Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

megasun
Nyt medlem
Indlæg: 390
Tilmeldt: 21. dec 2014, 12:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af megasun » 2. sep 2015, 11:01

Hermed en lille anmeldelse af VW Amager..

Jeg havde på forhånd godt hørt skrækhistorier omkring deres værksted, men da jeg bor ganske kort derfra valgte jeg desværre alligevel at benytte mig af dem.

For en måneds tid siden gik min Golf 7 R pludselig død imens jeg kørte rundt i kastrup...jeg kørte ca 60 kmt og nåede lige ind til siden...
Da bilen er forholdsvis ny ringer jeg til VW Amager for at høre om de kan tage den ind og om jeg kan få en lånebil da jeg er afhængig af bil til og fra arbejde..

Ingen problemer siger den søde dame efter hun har snakket med servicerådgiveren Eddy Ardari fra VW Amager, der står en lånebil klar til mig jeg skal bare være der inden kl 16:30 da servicerådgiveren går hjem på det tidspunkt...
Jeg får bilen transporteret på fejeblad over på VW amagers parkeringsplads hvor efter jeg går ind for at aflevere nøglen, forklare hvad der er sket og afhente min lånebil..
Da jeg kommer ind møder jeg en yderst utiltalende servicerådgiver der allerede står med jakken på og er på vej ud af døren.det er Fredag eftermiddag vel at mærke..klokken er 15:45!!!!!!!!!

Jeg forklarer ham at jeg har sat min fine bil af ude på parkeringspladsen og er kommet for at aflevere nøgle og hente lånebil...

Lånebil siger han i en tone jeg normalt ikke finder mig i at blive snakket til ...

Ja jeg har en aftale omkring en lånebil, receptionisten har fortalt dig at jeg ville komme med en Golf som pludselig gik ud imens jeg kørte...

Nåh, siger han forbavset og beder så om registreringsnummeret, hvorefter han fortæller mig på en ikke høflig måde at jeg IKKE er berettiget til en lånebil da min bil er så ny at der er mobilitetsservice på den og jeg skal derfor ringe til dem og aftale lånebil...

Jeg forklarer ham at jeg lige har aftalt lånebil med ham INDEN jeg valgte at få min bil kørt over til dem, jeg gav ham også på daværende tidspunkt registreringsnummeret så han kunne se hvilken bil det drejede sig om, hvorfor jeg er total uforståelig overfor hvorfor jeg pludselig ikke kan få en lånebil...
Til det svarede Eddy Ardari at jeg på intet tidspunkt havde krav på en lånebil da min bil er for ny...

Flot Eddy Ardari, nu har du helt sikkert irriteret mig nok hvorefter jeg begynder at blive en smule rød i hovedet og varm i kroppen...

Jeg spørg ham om det er normal kutyme at behandle sine kunder på en sådan måde....til det svarer han at han bare følger reglerne hvorefter jeg siger til ham at det er sgu ikke nogle regler i kan være stolte af...

Jeg ringer til Mobilitetsservice og får at vide jeg kan hente en udlejningsbil gratis i kastrup lufthavn...jeg får konen til at hente mig og så afsted til lufthavnen..

Det skal siges at servicerådgiver Eddy ardaris fremtoning og måde at snakke til mig på var yderst kritisabel....faktisk på grænsen til hvad jeg finder mig i normalt...lad mig bare sige at håndfladerne dirrede kraftigt og jeg måtte beherske mig for ikke at klappe ham et par flade...

Nåh men weekenden går og jeg regner at høre noget fra VW AMAGER i løbet af mandag formiddag når de har haft tester på bilen...jeg hører intet så jeg ringer ind og får som den første Eddy Ardari i røret...
Jeg når kun lige at præsentere mig hvorefter han fortæller at jeg bare skal se at få hentet min bil fra hans parkeringsplads!!!!!!!!
Hvad snakker du om spørger jeg forbløffet og han siger igen i et grimt toneleje at bilen skal fjernes fra hans parkeringsplads da han ikke ønsker at betjene mig som kunde!!! WTF!!!!!
Jeg spørg ham om han virkelig mener det og om han overhovedet har autoritet til at tage sådan en beslutning, hvorefter han siger at det er hans værksted og at det er ham der bestemmer....jeg skal bare se at få hente min nøgle og fjernet min bil fra hans parkeringsplads!!!!

WTF!!!!! HVAD SKER DER FOR EDDY ARDARI OG VW AMAGER ???????

Jeg tager over og henter nøglen hvorefter den lille snothvalp til Eddy Ardari sidder smilende på sin stol...det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg bare havde lyst til at hoppe ind og gennemsmadre manden for den dårlige behandling han har givet mig.....hvad fanden har jeg lige gjort ham ??? men jeg beherskede mig og fortalte ham at jeg nok skulle fortælle alle og enhver om min dårlige oplevelse med ham og VW AMAGER.....til det smilte han bare arrogant og sagde jeg måtte have en god dag...

Jeg har sgu aldrig været ude for noget lignende..at et autoriseret værksted kan tillade sig at behandle sine kunder på en sådan måde...jeg fatter det ikke.!!!

Nåh, jeg ringer igen til mobilitetsservice for at få min bil afhentet....jeg får at vide da jeg allerede har brugt mobilitetsservice 1 gang kan jeg ikke bruge den igen...jeg skal for egen regning få afhentet min bil fra VW AMAGERS´S parkeringsplads.....tak endnu engang Eddy Ardari og VW AMAGER.

Jeg får bilen transporteret til VW ISHØJ som hurtigt og professionelt får konstateret at det er en defekt tændspole der har voldt mig disse problemer....jeg forklarer dem hvad jeg har været udsat for hos VW AMAGER og de er godt nok lidt forbløffet over min historie...

Jeg vælger et par dage efter at kontakte filialchefen Rolf Hillers, forklarer ham hvad jeg har været udsat for....han lovede at følge op på sagen men det er snart et stykke tid siden så regner ikke med han har gjort en skid ved det...

Jeg kan kun konstatere det jeg frygtede....der findes ingen service hos VW AMAGER....jeg har på fornemmelsen at da det var en garantisag så gjorde VW AMAGER så meget som muligt forkert for ikke at komme til at lave min bil....og når alt kommer til alt så var det bare en defekt tændspole.....hvor dumt er det lige at behandle sine "forhenværende" kunder på denne måde ???

Hermed et billede af en servicerådgiver jeg kun kan anbefale du UNDGÅR!!!!
Vedhæftede filer
eddy.jpg
eddy.jpg (40.86 KiB) Vist 6509 gange

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af diskoboy » 2. sep 2015, 11:09

Det var da alligevel noget af en oplevelse... Det sku da mærkeligt at han har opført sig sådan.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3454
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Ice Fox » 2. sep 2015, 11:18

Ja, så er de da sikker på du ikke kommer tilbage dertil, hvis du en dag skal have lavet noget andet udenfor garantiperioden.

Brugeravatar
ReneBo
Aktiv medlem
Indlæg: 3351
Tilmeldt: 20. aug 2010, 12:22
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 29 times
Been thanked: 24 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af ReneBo » 2. sep 2015, 11:29

Synes ikke det er 1. Gang jeg læser sådan noget fra dem...
Ikke VAG pt: Ford S-Max ST-Line 2018
http://bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=957

melander1980
Medlem
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 2. jun 2009, 19:17
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af melander1980 » 2. sep 2015, 11:39

Puha en oplevelse. Jeg var virkeligt også blevet godt gal i skralden, hvis jeg havde fået sådan en slags behandling. :evil:

Godt du deler dette, så man dermed vil have muligheden for at GÅ LANGT uden om dette værksted i fremtiden. :)
Med venlig hilsen
Martin

Nuværende: BMW F31 335d X drive og VW UP!

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Martin1986 » 2. sep 2015, 11:39

Hiv da fat i hans chef igen.. Han skal bløde...
Nuværende bil: BMW F11 530D

Fonne
Medlem
Indlæg: 1315
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:33
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 169 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Fonne » 2. sep 2015, 11:47

Det skal han da ikke have lov til at slippe afsted med ....

Og for helved hvor bliver jeg dog mere og mere glad for den lille lokale mekaniker, hvor alt bare spiller og man kan snakke ordenligt.

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Mike H » 2. sep 2015, 12:08

Jeg har 2 gange fået serviceret min 3C hos VW Amager - og begge gang været 100% tilfreds.
MEN - det var IKKE den omtalte person, der var min servicerådiger - og jeg forstår fuldt ud din frustration (velvidende at håndmadder ikke bør være en del af din arsenal).
Håber inderligt, at en chef hos VW Amager læser med herinde - kontakter Eddy - og giver ham en opsang af de helt store. Der er vel ret mange herinde, som ikke ønsker at blive serviceret af denne person nu - inkl. undertegnede... og det vil alt andet lige gå ud over deres fremtidige omsætning.

Nu har jeg lige tjekket, at VW Amager værksted lukker faktisk fredag kl. 15:00 - men omtalte person burde nok have henvist til en anden medarbejder - istedet for den beskrevne "service".
Må indrømme at jeg finder deres Værksted åbningstider lidt underlige.. alle hverdage kun til kl. 15:30 (fredag 15:00).

Mandag 07:30 - 15:30
Tirsdag 07:30 - 15:30
Onsdag 07:30 - 15:30
Torsdag 07:30 - 15:30
Fredag 07:30 - 15:00

Et opkald til trådstarter med en undskyldning - er det mindset man kan gøre efter den behandling...
Og underlig måde man håndterer "Mobilitetsservice" på...
Senest rettet af Mike H 2. sep 2015, 12:10, rettet i alt 1 gang.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Krog » 2. sep 2015, 12:09

Ikke nok med at Eddy er en idiot, men hans chef magter tilsyneladende det heller ikke..

Godt min bil er så gammel at jeg godt tør skrue i den selv.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

megasun
Nyt medlem
Indlæg: 390
Tilmeldt: 21. dec 2014, 12:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af megasun » 2. sep 2015, 12:16

Jeg har også lavet anmeldelsen på trustpilot og VW Amager har modtaget en mail med kopi af min anmeldelse..

Mht deres åbningstider... Så tror jeg ikke deres hjemmeside er opdateret... Bottum Line... Receptionisten sagde senest 16:30 efter samråd med servicerådgiveren... Det var derfor jeg valgte at få min bil kørt derover..

Cyppen
Nyt medlem
Indlæg: 424
Tilmeldt: 8. apr 2013, 20:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 9 times
Been thanked: 74 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Cyppen » 2. sep 2015, 12:16

Man skal nok huske at der altid kan være 2 sider af en sag, og der er jo risiko for at trådstarter har udtrykt sig, bare lidt som undertonen i indlægget bære præg af? :o

Jeg mener dog at det er at gå langt over stregen at poste sådan et indlæg med fuldenavn + billede.

Hvordan ville du selv have det på dit arbejde, hvis en kunde gjorde sådan?

ID Buzz Style 204 hk
Renault Megane e-Tech
Peugeot E-208

Tidligere
BMW IX3 Fully charged 286 hk
Skoda Enyaq Sportline 80X 265 hk

megasun
Nyt medlem
Indlæg: 390
Tilmeldt: 21. dec 2014, 12:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af megasun » 2. sep 2015, 12:24

Jeg behandler mine kunder ordentligt og ville derfor aldrig komme i den situation... Ganske enkelt!

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1999
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af superbeszzz » 2. sep 2015, 12:30

dårlig behandling uden tvivl.

Skandaløs opførsel af en, der føler sig dårligt behandlet...
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
MKay
Medlem
Indlæg: 540
Tilmeldt: 6. dec 2008, 16:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af MKay » 2. sep 2015, 12:47

Hvis indlægget repræsenterer den rene sandhed så er det fint med mig.

Billedet er sikkert taget fra deres egen hjemmeside, så ikke ligefrem hemmeligt uanset sammenhængen.
Skoda Octavia 3

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af AU-R8 » 2. sep 2015, 12:49

Receptionisten burde vel have sagt du skulle ringe tilmobilitetsservice som det første.

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Anders D » 2. sep 2015, 12:56

AU-R8 skrev:Receptionisten burde vel have sagt du skulle ringe tilmobilitetsservice som det første.
Enig. Hun burde have lavet den vurdering af situationen, så ville frustationen ikke have været opstået hos hverken servicerådgiver eller kunde. Jeg synes personligt ikke kundes reaktion står mål med misæren, slet ikke på så ny en bil hvor man burde vide, hvad proceduren er ved nedbrud under kørsel.

At servicerådgiver, under forudsætning at det er korrekt, hidser sig op og bliver urimelig i fremtoning tyder alt andet lige på mangel på forståelse for kundens situation. Vedkommende kunne stille og roligt have forklaret problemstillingen og foranlediget et opkald til mobilitetsservice og have beklaget overfor kunden at receptionisten havde stillet kunden i en forventning de ikke kunne leve op til.

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3454
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Ice Fox » 2. sep 2015, 13:32

Mike H skrev:.

Mandag 07:30 - 15:30
Tirsdag 07:30 - 15:30
Onsdag 07:30 - 15:30
Torsdag 07:30 - 15:30
Fredag 07:30 - 15:00
De åbningstider er der da flere af værkstederne der har.
Der er dog ofte nogle i salgsafdelingen til senere.

Min lokale VW forhandler har åbent til 17:30. Eller, salgsadelingen har.
Værkstedet lukker omkring de tidspunkter du har skrevet.

Brugeravatar
KMDTHY
Admin
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 13. jun 2008, 20:20
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Thisted
Has thanked: 615 times
Been thanked: 461 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af KMDTHY » 2. sep 2015, 13:57

Underlig system trustpilot har. Alle har kun givet 1 stjerne, alligevel har de et gennemsnit på 4,5 ud af 10? :?
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2015-09-02 kl. 14.55.05.png
Skærmbillede 2015-09-02 kl. 14.55.05.png (133.45 KiB) Vist 6178 gange
Billede 2023 ENYAQ 80 Sportline Ultra
Billede 2011 Superb TDI DSG Elegance 500.000 km
Billede 2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry: :)
NEtechVCDS + VCP - Vestjylland
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk | Forumregler |

Brugeravatar
farouche
Medlem
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 21. maj 2013, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 9 times
Been thanked: 125 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af farouche » 2. sep 2015, 13:59

KMDTHY skrev:Underlig system trustpilot har. Alle har kun givet 1 stjerne, alligevel har de et gennemsnit på 4,5 ud af 10? :?
Tror de vægter i antallet af anmeldelser der ligger bag...
2023 Polestar 2 LRSM Plus

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Decipher » 2. sep 2015, 14:33

Jeg har haft nogle lidt blandede oplevelser derude, men også oplevet rigtig god service fra nogle af deres medarbejdere. Jeg var faktisk engang lige ved at skrive om super service herinde, men det føltes bare underligt, for det er der jo meget få der gør, så jeg droppede det :lol:

Der var en enkelt sag, som jeg nåede at blive mega træt af (at der flere gange i træk var olie overalt indvendigt på beklædning og rat, når de havde haft den), og der klagede jeg til deres direktør, eller hvad han har af titel. Der gik godt nok nogle dage, men han ringede mig op og lød faktisk som om, han tog det ret alvorligt og undskyldte selvfølgelig. Jeg var i hvert fald tilfreds efter samtalen.

Men altså, ham der (hvis historien er 100 % objektivt korrekt) lyder som en komplet nar.

Brugeravatar
Mikkel K
Medlem
Indlæg: 1155
Tilmeldt: 23. jun 2008, 20:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 11 times
Been thanked: 29 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Mikkel K » 2. sep 2015, 16:08

Mike H skrev: Nu har jeg lige tjekket, at VW Amager værksted lukker faktisk fredag kl. 15:00 - men omtalte person burde nok have henvist til en anden medarbejder - istedet for den beskrevne "service".
Må indrømme at jeg finder deres Værksted åbningstider lidt underlige.. alle hverdage kun til kl. 15:30 (fredag 15:00).
...
Værksted og service er jo ikke nødvendigvis en og samme ting. :)

LKA63
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 22. mar 2013, 16:16
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af LKA63 » 2. sep 2015, 16:13

En kedelig historie. Lad os bare konstatere, at kemien imellem jer ikke har været den bedste ;)
Mange hilsner
Lars

Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Avantismo » 2. sep 2015, 16:18

Jeg bor på Amager og bruger dem ikke.. Audi Amager (i samme bygning) er ligeså elendigt.

Har haft VAG de seneste 12 år og det har altid været under alt kritisk.

Elendig betjening og alt for dyre priser. De gider ikke engang ringe tilbage på telefonbeskeder eller faste aftaler.

Ingen service nogen steder.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 127 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Dikal » 2. sep 2015, 17:21

Men forstår slet ikke, at de ikke vil røre den, når det er en garantisag... Det er jo ikke dem, men importøren, som hænger på den.

Og forstår slet ikke mobilitetsservicen... Det kan vel ikke stå kunden til last, at værkstedet ikke magter at reparere hans bil?
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Krog » 2. sep 2015, 17:40

Dikal skrev:Men forstår slet ikke, at de ikke vil røre den, når det er en garantisag... Det er jo ikke dem, men importøren, som hænger på den.

Og forstår slet ikke mobilitetsservicen... Det kan vel ikke stå kunden til last, at værkstedet ikke magter at reparere hans bil?
Enig, det er sgu et kønt mærkeværksted, gudskelov er de fleste da bedre.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

Brugeravatar
SteffenStork
Nyt medlem
Indlæg: 440
Tilmeldt: 18. jun 2008, 20:46
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hadsten
Has thanked: 0
Been thanked: 25 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af SteffenStork » 2. sep 2015, 17:43

Nu laver jeg ikke biler, meeeen. Hvis vi kunne slippe for alle garanti sager og et andet værksted tog dem istedet for, så ville jeg bestemt ikke klage.

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Nicklas123456 » 2. sep 2015, 18:05

Dem der sidder i fronten hos VW/Audi Amager, der det 9 ud af 10 medarbejdere der HELT blanket af..

Bor selv i Kastrup og har haft flere VAG biler, men bruger dem KUN til at hente reservedele, som min kammerat bestiller, da jeg slet ikk kan overskue enkelte af de mennesker der besvarer opkald..

Kender flere der ikke ønsker at sætte deres ben der, eller købe bil der..

Selv min mors onkel - der har 24 T5 transportere i virksomheden, har fået så dårlig behandling, han benytter nu et andet VW værksted er ikk helt sikker på om det er Ishøj.. Og der er INGEN problemer..

Forstår slet ikk de kan drive virksomhed deroppe..
Flere af deres mekanikere er jo ganske kompatible - kender et par stykker..
Det dur bare ikk man til start bliver mødt af uduelige mennesker..

Trist det skal være sådan.. :(
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af Avantismo » 2. sep 2015, 18:07

Hvis vi opførte os sådan indenfor min branche røg man omgående til en alvorlig personlig samtale med chefen.

Og chefen tog kontakt til kunden med det samme.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

MikkelVAG
Medlem
Indlæg: 594
Tilmeldt: 9. feb 2012, 20:04
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af MikkelVAG » 2. sep 2015, 18:12

replica skrev:Hvis vi opførte os sådan indenfor min branche røg man omgående til en alvorlig personlig samtale med chefen.

Og chefen tog kontakt til kunden med det samme.

+1000
Tidligere
Golf MKVI GTI

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6251
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2070 times
Been thanked: 673 times

Re: Anmeldese af VW AMAGER (very bad)

Indlæg af jansom » 2. sep 2015, 18:15

replica skrev:Hvis vi opførte os sådan indenfor min branche røg man omgående til en alvorlig personlig samtale med chefen.

Og chefen tog kontakt til kunden med det samme.
Og sådan det burde være i dette tilfælde også.

En lortebutik på lorteøen Billede
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"