mont. af oliefyr.

Det gamle Teknik forum. Indlæg bliver flyttet herfra til de nye underfora. Det er ikke muligt at oprette nye emner, kun besvarer allerede oprettet emner her.
mugge10
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2008, 15:48
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Haderslev

mont. af oliefyr.

Indlæg af mugge10 » 5. dec 2008, 18:51

Hej med jer.
Jeg har lige købt mig et fyr til min fabia 1,9 TDI fra 04. nogen det ved hvor det er bedst af pladsere sådanne et henne. det er et eberspächer d4w sc.

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 5. dec 2008, 20:17

Smid lige din mail så får du en monterings vejledning

Er det den model der kom i 2002 så anbefaler Eberspächer et S-fyr og ikke et SC-fyr
Tror ikke du kan få plads til et SC fyr der hvor de forslår...

på torpedopladen lige under slangen fra luftfilterkassen

mugge10
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2008, 15:48
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Haderslev

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af mugge10 » 7. dec 2008, 11:42

Modell 02? er sc modellen ikke mindre en s? sidder pumpen til diesel inde i selve fyret?
Senest rettet af mugge10 7. dec 2008, 19:29, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Prodigy
Aktiv medlem
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 18. jun 2008, 13:32
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Prodigy » 7. dec 2008, 13:00

Undskyld for emne hijacking, men har du også en montage vejledning til en Passat 3B fra 1999 ?
Jeg sender dig ihvertfald lige en privat besked med mail adressen.. ;)
Medlem siden: 2003/05/14

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 7. dec 2008, 17:00

S er den mindste ca halv så stor som SC. der sidder vandpumpe og dosere pumpe ikke i fyret..

Billede af et S-Fyr
Billede

SC er med indbygget vandpumpe og i dieselversion dosere pumpe. Men den er fysisk større end S-fyret

BIllede af et SC-fyr
Billede

Montering af oliefyr er ikke det jeg vil kalde en gør-det-selv opgave

Jeg har sendt en mail til dig..

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 7. dec 2008, 17:01

Har sendt en PM til dig Prodigy da der ikke kunne afleveres en mail til dig...

mugge10
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2008, 15:48
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Haderslev

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af mugge10 » 7. dec 2008, 19:34

okay takker for vejledningen. min kones fætter er mekaniker så han hjæler med at mont. så hjælper det nok lidt på det.
der er vel ikke noget ekstra fordi bilen har almindelig a/c. det er da kun hvis det er klima ikke?

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 7. dec 2008, 20:49

Når den er med A/C er det næsten lige ud af landevejen.

Der skal der ikke noget Ekstra Blæserstyring til..

mugge10
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2008, 15:48
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Haderslev

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af mugge10 » 8. dec 2008, 20:21

okay det vil sige der kun skal bruges det relæ som er med? lige noget helt andet det er vist noget med en højde fra tankens bund og top med højden på fyret hvordan skal den forståes.

Brugeravatar
Duzty
Nyt medlem
Indlæg: 361
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:12
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jerslev - Nordjylland
Kontakt:

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Duzty » 8. dec 2008, 20:43

G3 GT skrev:Smid lige din mail så får du en monterings vejledning

Er det den model der kom i 2002 så anbefaler Eberspächer et S-fyr og ikke et SC-fyr
Tror ikke du kan få plads til et SC fyr der hvor de forslår...

på torpedopladen lige under slangen fra luftfilterkassen
Nu vi er igang :)
Kan jeg lokke dig til at smide en vejledning til en Leon TDi '02? :)
Stadig på D4W SC!
moerk@tdc-broadband.dk
Seat Leon TDi

Forkammer Diesel rykker :) Nu med GT30R@3,0Bar :twisted: 1/4 mile: 13,21

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 8. dec 2008, 21:20

Jeg skal da vist til at tage penge for det :D :D :D

Her er vejledningen til en Leon 1,9 TDI fra model år 2001

De anbefaler et D4W SC fyr til den bil model

https://partner.eberspaecher.com/file/p ... E_2321.pdf

Brugeravatar
Duzty
Nyt medlem
Indlæg: 361
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:12
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jerslev - Nordjylland
Kontakt:

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Duzty » 9. dec 2008, 18:20

G3 GT skrev:Jeg skal da vist til at tage penge for det :D :D :D

Her er vejledningen til en Leon 1,9 TDI fra model år 2001

De anbefaler et D4W SC fyr til den bil model

https://partner.eberspaecher.com/file/p ... E_2321.pdf
Perfekt, takker og bukker mange gange :D
Seat Leon TDi

Forkammer Diesel rykker :) Nu med GT30R@3,0Bar :twisted: 1/4 mile: 13,21

dAIMERT
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 26. dec 2009, 23:39
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af dAIMERT » 16. okt 2010, 13:03

Har du os en guide til en vw golf 3 tdi? :D

kennedskov
Nyt medlem
Indlæg: 468
Tilmeldt: 17. mar 2010, 23:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af kennedskov » 26. okt 2010, 21:00

hvad koster enlig sdådan noget fyr og hvor kan det monteres henne ??? har en seat leon 1.9 fra 2010 ???

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2681
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Gossa » 27. okt 2010, 07:57

kennedskov skrev:hvad koster enlig sdådan noget fyr og hvor kan det monteres henne ??? har en seat leon 1.9 fra 2010 ???
Prøv at søge efter det :-)
Jeg vil tro, at du nemt kan komme til at slippe omkring 10 kilor for det!

Men tjek evt.:
http://www.padborg-elektro.dk/shop/4-eb ... -bilvarmer

Jeg ved dog ikke hvilken der passer til din bil - det er din opgave ;-)
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 27. okt 2010, 16:07

Et firma skal nok nærmere have 16-17Kilo for fyr inkl montering

Fyr 5KW 6727
Easystart T UR 595
monterings sæt 1229
Montering 8 timer a 550+moms 4400
Evt Klimastyring 625

Moms 3394

Total 16.970,- (16200 uden klimastyring)

Man kan evt montere et 4KW fyr i stedet for, den har bare lidt mindre effekt og skal derfor køre længere tid for at varme motoren.

Kenned jeg har sendt en mail til dig.

Robin
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 25. okt 2010, 18:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Robin » 27. okt 2010, 16:40

hvad koster sådan et fyr til passat 1,9 tdi fra 02 og hvor kan det monteres henne :)
Passat 1,9 TDI Variant, 3bg, Highline.

Brugeravatar
Prodigy
Aktiv medlem
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 18. jun 2008, 13:32
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Prodigy » 27. okt 2010, 19:21

Jeg har et 4KW fyr i min passat 1.9 Tdi, og jeg syntes ikke den skal køre længe overhovedet... efter 15-20 minutter er den godt varm.. når det er bundfrossent udenfor kører det i 30 min..

Jeg var så heldig at min vogn allerede havde fyr monteret, det var dog defekt, så jeg fandt et nyt på ebay og skiftede det selv uden de store problemer..
Medlem siden: 2003/05/14

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 27. okt 2010, 19:35

Robin skrev:hvad koster sådan et fyr til passat 1,9 tdi fra 02 og hvor kan det monteres henne :)
Prisen er nok ca den samme til en Passat..

Mener du hvem der kan montere??

Robin
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 25. okt 2010, 18:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Robin » 27. okt 2010, 19:40

nej det var hvis jeg selv skulle det om hvor den kunne side henne
Passat 1,9 TDI Variant, 3bg, Highline.

Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Zutsko » 28. okt 2010, 05:26

Der er vist mange i DK der gør det, men det er ikke billigt hvis man ikke selv kan.

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=009-029-00000051

Men de kan da købes lidt billigt i Tyskland, men det afhænger jo også hvilken type styring man vil have...

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Ebersp% ... 86.c0.m282
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2681
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Gossa » 28. okt 2010, 07:57

G3 GT skrev:Et firma skal nok nærmere have 16-17Kilo for fyr inkl montering

Fyr 5KW 6727
Easystart T UR 595
monterings sæt 1229
Montering 8 timer a 550+moms 4400
Evt Klimastyring 625

Moms 3394

Total 16.970,- (16200 uden klimastyring)

Man kan evt montere et 4KW fyr i stedet for, den har bare lidt mindre effekt og skal derfor køre længere tid for at varme motoren.

Kenned jeg har sendt en mail til dig.
Kan fås monteret i Tyskland for 11-12 kilo (har netop tjekket prisen).

Derudover er der nok ikke den store forskel på opvarmningstiden af en 1.9 TDI motor uanset om man har et 4KW eller et 5KW varmeelement.
Der hvor forskellen kommer ind, er hvis fyret også skal være kabinevarmer!
Der er det jo kabinens størrelse (= bilens størrelse: kompakt, mellem eller stor bil) som afgør
hvor kraftigt varmeren skal kunne opvarme ....
Det er jo ikke kun opvarmning inden kørsel: hvis elementet er underdimensioneret, så giver det også problemer med at holde varmen i bilen når udendørstemperaturen er -15 grader !
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

Brugeravatar
Franke75
Nyt medlem
Indlæg: 162
Tilmeldt: 22. sep 2010, 20:08
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Espe

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Franke75 » 28. okt 2010, 08:36

Lige et enkelt indspark

Webasto kører kampagne på bilvarmer

http://www.webasto-bilvarmer.dk/
Polo BM Jan 2011, RCD 510, DK pakke, Aircon, Lys og Syn pakke, Lygtevask, Opvarmede sprinklerdyser, Split bagsæder og Oliefyr

Old Car: Golf GTD 1,9TD

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2681
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Gossa » 28. okt 2010, 09:03

Franke75 skrev:Lige et enkelt indspark

Webasto kører kampagne på bilvarmer

http://www.webasto-bilvarmer.dk/
Men kun til legetøjsbiler ;-)
Voksne biler kan ikke drage fordel af dette tilbud .....
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

Brugeravatar
Franke75
Nyt medlem
Indlæg: 162
Tilmeldt: 22. sep 2010, 20:08
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Espe

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Franke75 » 28. okt 2010, 09:36

Gossa skrev:
Franke75 skrev:Lige et enkelt indspark

Webasto kører kampagne på bilvarmer

http://www.webasto-bilvarmer.dk/
Men kun til legetøjsbiler ;-)
Voksne biler kan ikke drage fordel af dette tilbud .....
Hehe ja

Men der er en prisberegner for andre biler...
Polo BM Jan 2011, RCD 510, DK pakke, Aircon, Lys og Syn pakke, Lygtevask, Opvarmede sprinklerdyser, Split bagsæder og Oliefyr

Old Car: Golf GTD 1,9TD

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2681
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Gossa » 28. okt 2010, 11:25

Franke75 skrev:
Gossa skrev:
Franke75 skrev:Lige et enkelt indspark

Webasto kører kampagne på bilvarmer

http://www.webasto-bilvarmer.dk/
Men kun til legetøjsbiler ;-)
Voksne biler kan ikke drage fordel af dette tilbud .....
Hehe ja

Men der er en prisberegner for andre biler...
Ja, men til de biler er der ingen tilbud ....
Kun standardpriser!
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 28. okt 2010, 15:25

Gossa skrev: Kan fås monteret i Tyskland for 11-12 kilo (har netop tjekket prisen).

Derudover er der nok ikke den store forskel på opvarmningstiden af en 1.9 TDI motor uanset om man har et 4KW eller et 5KW varmeelement.
Der hvor forskellen kommer ind, er hvis fyret også skal være kabinevarmer!
Der er det jo kabinens størrelse (= bilens størrelse: kompakt, mellem eller stor bil) som afgør
hvor kraftigt varmeren skal kunne opvarme ....
Det er jo ikke kun opvarmning inden kørsel: hvis elementet er underdimensioneret, så giver det også problemer med at holde varmen i bilen når udendørstemperaturen er -15 grader !
Alt er billigere i Tyskland. Øl, Biler, Service og åbenbart også montering af oliefyr.
Hvilken bil og hvilket fyr kan du få monteret for 11.000-12.000,-??

Jeg tror ikke der er mange danske værksteder der kan montere et 5Kw fyr for 11.000-12.000, der er nærmest ingen fortjeneste på fyret og man skal have monteret en del fyr før man kan gøre det på 7-8 timer(eller også bliver det smidt på med en skovl så man ikke har andet end bøvl med det bagefter)

Nu ved jeg ikke om du har prøvet at montere et oliefyr, men alle efter monterede fyr bliver monteret som kabinevarmere, fyret monteres på vandslangerene mellem motor og kabine så kabinen varmes op først og restvarmen fra kabinen kommer ud til motoren bagefter.

Der er kun 1 Kw i forskel på fyret ydelse så der er selvfølgelig ikke en times forskel i opvarmningstid.

Et efter monteret oliefyr kører kun når man tænder det, og derfor vil der ikke være nogen forskel i om man kan holde varmen eller ikke når man kører ud af landevejen.

Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Zutsko » 28. okt 2010, 20:05

G3 GT skrev:Jeg tror ikke der er mange danske værksteder der kan montere et 5Kw fyr for 11.000-12.000, der er nærmest ingen fortjeneste på fyret og man skal have monteret en del fyr før man kan gøre det på 7-8 timer(eller også bliver det smidt på med en skovl så man ikke har andet end bøvl med det bagefter)

Nu ved jeg ikke om du har prøvet at montere et oliefyr, men alle efter monterede fyr bliver monteret som kabinevarmere, fyret monteres på vandslangerene mellem motor og kabine så kabinen varmes op først og restvarmen fra kabinen kommer ud til motoren bagefter.
Lige præcis, jeg har monteret 6 fyr, alle i forskellige biler og hvis det skal gøres på 7-8 timer skal man godt nok have prøvet det før på selv samme bil som man går i gang med. Og er det ikke med Klima koster det også ekstra tid... ;-(
G3 GT skrev:Der er kun 1 Kw i forskel på fyret ydelse så der er selvfølgelig ikke en times forskel i opvarmningstid.

Et efter monteret oliefyr kører kun når man tænder det, og derfor vil der ikke være nogen forskel i om man kan holde varmen eller ikke når man kører ud af landevejen.
Et Eberspächer fyr tænder først kabine varmen når vander er 30 grader, dette giver da lidt ekstra energi kørt i topstykket (vandet løber stadig gennem veksleren i kabinen men ikke med så stor afkøling da blæseren ikke kører) og her er der ikke den store forskel på 4 og 5kW. Men når først der blæses varme i kabinen, så skal der kæmpes lidt for fyret for at komme yderligere op i temperatur, og 5kW vil gå lidt hurtigere end 4kW.

Man kan nemt lade fyret køre sammen med motoren, det hjælper med hurtigere opvarmning. Og starter man med kold motor kan man nemt starte fyret samtidig og slukke det igen når temperatur måleren begynder at bevæge sig. ;)
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

G3 GT
Nyt medlem
Indlæg: 238
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af G3 GT » 28. okt 2010, 21:33

Zutsko skrev: Et Eberspächer fyr tænder først kabine varmen når vander er 30 grader, dette giver da lidt ekstra energi kørt i topstykket (vandet løber stadig gennem veksleren i kabinen men ikke med så stor afkøling da blæseren ikke kører) og her er der ikke den store forskel på 4 og 5kW. Men når først der blæses varme i kabinen, så skal der kæmpes lidt for fyret for at komme yderligere op i temperatur, og 5kW vil gå lidt hurtigere end 4kW.

Man kan nemt lade fyret køre sammen med motoren, det hjælper med hurtigere opvarmning. Og starter man med kold motor kan man nemt starte fyret samtidig og slukke det igen når temperatur måleren begynder at bevæge sig. ;)
Det er rigtigt den først tænder varmeblæseren når fyret er ca 30 grader varmt, lige der er der ingen forskel på 4 og 5 Kw fyr men et 5 Kw vil altid være hurtigere til at varme end en 4 Kw, den vil hurtigere nå 30 grader og derfor også hurtigere tænde blæseren

Det er også rigtigt, men fyret starter ikke af sig selv ligesom et tilskudsfyr gør på f.eks Touran diesel man skal selv tænde fyret hvis man vil have det til at køre

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2681
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området

Re: mont. af oliefyr.

Indlæg af Gossa » 29. okt 2010, 07:25

G3 GT skrev:
Alt er billigere i Tyskland. Øl, Biler, Service og åbenbart også montering af oliefyr.
Hvilken bil og hvilket fyr kan du få monteret for 11.000-12.000,-??
Check f.eks. Eberspächer i Tyskland - der det jeg gjorde i går.
G3 GT skrev: Et efter monteret oliefyr kører kun når man tænder det, og derfor vil der ikke være nogen forskel i om man kan holde varmen eller ikke når man kører ud af landevejen.
De fleste oliefyr, er tilskudsvarmere som er blevet modificerede.
Du har selvfølgelig lov til at sige, at parkeringsfyret kun kører ved parkering og tilskudvarmeren kun kører med tændt motor, men det er det samme element!!
Hvorvidt du vil opfatte samme enhed som kørende i "FYR"-tilstand eller "TILSKUDS"-tilstand er ligemeget når det drejer sig om samme enhed og principielt udfører det samme arbejde.
Jeg ville ikke køre en dieselbil med for lille varmeelement - har prøvet :-(
Mon ikke at DET er een af faktorene når producenterne spørger om BÅDE motorstørrelse OG bilens kabinestørrelse? ;-)
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

Besvar

Tilbage til "Teknik"