advarsel imod seat i ballerup

Besvar
Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 13. apr 2010, 16:11

Seat Ballerup denne bilforhandler vil jeg godt advare imod da jeg i dag forsøgte at få dem til at reparere min lås på bagklappen. ja så havde de såmænd ikke registreret at de havde repareret den første gang, og da bilen nu er over 2 år, så skal jeg nu selv betale for reparationen. jeg talte med indehaveren Michael, som da jeg fortalte ham at det ikke overaskede mig at de ikke havde styr på det så knalde han røret, på jeg ringede ham op igen og han mente at jeg ikke havde talt pænt til ham og derfor havde han smidt røret på jeg var forbi samme forhandler i januar med en fejl som fdm havde registreret og der ville han bare slette fejlen og ikke reparerer der fortalte han mig at han ikke fik ret mange penge for at garanti repartioner så det var ikke en foretning han havde lyst til jeg fik efterfølgende bilen repareret hos smc biler i gladsaxe en reptil næsten 6000 kr jeg var til service med min bil i 2009 3 gange hos hos seat i ballerup og nu sidder jeg og tænker om min bil er blevet serviceret rigtigt eller om han heller ikke gad det :mrgreen:
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
GolfTDI
Aktiv medlem
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:03
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af GolfTDI » 13. apr 2010, 17:50

Du har vel en faktura på den rep? Så er det vel bare at medbringe den.

Her er lige lidt du kan sætte ind i din tekst, så er den lettere at læse ;) .................... og ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mvh GolfTDI
Golf 4 TDI Vivaldi - Passat 3B 1.8T

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Indlæg: 3172
Tilmeldt: 12. jun 2008, 10:56
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af clausvp » 13. apr 2010, 18:02

GolfTDI skrev:Du har vel en faktura på den rep? Så er det vel bare at medbringe den.

Her er lige lidt du kan sætte ind i din tekst, så er den lettere at læse ;) .................... og ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Jeg har nu to gange gode erfaringer med Seat Farum, Grome Automobiler. Første service på min Ipizza; havde 0,4 liter for lidt olie med, de gav resten, havde en løs frontspoiler som de uden bemærkninger havde skruet ordentlig fast!

Mine de gamles Leon skulle have ny styring. Det trak lidt ud, så der var nedslag i den oplyste pris samt lånebil UB.!

Hvis det ikke absolut skal være autoriseret service og rep. (garantiperiode), så kan jeg på det allervarmeste anbefale www.jga-auto.dk i Frederikssund!!!!! Kompetent, originalt og til en mere fornuftig pris!

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 13. apr 2010, 19:41

jeg har da også haft gode erfaringer med seat ballerup men det var med den gamle ejer da de hed wolf auto og jeg har ikke nogen faktura for jeg kørte ind forbi og de rettede bare lige fejlen og da det var en garanti rep fik jeg ikke nogen faktura
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
Godsvig
Medlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: 7. mar 2009, 20:33
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Godsvig » 13. apr 2010, 19:54

Mig bekendt er der da ikke garanti på garanti. At du får låsen lavet inden bilen er 2 år gammel, er selvfølgelig garanti/reklamation. Men er bilen mere end 2 år gammel er det en selvbetaler, også selvom den er rep. før. :?

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 13. apr 2010, 20:03

jo godsvig du har 2 år reklamation på alle reparationer der bliver udført på dit køretøj og det er reservedelene der er garanti på
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
Godsvig
Medlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: 7. mar 2009, 20:33
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Godsvig » 13. apr 2010, 20:23

OK. Der er selvfølgelig også sket en del siden jeg selv havde med garantisager at gøre (4 år) ;) . Dengang var der ikke garanti på garanti.
Hvorfor tager du ikke fat i importøren :?:

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 13. apr 2010, 21:07

det har jeg også gjort men det ændrer stadig ikke den meget dårlig service som jeg syntes at jeg har fået fra seat ballerup man smider sgu ikke røret på når kunder ringer det er sgu ikke i orden fordi man ikke har gjort det som man skal
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Jabbe
Medlem
Indlæg: 679
Tilmeldt: 20. jan 2009, 12:38
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Jabbe » 13. apr 2010, 21:52

Pis - Og alle mine servicemærker er stemplet hos Seat i ballerup - Men det kan self være at det var inden ejerskiftet :)
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006

seatfreak
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. jul 2010, 20:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af seatfreak » 3. jul 2010, 21:33

Det lyder godt nok som en and, du må godt nok have opført dig skidt i den telefon, hvis ejeren af forretningen vælger at lægge røret på :shock: - Måske skulle du tage et kursus i kommunikation :oops: Kører selv og Leon har skiftet til SEAT i ballerup for 11 mdr. siden på opfordring af kollega, grundet dårlig erfaring med smc gladsaxe. Jeg har aldrig i mit liv oplevet bedre service i min seat år. De indkaldte såmænd min bil 1 måned før garanti udløb, så de kunne gennemgå bilen for fejl inden den blev 2 år ganske gratis- det er sgu service og så er de billige. Sågar mine forældre og nabo er også skiftet til SEAT ballerup efter mine oplevelser. Så tør øjene og investere i et kommunikationskursus, det har du vist brug for.

Kristian T
Medlem
Indlæg: 1224
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: OEMshop.dk
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Kristian T » 3. jul 2010, 21:40

seatfreak skrev:Det lyder godt nok som en and, du må godt nok have opført dig skidt i den telefon, hvis ejeren af forretningen vælger at lægge røret på :shock: - Måske skulle du tage et kursus i kommunikation :oops: Kører selv og Leon har skiftet til SEAT i ballerup for 11 mdr. siden på opfordring af kollega, grundet dårlig erfaring med smc gladsaxe. Jeg har aldrig i mit liv oplevet bedre service i min seat år. De indkaldte såmænd min bil 1 måned før garanti udløb, så de kunne gennemgå bilen for fejl inden den blev 2 år ganske gratis- det er sgu service og så er de billige. Sågar mine forældre og nabo er også skiftet til SEAT ballerup efter mine oplevelser. Så tør øjene og investere i et kommunikationskursus, det har du vist brug for.
Uanset hvordan der tales er det dårlig stil og smide røret på... Lyder lige så meget som indehaveren der trænger til et kursus i kommunikation...

/Kristian T
OEMshop.dk - lækkert originalt udstyr til VW, Audi, Skoda og Seat...

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 3. jul 2010, 22:00

til seat freak jeg har efterfølgende fået repareret flere ting som er blevet lavet af Seat Ballerup og hvor det har vist sig at det de havde lavet ikke var i orden så hvis jeg var dig ville jeg ikke stole på det arbejde du får udført der. Der er en grund til at de er billige og når man bare vil slette fejl fordi man ikke gider lave dem så tænker jeg kun hvad gider de så ikke lave når du har din bil til service.
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

seatfreak
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. jul 2010, 20:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af seatfreak » 3. jul 2010, 22:02

Står selv i forretning, nogle men heldigvis få kunder er så ubehølvet i telefonen, at man man må bede dem ringe op igen, når de har trukket vejret, og lægge røret på, det har alle med kundekontakt vist oplevet :roll:

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 3. jul 2010, 22:05

seatfreak med dette vil du sige ?
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 3. jul 2010, 22:06

seatfreak skrev:Står selv i forretning, nogle men heldigvis få kunder er så ubehølvet i telefonen, at man man må bede dem ringe op igen, når de har trukket vejret, og lægge røret på, det har alle med kundekontakt vist oplevet :roll:
med dette vil du sige hvad ?
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

seatfreak
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. jul 2010, 20:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af seatfreak » 3. jul 2010, 22:10

Som skrevet whittard, så har jeg og min bekendskabskreds kun gode oplevelser med dem, og aldrig haft problemer ved garantirep. og ved akuthjælp har de altid sprunget til for at hjælpe. Har selv mødt ejeren flere gange, og kan kun sige at han virker super proff. kommer vist tidligere fra BMW. Men det er fair nok, hvis du har haft en dårlig oplevelse, så er det jo bare at finde en anden forhandler. ;)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af kimhemm » 3. jul 2010, 22:15

whittard skrev:til seat freak jeg har efterfølgende fået repareret flere ting som er blevet lavet af Seat Ballerup og hvor det har vist sig at det de havde lavet ikke var i orden så hvis jeg var dig ville jeg ikke stole på det arbejde du får udført der. Der er en grund til at de er billige og når man bare vil slette fejl fordi man ikke gider lave dem så tænker jeg kun hvad gider de så ikke lave når du har din bil til service.
Jeg har så hørt rigtigt mange dårlige historier om SMC, og da jeg selv skulle bruge en enkelt lille reservedel og tog chancen og ringede til SMC Amager og bestilte klarede de at give mig den forkerte da jeg kom derud selvom jeg udtrykkeligt havde sagt at det skulle være et glas til sidespejlet MED varme.

Da min egen bil skulle på et Seat værksted i forbindelse med tyveri af fælge og have et større eftersyn og repareres valgte jeg selv at få den kørt til Seat i Ballerup og betale en lejebil af egen lomme. Ville være sikker på at den blev lavet korrekt, og jeg og mange af dem jeg kender har kun fået god service til fine priser derude.

Før jeg begyndte at pille alt for meget ved min bil var det Seat i Farum eller Ballerup der lavede service på den, og de stumper jeg skal bruge idag køber jeg altid hos dem i Ballerup og der har aldrig været nogen problemer.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 3. jul 2010, 22:41

kim jeg har også brugt seat i ballerup med den gamle ejer da de hed wulf men der er kommet nye ejere og efter at det skete så ændrede ihertilfælde min oplevelse af service hos dem. jeg fik også før jeg havde en dårlig oplevelse hos seat ballerup min bil vurderet hos dem og der kunne jeg få 80000 mindre hos dem end jeg kunne få andre steder.
men nu er det sådan at denne tråd er fra april måned og jeg hanr fundet andet sted til min bil og vil aldrig kører til seat ballerup jeg har haft en dårlig oplevelse hos dem og hvis der er nogle der spørger mig om seat ballerup så er det en meget dårlig anmeldelse de får fra mig.
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
Ramsdal
Nyt medlem
Indlæg: 200
Tilmeldt: 25. jul 2008, 15:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hobro
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Ramsdal » 4. jul 2010, 11:01

Ikke for bare og være irriterende, men jeg kan slet slet ikke læse og forstå hvad folk skriver når de ikke bruger ,,, og ...

Brug 2 minutter ekstra på jeres indlæg og det bliver 100x gange og læse :)
Golf V TDI, 105 hk TIL SALG

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 4. jul 2010, 12:25

ramsdal der er ikke nogle der tvinger dig til at læse når du ikke kan men her er nogle så kan du selv placerer dem ........................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hvis der er for mange så må du godt beholde dem der er i overskud som drikkepenge
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 4. jul 2010, 12:51

så har jeg fået et boardvarsel
det er meget godt at udstede et varsel til at bruge komma og punktum når man er ord og talblind på kommaer og punktummer godt gået jeg vidste ikke at vagcars var for de veluddannede og kun de veluddannede :mrgreen:
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
Zimon
Medlem
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 8. jun 2008, 22:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 29 times
Been thanked: 27 times
Kontakt:

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Zimon » 4. jul 2010, 13:42

whittard skrev:ramsdal der er ikke nogle der tvinger dig til at læse når du ikke kan men her er nogle så kan du selv placerer dem ........................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hvis der er for mange så må du godt beholde dem der er i overskud som drikkepenge
Det er denne sætning du har fået en advarsel for, ifølge denne regel:
•§3 Hold et sobert sprogbrug. Vis respekt og hensyn over for dine med-brugere. Behandl andre, som du selv forventer at blive behandlet.
Frederik - Frederik@VAGcars.dk

VW ID.Buzz Style

FKSimonsen.dk - Selvstændig Tømrer i Nordjylland - Nyt tag? - Nye vinduer? - Energirenovering?

Brugeravatar
whittard
Nyt medlem
Indlæg: 143
Tilmeldt: 30. aug 2008, 20:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af whittard » 4. jul 2010, 14:13

i er sgu skudt i hovedet det er sgu jer der mangler respekt i har lige mistet et medlem på jeres åndsvage lort
Seat altea XL 1.9 tdi 2008
Seat Leon ST1.6 tdi DSG

Brugeravatar
Nygaard
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Nygaard » 4. jul 2010, 16:03

Går udfra at Ramsdal og GolfTDI også har fået advarsler så............
eller er de en del af inderkredsen...!

Har selv været udsat for censur og ikke pæne kommentarer..

Kristian
Seat Leon FR

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af svan » 6. jul 2010, 15:31

whittard skrev:i er sgu skudt i hovedet det er sgu jer der mangler respekt i har lige mistet et medlem på jeres åndsvage lort
tjaaaaah, denne sætning fortæller vist at vores kære bruger har en ualmindelig kort lunte, var der mon en årsag til at røret blev knaldet på...........

svan

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Indlæg: 4099
Tilmeldt: 10. aug 2008, 08:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bryrup
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Uffe » 7. jul 2010, 06:34

whittard skrev:i er sgu skudt i hovedet det er sgu jer der mangler respekt i har lige mistet et medlem på jeres åndsvage lort
Hvis du havde skrevet at du var ordblind før du gav de andre en sviner, så var det måske ikke gået så galt.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km


Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af kimhemm » 7. jul 2010, 07:50

Uffe skrev:
whittard skrev:i er sgu skudt i hovedet det er sgu jer der mangler respekt i har lige mistet et medlem på jeres åndsvage lort
Hvis du havde skrevet at du var ordblind før du gav de andre en sviner, så var det måske ikke gået så galt.
Så fordi man er ordblind må man godt give andre en sviner ??

Sobert sprogbrug og pæn opførsel burde ikke være så svært, men når der nu er smækket med døren fra denne bruger kan det jo være ligemeget
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Big-_-D » 7. jul 2010, 10:04

kimhemm skrev:
Uffe skrev:
whittard skrev:i er sgu skudt i hovedet det er sgu jer der mangler respekt i har lige mistet et medlem på jeres åndsvage lort
Hvis du havde skrevet at du var ordblind før du gav de andre en sviner, så var det måske ikke gået så galt.
Så fordi man er ordblind må man godt give andre en sviner ??

Sobert sprogbrug og pæn opførsel burde ikke være så svært, men når der nu er smækket med døren fra denne bruger kan det jo være ligemeget
men kan man mon så have en lidelse der giver en ret til det? Jeg tænker bare at den kunne være rar at have hvis man overfuser nogen - lidt som i Tak for i aften hvor Mick ender med at sige "Jamen jeg er også handicappet".
Hvad hedder den der sygdom hvor man udbryder ting i den blå luft? :) hehe måske mange lider af den uden at vide af det...

Big D (som kun har været hos Seat i Brøndby med ok resultat)
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
chilli
Nyt medlem
Indlæg: 268
Tilmeldt: 9. jul 2008, 11:37
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Måløv
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af chilli » 7. jul 2010, 11:11

Hvad hedder den der sygdom hvor man udbryder ting i den blå luft? hehe måske mange lider af den uden at vide af det...


Tourettes syndrom
"I 1969 holdt jeg op med at drikke og at gå med kvinder. Det er de værste 20 minutter i mit liv" - George Best

Brugeravatar
Michael
Nyt medlem
Indlæg: 136
Tilmeldt: 24. jun 2008, 11:36
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: advarsel imod seat i ballerup

Indlæg af Michael » 16. jul 2010, 09:19

Glem alle de Seat forhandlere, især SMC ...

http://www.jmcar.dk er vejen frem (Seat i Brøndby)

Og nej jeg arbejder ikke for dem, har bare brugt dem MEGET de sidste 2 år på både min Seat Leon Cupra, Skoda Fabia RS og BMW M3 og der har ALDRIG været noget at sætte en finger på!

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"