (blackfinger?) herinde der kan svare mere præcist/korrekt end mig. Men kan klart anbefale fjernbetjening, jeg er rigtig glad for den til min nuværende dyt ;)
Tidligere biler: '83 Mazda 323 1.3, '84 Nissan Silvia S12 2.0 DOHC, '99 Peugeot 306 Roland Garros 1.8, '03 Skoda Fabia Combi 1.9 TDI, '07 Octavia Combi RS TDI, '11 Mercedes C220 CDI Avantgarde Stc Aut
Nuværende: '17 Tesla Model S 100D

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 394 times

Re: Webasto Fyr - Fjernbetjening???

Indlæg af Blackfinger » 7. nov 2010, 22:15

Trådløs timer :? det er vist en and. Hvis det er en helt almindelig Webasto montering er en T91 eller T100 plug and play. De kan ikke tage meget mere end en halv time at montere

culka
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2008, 20:45
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Webasto Fyr - Fjernbetjening???

Indlæg af culka » 7. nov 2010, 23:13

Super, jamen så er der vist ikke andet for at få bestilt en hjem. Og jo det er denne der oval dims(1533) der er fastmonteret på instrumentpannelet.

Det lyder som noget man kan gøre selv, hvis modet og evner rækker..?!

Besvar

Tilbage til "Klima/Aircon"