Overvejer at købe disse dæk
http://www.goodwheel.de/hankook-ventus- ... 4y-xl.html
Nogen der har købt hos dem og kan anbefale dem?
Mvh Daniel og tak
Hvem leverer? og hvad gør de hvis man ikke er hjemme?KimVR6 skrev:Har handlet ved dem i februar. Ingen problemer. Dækkene kom i løbet af 5 dage
mopela skrev:Hej.
Har lige købt michelin pilot sport ps3 225/40 r18 hos dem for 14 dage siden, og dækkene blev leveret af post danmark efter ca. 5 hverdage.
Var dog ikke hjemme så dækkene var lagt i skuret, da vi har modtagerflex.
Dækkene var produceret dot 02/2015, og fordelen er at der kan betales med dankort kontra paypal og undgå deres gebyr.

Det er fordi mopela er fra sjælland og du er fra "Tyskland"Obel skrev:Med det samme? Underligt. Nå men de siger vel til hvis de vil have de sidste 12 euro for fragt

daekonline er stadig en "tysk" side, så hvis det var for at støtte noget dansk, så er du blevet snydt. Dækkene kommer ikke hurtigere frem af den grund.DanielPT skrev:Jeg ente med at købe hos dækonline. Fandt en rabat kode på 4 % så var pris forskellen 35 kr.
Nåå nej nej jeg kunne bare ikke købe på goodwheel og de var ikke videre hjælsomme sååKBoesen skrev:daekonline er stadig en "tysk" side, så hvis det var for at støtte noget dansk, så er du blevet snydt. Dækkene kommer ikke hurtigere frem af den grund.DanielPT skrev:Jeg ente med at købe hos dækonline. Fandt en rabat kode på 4 % så var pris forskellen 35 kr.
fik du dine dæk ?N skrev:Jeg har fundet mine (kommende) vindterdæk til en god pris samme sted.
Giver en tilbagemelding efter bestilling