Kajs Auto i Varde

Besvar
EsbenJ
Medlem
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. mar 2010, 17:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 147 times
Been thanked: 147 times

Kajs Auto i Varde

Indlæg af EsbenJ » 23. apr 2015, 20:57

På opfordring af pb:
Kiggede på mine bremser i går og så at højre bag så rillet ud, men tænkte at den nok kunne køre til næste service om 3500 km, da bilen egentlig bremser udemærket.<br /><br />På vej ud af en tankstation i dag hører jeg så en mislyd fra venstre forbremse og beslutter mig for at køre til værkstedet og få kigget på det. Ankommer på værkstedet kl. 1515 og taler med værkfører om at der skal fire nye skiver og klodser på. Noget med at HB er ulovlig og VF har belægningen på klodsen sluppet så den er løs og vil svigte totalt inden længe. Det vil jeg selvfølgelig ikke køre videre på, og værkføreren får nøglerne. Kl. 1715 bliver jeg ringet op at bilen er klar til afhentning. Henter bilen og så kl. 1815 ringer værkføreren på døren og har momentnøglen med. Han vil lige spænde hjulene efter fordi han ikke havde set at mekanikeren havde gjort det igen efter prøveturen. Det var dog i orden.<br /><br />Jeg har ALDRIG oplevet lignende god service hos nogen værksteder, så kan helt klart anbefale Kajs auto i Varde. De gør mest i Nissan men jeg har også brugt dem, da jeg havde Volvo og nu også min Polo.<br /><br />Fed kundeoplevelse.<br/>
2018 Volvo V90 D4 Inscription
2022 Polestar 2 Long Range Single Engine

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"