Autohaus Kaim

Besvar
Stenholm
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. feb 2017, 16:12
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Autohaus Kaim

Indlæg af Stenholm » 21. feb 2017, 21:00

Her en lille historie med en meget sørgelig afslutning
jeg skulle ha styr på en sharan 1,9 tdi 130. Klimaanlægget fungerede ikke og det er lidt ærgerligt med de store vinduer om sommeren. Jeg snakkede lidt med vw på min hjemegn og de snakkede om 9-10 tusinde kr. Så skulle det køre. Syntes det lød lidt stærkt så jeg kontaktede autohaus kaim ved flensborg. De flottede sig med at ville hente bilen som alligevel skulle befinde sig i åbenrå en dags tid. Vi aftalte at de skulle hente den på en aftalt adresse senest kl 9.00 morgen. Da de ikke dukkede op ringede jeg til den og de sagde at der skam var en lærling på vej (betryggende). Klokken blev 10.15 før der skate noget som helst. Godt som kom den da afsted. Jeg havde godt nok min bange anelser om at de ikke kunne nå at få den færdig samme dag som de nok mente de kunne. Dagen gik og så endelig kom de dryssende med bilen dog lidt sent. Jeg ville gerne hjem til sjælland.da jeg fik bilen retur kunne jeg konstatere at klimaanlægget stadig ikke fungerede. Der dukkede efterfølgende en regning op på 500 eur. Jeg ringede og spurgte hvad de ville gøre da den jo slet ikke var i orden. Beskeden var at de skulle have bilen en dag mere og så kunne man lave den færdig. Jeg tøvede med at betale før de var helt færdige med den og vi aftalte at sylte regningen og mødes igen. Vel tilbage på værksted nogle uger senere tog de fat på den igen. Jeg lejede en bil af dem og kørte på opdagelse i det tyske. Da jeg kom tilbage sidst på dagen var man lige ved at lægge sidtse hånd på værket. Jeg var meget spændt. Jo nu var bilen skam helt færdig iflg sælgeren. Det skal lige siges at jeg også bad dem om at kigge på min dørpositionsindikator som ses på displayet. Den havde byttet om på dørene, visningsmæssigt, efter frakobling og udskiftning af akkumulatoren tidligere på året(meget mærkeligt). Jeg betalte dem yderligere næsten 500 eur. Og begyndte turen hjem klima kølede nu men jeg kunne ikke starte min dvd i loftet. Jeg fik mistanke og vendte om. 15 km retur ;) . Jeg fortalte dem om problemet som de afviste i 1. Omg. Jeg fik dem på bedre tanker da jeg vidste de havde været i sikringsboxen. " mand kastede sig modvilligt over bilen igen og efter 1 times arb. Virkede dvd og dør indk. 2 uger gik nu med køl men glæden varede kort. Kølemidlet er sivet ud igen og kompressoren vil så ikke starte æv. Kaim vil gerne ha bilen over igen men her stopper festen. Iøvrigt har de ødelagt min kørelys-automatik da de skulle ha dvd´en til at køre igen. Kan se jeg har fået et par nye alurør hist og her for pengene. Dygtige drenge :roll: jeg mistet tilliden til dem. Aldrig mere til kaim

Brugeravatar
malern
Medlem
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: køge
Has thanked: 59 times
Been thanked: 33 times

Re: Autohaus Kaim

Indlæg af malern » 22. feb 2017, 08:35

Kedelig historie og oplevelse.
Det er desværre ikke første gang vi/man hører om sådan et forløb.
Det lyder som om du skulle prøve en lokal mekaniker med lidt mellem ørene næste gang.
Der findes mange dygtige folk herinde ,som måske kan hjælpe en anden gang. Meget nemmere mht fejlsøgning, reklamation osv.
Håber du får løst dine problemer, og velkommen til i øvrigt.
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Autohaus Kaim

Indlæg af superbeszzz » 22. feb 2017, 14:54

Jeg har benyttet Autohus Kaim en del gange, da jeg havde min Passat. Det fungerede helt suverænt i sammenligning med oplevelsen i Danmark. Dermed ikke sagt, at det er en kedelig sag trådstarter har oplevet. Jeg ville dog stadig til enhver tid anbefale Kaim, hvis nogen spurgte mig.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"