Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Besvar
martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 8. aug 2018, 18:13

Hej

Nu har jeg efterhånden lurepasset på mange tråde herinde, så tænkte i måske havde lyst til at komme med noget feedback, til vores bud også.

Bilen vi har kig på er en VW Passat Variant Comfortline Premium med den nye 1.5 TSI motor inkl. DSG, og forventer følgende udstyr udover det som er standard:

LED High forlygter inkl. dynamisk kurvelys
LED High baglygter
LED forlygter
Bakkamera inkl. Area View
Ambientebelysning
SK Styrekode
DK LED pakke
Aftageligt træk
vinterhjul
2 ekstra års garanti.

1) Er der noget af det ovenstående i ville fravælge? Og evt. noget i ville tilvælge som jeg ikke har tænkt på?

Vi har overvejet meget frem og tilbage hvad motor vi skulle vælge, vi ligger typisk imellem 35-40.000 km. om året, ligesom vi trækker med campingvogn sydpå én enkelt gang om året. Og selvom Diesel til det forbrug nok ville være mere optimalt, så er det ret svært at forsvare merprisen på 60.000,-

2) og så det næste punkt, hvad er det lykkedes jer at forhandle prisen ned på? Vi har været ved 3 forhandlere, og prisen på ren handel rammer nærmest præcis 25.000,- rabat hver gang, uden de mener de kan hente mere. Kan det virkeligt passe? Vi har en max pris som vi vil give på 400.000,- men jo længere under, jo sjovere :)

3) Kan læse der har været nogle som har udfordringer med 1.4 TSI og det at trække CW, hvor meget skal man være nervøs for det? Vi triller typisk stille og roligt derned af og gør hvad jeg kan for at undgå at bilen sejtrækker.

kuno
Medlem
Indlæg: 523
Tilmeldt: 2. mar 2014, 19:34
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af kuno » 8. aug 2018, 20:49

min landede i ca. 360.000 med ekstraudstyr for ca. 23.000 og en god pris for byttebil.
ID.5 PRO Performance 2022

Sunny
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 30. okt 2008, 18:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 320 times
Been thanked: 8 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Sunny » 8. aug 2018, 23:51

Jeg fik omkring ca. 10% i rabat hos 3 forhandlere i trekantsområdet på en CL Passat. Det er i ren handel i foråret.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af GaSelle » 9. aug 2018, 07:32

Hvis du skal slæbe campingvogn, så bestil anhængerforberedelse. Så er kølesystemet opgraderet, så du ikke løber i problemer - det burde også få prisen på trækket til at falde lidt.

Brugeravatar
kennyB
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 28. apr 2010, 14:32
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vamdrup
Has thanked: 43 times
Been thanked: 10 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af kennyB » 9. aug 2018, 07:49

GaSelle skrev:
9. aug 2018, 07:32
Hvis du skal slæbe campingvogn, så bestil anhængerforberedelse. Så er kølesystemet opgraderet, så du ikke løber i problemer - det burde også få prisen på trækket til at falde lidt.
Jeg har forsøgt at finde pris m.m. på "anhængerforberedelse" til en ny Passat B8 og jeg synes ikke rigtigt det findes. Har du en ide om hvor det kan findes henne? Forhandleren var ikke særlig hjælpsom med mindre jeg ville købe trækket hos dem.

Mvh
KennyB

VW ID.4 Pro Performance 2023 SW 3.1
VW Polo 6R 1.2 TSI

VW Passat B8 Variant 1,5 TSI ACT Comfortline Premium DSG + DK LED, DK Navi, LED HIGH, DLA, PLA, varme I rattet, Webato benzin fyr.
VW Passat B7 Variant 2012 Comfortline 2.0 TDI 170HK DSG - Solgt
VW Passat B6 Variant 2007 Comfortline 2.0 TDI 170HK - Solgt
VW Polo 6R 1,2 TDI BlueMotion - Solgt

maha
Nyt medlem
Indlæg: 152
Tilmeldt: 5. jul 2017, 21:05
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 6 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af maha » 9. aug 2018, 07:52

kennyB skrev:
9. aug 2018, 07:49
GaSelle skrev:
9. aug 2018, 07:32
Hvis du skal slæbe campingvogn, så bestil anhængerforberedelse. Så er kølesystemet opgraderet, så du ikke løber i problemer - det burde også få prisen på trækket til at falde lidt.
Jeg har forsøgt at finde pris m.m. på "anhængerforberedelse" til en ny Passat B8 og jeg synes ikke rigtigt det findes. Har du en ide om hvor det kan findes henne? Forhandleren var ikke særlig hjælpsom med mindre jeg ville købe trækket hos dem.

Mvh
KennyB
Nu er det godt nok en SEAT jeg har bestilt, men der er der bestilt "forberedelse til anhængertræk" fra fabrikken, og selve trækket monterer forhandleren så. Forhandleren sagde at det var den billigste måde for mig.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af GaSelle » 9. aug 2018, 07:56

Jeg ville i øvrigt også bestille reservehjul til 292 kr.

Anhængerforberedelsen er ikke på prislisten, kan jeg godt se. Forhandleren burde kunne finde det. PR-koden burde være PKZ. Til fx en Octavia koster det ca. 2300 kr.Udover opgraderet kølesystem er generator/batteri også større, og der er trukket kabler om i venstre side bag, så det halve af kabinen ikke skal adskilles ved montering af træk.

Edit: er det måske også blevet standard på Passat? Det er det på Superb.

martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 9. aug 2018, 08:22

Hej Alle, tak for svar :)
kuno skrev:
8. aug 2018, 20:49
min landede i ca. 360.000 med ekstraudstyr for ca. 23.000 og en god pris for byttebil.
Var det med samme motor og udstyr? For at sammenligne, så er det omkring 6% i rabat, som så er det samme vi er tilbudt. Så det lyder meget rigtigt.
Sunny skrev:
8. aug 2018, 23:51
Jeg fik omkring ca. 10% i rabat hos 3 forhandlere i trekantsområdet på en CL Passat. Det er i ren handel i foråret.
Vores er også i ren handel, hvilken forhandler valgte du? Har overvejet om man skulle prøve at køre lidt væk fra Aarhus/silkeborg og se om der var lidt mere at forhandle om. Hvis der kan forhandles til eks. 10% i stedet for det 6% er det 16.000,- lige ned i lommen.
GaSelle skrev:
9. aug 2018, 07:56
Jeg ville i øvrigt også bestille reservehjul til 292 kr.

Anhængerforberedelsen er ikke på prislisten, kan jeg godt se. Forhandleren burde kunne finde det. PR-koden burde være PKZ. Til fx en Octavia koster det ca. 2300 kr.Udover opgraderet kølesystem er generator/batteri også større, og der er trukket kabler om i venstre side bag, så det halve af kabinen ikke skal adskilles ved montering af træk.
Hvor har du fundet pris på reservehjul? ville gerne have det med, men en forhandler sagde det ville koste 5k, hvilket jeg nægter at give. Så vil jeg hellere købe et fælg og dæk selv og smide ned i.

Omkring forberedelse til træk, så har jeg allerede spurgt, efter der var en del debat herinde, dette er svaret jeg fik fra sælgeren.
Trækket monterer vi selv, og der står ikke noget om at der skal ændres på kølingen på bilen, det havde der gjort, såfremt at fabrikken havde kalkuleret at den skulle have en større blæser, plasticskjold eller andet. Derfor skal tingene simpelthen passe sammen. Men der findes modeller som kræver ændringer i kølesystemet når de får træk, men så står i det i vores reservedelsbeskrivelser, det kan alle autoriserede forhandlere se. De tilfælde du har læst eller hørt om, at der mon her tale om træk monteret af uautoriserede forhandlere, for det er ikke altid at de kan se de helt korrekte anvisninger.
Men har jo ingen måder at finde ud af om det er rigtigt eller ej, selvom jeg vel må gå ud fra en VW sælger ved hvad han snakker om?

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af GaSelle » 9. aug 2018, 08:33

Tro ikke på alt, hvad de prøver at bilde dig ind :) Jeg ville undersøge forberedelse.

Sorry, havde kigget forkert. De 292kr er for ‘donkraft og hjulnøgle’.

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 446
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 71 times
Been thanked: 186 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af BrianB » 9. aug 2018, 08:36

Koster det seriøst 5000 kroner for et reservehjul? Er det lavet af ægte sølv og designet af Arne Jacobsen?
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 9. aug 2018, 08:47

GaSelle skrev:
9. aug 2018, 08:33
Tro ikke på alt, hvad de prøver at bilde dig ind :) Jeg ville undersøge forberedelse.

Sorry, havde kigget forkert. De 292kr er for ‘donkraft og hjulnøgle’.
Ved bare ikke rigtig hvor jeg mere kan undersøge det henne, Har spurgt 2 forhandlere, den ene har svaret det jeg skrev i ovenstående, og den anden svarede mundtligt da vi var dernede, at det havde han aldrig hørt om, og at det ikke var et problem.
BrianB skrev:
9. aug 2018, 08:36
Koster det seriøst 5000 kroner for et reservehjul? Er det lavet af ægte sølv og designet af Arne Jacobsen?
Jep, det var den pris der blev oplyst, det er lige før det er billigere at købe et ekstra sæt vinterhjul, de tager 7.600,- for 4 vinterhjul på stålfælge :lol:

Vi har selv købt et reserve hjul (bare et dæk på et fælg), i den nuværende, har stadig lapningskittet liggende, så har overvejet at finde et nyt fælg der passer til VW, og så flytte dækket derover, det kan nok gøres for 7-800,- vil jeg skyde på. 5k. giver jeg i hvert fald ikke

arj9k
Aktiv medlem
Indlæg: 1514
Tilmeldt: 3. okt 2008, 15:52
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af arj9k » 9. aug 2018, 08:54

Anhængerforberedelse er en del af pakken, når man handler VW i modsætning til Skoda og Seat. Det er i hvert fald det jeg har fået at vide, da jeg handlede Skoda og VW i år og sidste år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

kuno
Medlem
Indlæg: 523
Tilmeldt: 2. mar 2014, 19:34
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af kuno » 9. aug 2018, 09:04

nødhjul eller reservehjul koster 1192,-
ID.5 PRO Performance 2022

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af GaSelle » 9. aug 2018, 10:03

arj9k skrev:
9. aug 2018, 08:54
Anhængerforberedelse er en del af pakken, når man handler VW i modsætning til Skoda og Seat. Det er i hvert fald det jeg har fået at vide, da jeg handlede Skoda og VW i år og sidste år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så det du prøver at sige er, at det skulle være standard på Passat (ligesom det også er på Superb)? Det er nyt for mig, at det skulle være standard på alle VW.

martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 9. aug 2018, 10:36

GaSelle skrev:
9. aug 2018, 10:03
arj9k skrev:
9. aug 2018, 08:54
Anhængerforberedelse er en del af pakken, når man handler VW i modsætning til Skoda og Seat. Det er i hvert fald det jeg har fået at vide, da jeg handlede Skoda og VW i år og sidste år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så det du prøver at sige er, at det skulle være standard på Passat (ligesom det også er på Superb)? Det er nyt for mig, at det skulle være standard på alle VW.
arj9k skrev:
9. aug 2018, 08:54
Anhængerforberedelse er en del af pakken, når man handler VW i modsætning til Skoda og Seat. Det er i hvert fald det jeg har fået at vide, da jeg handlede Skoda og VW i år og sidste år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Anhængertrækforberdelse er ikke en option på en VW, så jeg kan ikke bestille det. Men som mit værksted siger, har den brug for ekstra køling, så ville det stå i arbejdsbeskrivelsen på det originale anhængertræk til eftermontering.
Har fået et nyt svar fra VW forhandleren, Hvis han ikke har mulighed for at bestille det, så er det sandsynligvis ikke en mulighed? Eller hvad tænker i? Er der nogen som har en Passat hvor man kan se i fakturaen om der er købt forberedelse eller ej?
kuno skrev:
9. aug 2018, 09:04

nødhjul eller reservehjul koster 1192,-
Du har ret, den står i prislisten, hvorfor dælen har de så oplyst 5k til mig? Men fair nok, den pris kunne jeg muligvis gå med til :-)

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af GaSelle » 9. aug 2018, 10:39

Der må være nogen herinde med en MY18 Passat B8, der kan se på klistermærket i bagagerummet eller servicebogen, om PR koden "PKZ" er nævnt. Eller nogen, der selv har eftermonteret træk evt.

Sunny
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 30. okt 2008, 18:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 320 times
Been thanked: 8 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Sunny » 9. aug 2018, 22:22

martinta skrev:
9. aug 2018, 08:22
Hej Alle, tak for svar
Sunny skrev:
8. aug 2018, 23:51
Jeg fik omkring ca. 10% i rabat hos 3 forhandlere i trekantsområdet på en CL Passat. Det er i ren handel i foråret.
Vores er også i ren handel, hvilken forhandler valgte du? Har overvejet om man skulle prøve at køre lidt væk fra Aarhus/silkeborg og se om der var lidt mere at forhandle om. Hvis der kan forhandles til eks. 10% i stedet for det 6% er det 16.000,- lige ned i lommen.
Jeg valgte Vejle, Fredericia var få tusind kroner dyrere og Kolding lidt mere. Mange VW forhandlere har samme ejere.
Snakkede med en forhandler fra Lemvig og det var samme ejere i Herning, Ringkøbing, Holstebro, Lemvig (måske flere)
Så de kan være samme ejere og derfor måske næsten ens priser.
Eller VW sælger så godt for tiden og lang lev. Tid, så de kan tillade sig at “hæve” prisen (mindre rabat)

PS jeg havde tilvalgt lidt mere udstyr, så total landede jeg på 400K kr. Efter rabat var fratrukket

martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 10. aug 2018, 15:57

Sunny skrev:
9. aug 2018, 22:22
martinta skrev:
9. aug 2018, 08:22
Hej Alle, tak for svar
Sunny skrev:
8. aug 2018, 23:51
Jeg fik omkring ca. 10% i rabat hos 3 forhandlere i trekantsområdet på en CL Passat. Det er i ren handel i foråret.
Vores er også i ren handel, hvilken forhandler valgte du? Har overvejet om man skulle prøve at køre lidt væk fra Aarhus/silkeborg og se om der var lidt mere at forhandle om. Hvis der kan forhandles til eks. 10% i stedet for det 6% er det 16.000,- lige ned i lommen.
Jeg valgte Vejle, Fredericia var få tusind kroner dyrere og Kolding lidt mere. Mange VW forhandlere har samme ejere.
Snakkede med en forhandler fra Lemvig og det var samme ejere i Herning, Ringkøbing, Holstebro, Lemvig (måske flere)
Så de kan være samme ejere og derfor måske næsten ens priser.
Eller VW sælger så godt for tiden og lang lev. Tid, så de kan tillade sig at “hæve” prisen (mindre rabat)

PS jeg havde tilvalgt lidt mere udstyr, så total landede jeg på 400K kr. Efter rabat var fratrukket
Ok, :) tak for svaret.

Vi er lige gået i tænkebox, har fået lidt henvendelser om at det godt kan betale sig med flåderabat, så vil lige undersøge hvad der kan lade sig gøre der. Det kræver jo et CVR nummer :?

Vilddyr
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 31. aug 2018, 11:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Vilddyr » 4. sep 2018, 13:26

Jeg tror du får svært ved at hente mere rabat end de 25.000, for det vil stort set kun være på ekstra udstyr der kan gives rabat - de her udstyrsvarianter som fx Comfortline Premium hvor der er ekstremt meget ekstra udstyr med i prisen er stort set umulige at forhandle på grundprisen. Det er det samme hos Opel, Skoda, Ford osv osv.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6574
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af i-s » 5. sep 2018, 11:36

martinta skrev:
8. aug 2018, 18:13
Hej

Nu har jeg efterhånden lurepasset på mange tråde herinde, så tænkte i måske havde lyst til at komme med noget feedback, til vores bud også.

Bilen vi har kig på er en VW Passat Variant Comfortline Premium med den nye 1.5 TSI motor inkl. DSG, og forventer følgende udstyr udover det som er standard:


1) Er der noget af det ovenstående i ville fravælge? Og evt. noget i ville tilvælge som jeg ikke har tænkt på?
Jeg ville fravælge DQ200. Om du så er til manuel eller en større motor med våd-DSG ved jeg ikke. Alternativt et andet mærke end VW hvis det skal være AUT.
/Søren.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6808
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 68 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af RIX » 5. sep 2018, 16:21

forberedlese til træk er en skoda ting(og så vidt jeg læser også seat) dette er aldrig noget vw har brugt, det er træk eller intet. og større køler var noget de brugte i gamle dage, i de senere år er det kun en anden blæser
så i behøves ikke spørge flere vw forhandlere om forberedelse til træk ,det findes ikke ;) ;)

VH:

Brugeravatar
Michaelds
Nyt medlem
Indlæg: 210
Tilmeldt: 5. apr 2010, 11:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 28 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Michaelds » 5. sep 2018, 18:36

Hvad indebærer "SK Styrekode" :?

Jeg venter selv på en Variant Highline Prem 1.5TSI, og jeg har fået omkring 20-25.000 i rabat. Har kun fået byttepris, har derfor ingen rabat på papiret.
Nuværende: VW Passat Variant Highline Premium 1,5 TSi '19 + VW Polo Highline 1.0 TSi '20
Tidligere: VW Golf Highline 1,4 TSi '10 - Seat Leon Cupra 2,0 TFSi '08

martinta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af martinta » 5. sep 2018, 19:27

Så fik jeg tid til at svare :-)

Vi har købt, bilen blev købt ved bilernes hus i Silkeborg, rabatten blev lige omkring de 25.000,-

Levering er først engang i Januar måned. Så der er masser af tid til vi får den (så er den vel til gengæld ny, det længere :lol: )
Vilddyr skrev:
4. sep 2018, 13:26
Jeg tror du får svært ved at hente mere rabat end de 25.000, for det vil stort set kun være på ekstra udstyr der kan gives rabat - de her udstyrsvarianter som fx Comfortline Premium hvor der er ekstremt meget ekstra udstyr med i prisen er stort set umulige at forhandle på grundprisen. Det er det samme hos Opel, Skoda, Ford osv osv.
Jep, nu synes jeg jo egentlig også vi valgte en del ekstra udstyr, i form af LED og area view, men det gav ikke det helt store
i-s skrev:
5. sep 2018, 11:36

Jeg ville fravælge DQ200. Om du så er til manuel eller en større motor med våd-DSG ved jeg ikke. Alternativt et andet mærke end VW hvis det skal være AUT.
Har godt fulgt med i debatten, og den er også overvejet, men som jeg ser det er det en meget lille del som klager over det, de biler vi har prøvet har vi ikke opdaget noget. Så vi tager chancen, og håber vi ikke fortryder senere.
RIX skrev:
5. sep 2018, 16:21
forberedlese til træk er en skoda ting(og så vidt jeg læser også seat) dette er aldrig noget vw har brugt, det er træk eller intet. og større køler var noget de brugte i gamle dage, i de senere år er det kun en anden blæser
så i behøves ikke spørge flere vw forhandlere om forberedelse til træk ,det findes ikke ;) ;)

VH:
Takker for info :-)
Michaelds skrev:
5. sep 2018, 18:36
Hvad indebærer "SK Styrekode" :?

Jeg venter selv på en Variant Highline Prem 1.5TSI, og jeg har fået omkring 20-25.000 i rabat. Har kun fået byttepris, har derfor ingen rabat på papiret.
Godt spørgsmål, har stadig ikke fundet ud af det, men den står i alle de tilbud vi har fået.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6808
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 68 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af RIX » 5. sep 2018, 20:04

tillykke med bestillingen så er det med hvornår den kan leveres

VH:

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6574
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af i-s » 6. sep 2018, 15:36

martinta skrev:
5. sep 2018, 19:27
Så fik jeg tid til at svare :-)

Vi har købt, bilen blev købt ved bilernes hus i Silkeborg, rabatten blev lige omkring de 25.000,-
i-s skrev:
5. sep 2018, 11:36

Jeg ville fravælge DQ200. Om du så er til manuel eller en større motor med våd-DSG ved jeg ikke. Alternativt et andet mærke end VW hvis det skal være AUT.
Har godt fulgt med i debatten, og den er også overvejet, men som jeg ser det er det en meget lille del som klager over det, de biler vi har prøvet har vi ikke opdaget noget. Så vi tager chancen, og håber vi ikke fortryder senere.
Sjovt - jeg tænkte det samme dengang.
/Søren.

Bnielsen
Nyt medlem
Indlæg: 149
Tilmeldt: 28. aug 2012, 22:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 165 times
Been thanked: 37 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Bnielsen » 6. sep 2018, 21:12

RIX skrev:forberedlese til træk er en skoda ting(og så vidt jeg læser også seat) dette er aldrig noget vw har brugt, det er træk eller intet. og større køler var noget de brugte i gamle dage, i de senere år er det kun en anden blæser
så i behøves ikke spørge flere vw forhandlere om forberedelse til træk ,det findes ikke ;) ;)

VH:
En anden blæser er vel også en slags forberedelse, som skal bestilles...?

VW burde så måske indføre det, i hvert fald blev min Touran varm i Alperne med CV efter....



—————-
bnielsen
Touran 1.4 TSI DSG 2016

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6808
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 68 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af RIX » 7. sep 2018, 14:37

i må bare til lommen og bestille med træk ab fabrik, eller finde en tysk bilen der er født med træk nappe stelnummeret og bestille udfra den.

VH:

Madz
Nyt medlem
Indlæg: 392
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:08
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 23 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af Madz » 7. sep 2018, 19:19

Der findes kun en type blæser til den motor så der er ingen forskel om det er med eller uden anhænger :)
2021 Golf Variant Style 1.5 eTSI DSG
2018 Passat Variant 1.4 TSI DSG

kuno
Medlem
Indlæg: 523
Tilmeldt: 2. mar 2014, 19:34
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af kuno » 2. okt 2018, 11:57

er det nogen som ved hvad prisnedsættelsen på en VW Passat vil være efter de nye beregninger?
ID.5 PRO Performance 2022

kuno
Medlem
Indlæg: 523
Tilmeldt: 2. mar 2014, 19:34
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: Pris på VW Passat Variant 1.5 TSI

Indlæg af kuno » 4. okt 2018, 17:59

er der slet ingen som ved noget om størrelse på prisnedsættelsen på Passat
ID.5 PRO Performance 2022

Besvar

Tilbage til "Hvad er prisen?"