Bestilling af Polo Bluemotion, muligt ekstraudstyr en fejl?

Besvar
Neesgaard
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 8. dec 2010, 21:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bestilling af Polo Bluemotion, muligt ekstraudstyr en fejl?

Indlæg af Neesgaard » 17. feb 2015, 11:33

Hej!

Jeg har lige bestilt en Polo Bluemotion hos VW Aalborg. Første nye bil jeg nogensinde har haft, så glæder mig helt vildt.
På hjemmesiden (I køberguiden hvor man kan vælge ekstraudstyr for at udregne "præcis" pris) OG i brochuren over den nye polo, står der så at både adaptiv fartpilot og Lys- og Synpakke kan tilvælges som ekstraudstyr på polo bluemotion også.
Jeg får så at vide af sælger, at dette er en fejl, og at ingen af delene kan tilvælges til en bluemotion. Det er en Polo Bluemotion 5 Dørs 75hk Tdi

Det skal lige siges at jeg allerede har tilvalgt multifunktionsrattet.

Da jeg kører 160 km/dag syntes jeg at lige nøjagtig de to udstyrspakker er meget nødvendige. Er der nogen derude som har oplevet det samme, eller ved noget?

Mvh Thomas

Brugeravatar
mart!n
Aktiv medlem
Indlæg: 3092
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times
Kontakt:

Re: Bestilling af Polo Bluemotion, muligt ekstraudstyr en fe

Indlæg af mart!n » 17. feb 2015, 12:01

Der er en del ting der ikke ka vælges til Bluemotion, da det er den mest sparede model for at holde vægt nede pg km/l oppe. (Meget kort fortalt)
mart!n - Liljedahl.eu
Billede @Dub_Collective
2013 Polo 6R GT
2015 Golf 7 TSI R-Line

Neesgaard
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 8. dec 2010, 21:05
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Bestilling af Polo Bluemotion, muligt ekstraudstyr en fe

Indlæg af Neesgaard » 17. feb 2015, 15:47

Jeg er med på at bluemotion har lidt begrænsninger i udstyr, men problemet her var jo netop at de selv skriver i folderen og på nettet at man kan få det, men når jeg så ville bestille hos vw var det ikke muligt. Dette viste sig at være en fejl i prislisten og bestillingssystemet hos vw, så min nye polo får også acc og lys og syn pakke alligevel. Super godt!

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"