Dato og tid er 14. dec 2017, 14:20

Svar p√• emne  [ 4 indl√¶g ] 
 Klapn√łgler til Lupo 
Forfatter besked
Aktiv medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
 Klapn√łgler til Lupo
Hej,

Kan man tage en klapn√łgle fra fx en Golf, Passat osv. og f√• den til at virke p√• en Lupo 3L fra 2003?

Jeg har centrall√•s i bilen, men ikke fjernbetjent s√• knapper p√• n√łglen vil selvf√łlgelig ikke virke indtil at jeg f√•r sat det i (hvis det overhovedet er muligt).

Er der nogle der har et part nummer p√• s√•dan en n√łgle?

Jeg har 1 orginal n√łgle og der skal transponderen flyttes over i den nye n√łgle, men for n√łgle nr. 2 skal denne kodes ogs√• - korrekt?

Xenon/LED lygter, WRC front/bag, sort himmel, r-line kabine, LED fodrumsbelysning, auto-lyskontakt, bakkamera, Discovery Media + AppConnect, G7 rat, PDC OPS for/bag, original alarm med kabineocervågning, indstigningslys i sidespejl, Transporter 2016 BCM og fjernlysassistent
Audi A4 Avant 1.8 TFSI - '13
Sport Edition Plus, MMI 3G+ DAB/SIM, xenon/led, fodrumsbelysning, PDC, lyspakke, fjernlysassistent, A6 chrome håndtag med lys, aftageligt træk, ACC, Active Lane Assist, Audi Music Interface m. Google Chromecast, Active Brake Guard, el-bagklap, A4 B9 belyste indstigningslister, isofix/airbag deaktivering passagersæde, original alarm med kabineovervågning, bakkamera, Keyless-Go, Side Assist, klapbare sidespejle med memory/nedblændelig, dæktrykskontrol, auto-hold og Bang & Olufsen DSP
Igangværende: 230v stikkontakt (inverter)

22. dec 2008, 22:25
Medlem

Geografisk sted: Sjælland Holbæk
Geografisk region: Vestsjælland
Indl√¶g Re: Klapn√łgler til Lupo
Det nemmeste er at kode begge n√łgler du kan sagtens bestille fra en hvilken som helst Innenbahn Schussel VW til din bil. Golf4, Bora, Passat, T5, osv. Du kan godt eftermontere komfort modulet mener det skal v√¶re fra en Golf4 til din Lupo. Send mig en PB s√• sender jeg dig partnummeret hvis du ikke har det p√• n√łglen,

God Jul

Opgradering af Can Gateway via Software for at undgå Afladning
Audi A4 1.9TDI PD Avant 2000
18km/l blandet 21km/l Landevej
Audi A3 1.9TDI PD 2001
20km/l blandet 23km/l Landevej

23. dec 2008, 01:02
Helt nyt medlem

Geografisk region: Fyn
Hej..
Fandt lige en gammel tr√•d som beskriver samme problematik som min, er det samme n√łgle til en 2000/12

Kopi af mit indlæg på Lupo3l forum:
Jeg har surfet lidt rundt ebay og kigget efter en klapn√łgle, da jeg alligevel st√•r og mangler en ekstran√łgle..
Men for ikke at k√łbe en n√łgle der ikke kan bruges, er der en oplyst sj√¶l herinde som ved hvilket startsp√¶rresystem der er p√• Lupo'erne (is√¶r en fra 12/2000).
Jeg går ud fra at det er IMMO2 .. men hvilken kode skal de være de hedder tilsyneladende noget med IP60, IP621, IP68 osv.. de forskellige udgaver af startspærren... eller hvilke andre VW modeller har samme startspærre-type som en lupo fra 12/2000

Så hvilken skal man bruge til en Lupo (fra 12/2000) ??

På forhånd tak

26. sep 2010, 14:08
Nyt medlem

Geografisk sted: Fredericia
Geografisk region: √ėstjylland
nvm meget gammel tråd >.<

26. jan 2017, 14:26
Vis indl√¶g fra foreg√•ende:  Sorter efter  
Svar p√• emne   [ 4 indl√¶g ]