Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Besvar
MallowMan
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16. jun 2016, 08:14
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Indlæg af MallowMan » 10. maj 2017, 08:19

Hej er der nogle som kender til alledaek365.dk ?
Eller har erfaringer med køb på siden, jeg har kigget på nettet men der står ikke meget om den/dem !
Hvad jeg kan se skulle det være et bulgarsk firma med ejer i usa.... Oprettet juni 2016
men om det passer ved jeg ikke. Dog er der en enkelt gut som skriver god for dem.

Hvorfor jeg spøger er nemlig fordi de er noget billigere ind de fleste anden forhandler.
Dog heller jeg selv stadig til dækonline men jo mere mønt der er at spare jo mere guf til gryden.

I sidste ende ville mit valg nok ikke komme på alledaek365.dk da jeg selv synes det virker mærkeligt at der igen anmeldelser er om dem nogle steder.

Har i andre gode forslag til en god købs side af dæk. Så er i meget velkommen til at skrive

på forhånd tak. ;)

vh mallow

mserup
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 8. nov 2016, 10:00
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Indlæg af mserup » 31. aug 2017, 14:57

Hej,

Hej lige købt og fået leveret 4 stk. Hankook Ventus Prime 3.

Bestilt Lørdag og leveret den efterfølgende torsdag (idag). Dækkene er produceret i uge 24 2017!

De var endvidere hurtige til at sende TT koder.

Bemærk at en grund til at de er billigere end f.eks. Daekonline/Daek-outlet/Daek-guru (Delticom hjemmesider) er at de kun opkræver tysk moms 19%

mvh
Morten
2017 Skoda Octavia 1,4 tsi DSG Combi
2018 Mercedes E250T

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Indlæg af Kildevang » 4. sep 2017, 21:11

mserup skrev:Hej,

Hej lige købt og fået leveret 4 stk. Hankook Ventus Prime 3.

Bestilt Lørdag og leveret den efterfølgende torsdag (idag). Dækkene er produceret i uge 24 2017!

De var endvidere hurtige til at sende TT koder.

Bemærk at en grund til at de er billigere end f.eks. Daekonline/Daek-outlet/Daek-guru (Delticom hjemmesider) er at de kun opkræver tysk moms 19%

mvh
Morten
som ikke er lovligt. når de hedder.dk...! De skal betale de danske moms og skat, samt de danske dækafgifter..!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2143
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Indlæg af larslyn » 5. sep 2017, 06:20

ligesom daekleader osv.

mserup
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 8. nov 2016, 10:00
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Køb Af Ny Dæk Fra Alledaek365

Indlæg af mserup » 5. sep 2017, 09:42

Kildevang skrev:
mserup skrev:Hej,

Hej lige købt og fået leveret 4 stk. Hankook Ventus Prime 3.

Bestilt Lørdag og leveret den efterfølgende torsdag (idag). Dækkene er produceret i uge 24 2017!

De var endvidere hurtige til at sende TT koder.

Bemærk at en grund til at de er billigere end f.eks. Daekonline/Daek-outlet/Daek-guru (Delticom hjemmesider) er at de kun opkræver tysk moms 19%

mvh
Morten
som ikke er lovligt. når de hedder.dk...! De skal betale de danske moms og skat, samt de danske dækafgifter..!
Det er ikke nødvendigvis ulovligt kun at opkræve tysk moms. Det kommer an på virksomhedens årlige omsætning vedr. varer leveret til DK. Overstiger denne ikke t.eur 35, kan virksomheden nøjes med at pålægge afsender landets momssats.
2017 Skoda Octavia 1,4 tsi DSG Combi
2018 Mercedes E250T

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"