Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Besvar
Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 13. jul 2017, 19:23

Vi har et par gange været oppe ved Ovennævnte - Selvfølgelig når der har været lidt åbent hus og nye modeller og sådan og har altid får lov til at prøve HvadSomHelst - Hvor andre, Mere lokale VW Forhandlere i Viborg Området er knap så servicemindede.
Golfen er jo nærmest ældre end havet - 09 model, registreret i 08. Den får sgu' ikke ligefrem org. Service, vi har en lokal Automester, der er dygtig og præcis til at lave og overholde aftaler.
Men... - Der har jo været et par "Aktioner" der kar fordret org. Besøg - Og de er sgu' løst SuperTilfredsstillende af Egon Hansen og Søn i Aalestrup - Fx. Diesel-sagen, og så nu her i dag, Golfvognen står der oppe til overnatning, Defekt ABS Klump efter Software-Aktionen der PT er i gang.
Ganske kort, jeg ringer op da jeg får indkaldelsen, og spør' om det er en fordel inden vi kører på rundtur i Italien på ferie - "Ja, vi kan lige klemme den ind Torsdag morgen klokken 0700, det tager ca. 45 min. ".
Fint, jeg dukker op her til morgen sludrer om løst og fast, og får da osse lige i samme omgang en gratis App-Satellit-Sporing med - Åbenbart noget kampagne der kører nu. Men mekaninkeren opdaterer Software'n i ABS, og så melder den fejl... :-(
Det' nåed Lort, vi skal køre til Italien i morgen aften ( Fredag )
Meldingen er så "Det skal i ikke tænke på, vi finder lige en ny bil i kan køre i nu, og hvis ikke vi kan få den klar i løbet af i morgen, så finder vi nok ud af det osse".
Uanset at VW sandsynligvis betaler for aktionen og sådan ( Vel til "underpris" i forhold til kundebetalt arbejde, sådan er det i hvert fald i min branche ), så er Service'en og behandlingen på alle punkter Fantastisk!! - Ingen sure miner _Overhovedet_ de har selv foreslået alle tingene med lånebil, og alt det der før jeg når at tænke hvad gør vi så ?
Så... - Her i midtjylland med en bil der skal org' service's, så kan jeg anbefale dem så varmt, at nordpolen er lige ved og smelte.
Der er sgu ingen tvivl om hvor den nye transporter skal købes til jul, og om et par år når GolfVognen skal skiftes til ny!
Som Service-Kontakt havde jeg Jan Breiner, jeg kan desværre ikke huske mekanikerens navn - Men Ros til dem begge for Tid, forklaring og Service-niveau - Jeg er jo (nok desværre) ret nysgerrig, da jeg selv er elektronik-mand.

Mvh. Lars / Viborg
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

BR
Nyt medlem
Indlæg: 327
Tilmeldt: 27. sep 2011, 17:56
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 117 times
Been thanked: 38 times

Re: Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Indlæg af BR » 13. jul 2017, 21:34

Hej Lars

Kan kun tilslutte mig din anbefaling af dem 100%

Blev i sin tid anbefalet at få et tilbud fra dem da jeg skulle have skiftet kobling, svinghjul m.m. på min daværende A4 B8 2,0 TDI.
Selv om jeg selv havde indkøbt alle reservedelene var der ingen muggen over det, men et meget fornuftigt tilbud på arbejdet en halv times tid efter. Havde i forvejen indhentet tilbud hos flere uautoriserede mekanikere, som alle var dyrere!

Siden har jeg fået lavet alle service eftersyn på 2,0eren, og min nuværende 3,0TDI.
Ikke kun den meget skarpe pris har spillet ind, men lige så meget at jeg har tillid til folkene. For mig er det afgørende.
Jeg føler mig alt i alt simpelthen godt behandlet.

Benny
VW Polo highline 115 HK DSG 2018 med lidt ekstra...

ManU_4ever
Medlem
Indlæg: 664
Tilmeldt: 9. okt 2009, 09:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Mors
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Indlæg af ManU_4ever » 14. jul 2017, 06:29

Jeg har også kun gode erfaringer med de gæve gutter fra nord.

Jeg har dog lige bestilt tilbud på 90.000 km service uden olieskift og kan se at de er "noget dyr" med diverse filtre mv. En del over 100% af hvad netprisen siger. Men alt koster jo…

Derudover har jeg fået tilbud på skift af olie i min automatgearkasse. Jeg har også forespurgt autobutler, for at se om de ligger langt fra hinanden.

Men også kun rosende ord herfra.
Audi Q5 2.0 tfsi 2013 // S-Line // Quattro // 225 hk // Tiptronic
Audi A4 Avant Mulsanne 2.0 TDI 2007 // S-Line // Motorkode BRE **SOLGT**
Nissan Micra 1.3 GX 1999 - Afgået ved døden…

kGlerup
Aktiv medlem
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 1. okt 2009, 15:43
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 609 times
Been thanked: 348 times

Re: Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Indlæg af kGlerup » 14. jul 2017, 06:52

Bedste autoriserede værksted jeg har prøvet. Her ses der ikke skævt til dig hvis du gerne selv vil med under bilen, eller have en snak med mekanikeren som arbejder på bilen.

Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Re: Egon Hansen & Søn, Aalestrup ( +++ )

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 14. jul 2017, 08:14

kGlerup skrev:Bedste autoriserede værksted jeg har prøvet. Her ses der ikke skævt til dig hvis du gerne selv vil med under bilen, eller have en snak med mekanikeren som arbejder på bilen.
Nej... - Skiltet på døren ind til værkstedet, når man står i modtagelsen "Adgang på værkstedet på eget ansvar" siger vel det hele! - Der er sku mange steder hvor der står "Adgang Forbudt" eller varianter deraf, "Kun ifølge...", "Kun adgang for Personale..." og så videre. Meget åbent og lækker tilgang man har til kunderne!!
Man kan jo ikke nødvendigvis forvente at den gennemsnitlige mekaniker kan smalltalke i Øst og Vest, det er jo ikke deres fag / passion, men jeg synes sgu det er over alt forventning...!!

/ Lars
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"