Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Besvar
Brugeravatar
Andreas K
Aktiv medlem
Indlæg: 2390
Tilmeldt: 12. jun 2010, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Andreas K » 13. apr 2012, 14:50

Hey Folkens.
Ville lige dele lidt glæde med jer, da jeg i dag har hentet min Cupra fra J.M. Automobiler.

Det starter med, Der var engang og hvordan man ellers lige starter "historien" :D
Jeg opdagede til min store overraskelse at malingen var skrabet af i bagklappen, inde ved lygterne, tilføjer et billede med røde ringe omkring placeringen af problemet.


Billede


Baglygterne har en lille firkantet "støttetap" eller sådan noget, det er den som åbenbart er synderen. enten er lygterne monteret for tidligt, skævt eller også kan de sidde og vibrere en hel del, jeg kender ikke lige årsagen.
Desuden havde jeg en lille lakskade lige under bagruden, som ingen forhandlere ville gøre noget ved og har kaldt stenslag.

Så fik jeg anbefalet J.M. Automobiler af min frisør, og tænkte, nå ja, det er da forsøget værd.
Jeg kørte derud og fik en rigtig flink og venlig værkføre med ud og kigge på bilen, han greb lige en kuglepen og en papirs blok med det samme, og han gik bagklappen efter, han var helt nede på jorden og lyttede rigtig meget til min mening og forslag, og at jeg sagde jeg havde set samme fejl på flere af mine venners Leon'er, og han ville derfor selv lige tjekke kundernes igennem for det !
Han fik mine oplysninger osv. og jeg fik en tid hvor den skulle ind og tjekkes efter og have taget billeder så de kunne sende det til importøren.

Min ven, Martin Pajko herindefra, aflevere bilen for mig også helt uden problemer, og de får hans nummer også så han kan hente den igen osv.
Jeg bliver så ringet op med den dejlige nyhed om at importøren siger det skal laves, og ikke bare lappes. Ud med rude og omlakering af hele bagklappen.
Jeg får en ny tid, helt så det passer i min bog og afleverede så bilen tirsdag aften d. 10-04-2012, så de kunne gå i krig med bilen onsdag d. 11.
og beklager jeg hverken har haft tid til at vaske, støvsuge eller noget som helst inden de får bilen ind :( men igen bliver man blot mødt af et venligt smil, og de siger det skal jeg SLET ikke tænke på. Og han siger de bare vasker bilen hvis det er. Det har jeg dog ikke den store interesse i, og det siger han bare er helt i orden, så ville de undlade det, super fint.
Jeg bliver igen ringet op i god tid, og får det hele forklaret hvordan det det er forløbet og at bilen er klar til afhentning.

Ja kommer så derud i dag, og bliver igen mødt af venlige imødekommende folk, og for udleveret nøgle og bil, og jeg går ud og kigger på resultatet, farven og finish ser rigtig godt ud, resten af bilen er ikke vasket og står som da jeg afleverede den, LIGE på nær baglygterne, de har fjernet de små støtter som er skyld i problemet, så Seat må være klar over det er et problem. Jeg går så tilbage i butikken og siger det ser rigtig godt ud og jeg takker for rigtig fin service.

Jeg havde også en knirkelyd fra bagerst i varerummet, den er OGSÅ væk nu, det er bare ekstra lækkert.

Så alt i alt, rare mennesker, fin service, skønt at aftaler overholdes og dejligt man bliver indformeret og ikke skal ringe og rykke eller spørge.
Så stor ros til J.M. Automobiler, Seat Brøndby. Der ville jeg ikke være nervøs for at sende min bil ud igen !

Mvh. Andreas
Senest rettet af Andreas K 13. apr 2012, 15:01, rettet i alt 1 gang.
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’

Brugeravatar
qasq
Aktiv medlem
Indlæg: 1516
Tilmeldt: 18. mar 2011, 22:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 39 times
Been thanked: 10 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af qasq » 13. apr 2012, 14:57

Det lyder sgu som en dejlig oplevelse, du har også haft din andel af dårlige… :)

Nuværende: 2017 Touran
Tidligere: 2015 Golf GTE, 2015 VW UP!, 2005 VW Golf V GTI

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 2002
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af superbeszzz » 13. apr 2012, 15:32

Fedt...
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Andreas K
Aktiv medlem
Indlæg: 2390
Tilmeldt: 12. jun 2010, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Andreas K » 13. apr 2012, 16:03

Anders, ja det er super godt det lykkedes at få en god oplevelse også, har ikke været hos det samme værksted mere end 1 gang :( dette værksted ville jeg dog ikke være betænkelig ved at benytte igen.

Superbeszzz : MEGET ! :D
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af erlingvj » 13. apr 2012, 16:07

Jeg har kun gode erfaringer med J.M Automobiler :)

Brugeravatar
Andreas K
Aktiv medlem
Indlæg: 2390
Tilmeldt: 12. jun 2010, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Andreas K » 13. apr 2012, 23:36

erling, det er der vidst ikke noget at sige til hvis dette er std. proceduren til alle kunder.
Fedt de har et smil på, styr på sagerne og lytter til kunderne !!
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 2002
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af superbeszzz » 13. apr 2012, 23:38

i 2002 købte jeg en Seat Toledo derude. Er du gal han gav overpris for min PUG 206 GTI - flink fyr :)
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Dawid S
Nyt medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 4. feb 2010, 01:05
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: PureWrap.se
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Dawid S » 14. apr 2012, 00:43

Fedt Andy. Godt at hører.
Har også kun haft positive ting om J M indtil jeg mødte deres reservedels ekspedient.
Damn der er en der burde lærer ham hvordan man snakker til kunder.
Bortset fra det var deres sælger, Kenneth super fin gut, både før, under og efter salget.
Too bad han flyttede tilbage til Jylland.
Ellers havde jeg nok stadig kørt Seat den dag idag :)
SQ5

Brugeravatar
Jonas Andresen
Nyt medlem
Indlæg: 130
Tilmeldt: 11. nov 2010, 12:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Has thanked: 24 times
Been thanked: 0

Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Jonas Andresen » 14. apr 2012, 05:42

Dawid S skrev:Fedt Andy. Godt at hører.
Har også kun haft positive ting om J M indtil jeg mødte deres reservedels ekspedient.
Damn der er en der burde lærer ham hvordan man snakker til kunder.
Bortset fra det var deres sælger, Kenneth super fin gut, både før, under og efter salget.
Too bad han flyttede tilbage til Jylland.
Ellers havde jeg nok stadig kørt Seat den dag idag :)
Haha, ham reservedels ekspedienten, har jeg også haft i røret, og ja, her er der virkelig plads til forbedringer.

Men ellers har jeg også haft gode erfaringer med JM og god service fra diverse mekanikere derude!

Desværre lidt out of date låne biler de har!
Nuværende bil:
2018 VW Golf 7 1.4 Highline TSI Variant DSG 150 HK - Deep Black Pearl Effect
DK Pakke, DK Komfortpakke, DK Teknikpakke, LED MID, Panorama Soltag, P-sensor For & Bag, ACC, Bakkamera, Dynaudio Lydsystem, Dynamic Light Assist, Discover Pro m. DAB+, Active Info Display, KESSY, Golf R rat og Aftageligt Anhængertræk

Tidligere biler:
2016 VW Golf 7 Comfortline 1.4 TSI Variant DSG 125 HK - Limestone Grey
2013 VW Polo 6R Highline 1.6 TDI 105 HK - Savannah Yellow
2008 SEAT Leon Cupra 1P 2.0 TFSI 240 HK - White

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af erlingvj » 14. apr 2012, 08:56

Andreas K skrev:erling, det er der vidst ikke noget at sige til hvis dette er std. proceduren til alle kunder.
Fedt de har et smil på, styr på sagerne og lytter til kunderne !!
De har to gange udført små rep. uden beregning, selv om bilen ikke er købt hos dem og regningerne er altid fair.
Der er aldrig brok når man fx bestiller en reservedel, der ikke er på lager - også selv om det er 8 clips á 3 kr. Jeg har fx oplevet et andet sted, at resrvelsmanden nægtede at tage løst viskergummi hjem, selv om det findes i sortimentet. "Sådan noget bruger vi ikke her" var kommentaren!
De skaffede også en dansk manual til min Navi - det "magtede" de ikke andre steder.
Så super god service :)

Brugeravatar
Andreas K
Aktiv medlem
Indlæg: 2390
Tilmeldt: 12. jun 2010, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Re: Glædelig oplevelse hos Seat Brøndby, J.M. Automobiler.

Indlæg af Andreas K » 15. apr 2012, 01:30

haha Dawid, du ville nok have hoppet på Audi alligevel, tror du ikke ? :) det gjorde jeg også gerne hvis der var råd :)

Jonas : lånerbiler er jo en luksus, så jeg er sku ligeglad om det så er en golf 3, bare den kører og jeg slipper for bussen så er jeg glad. ved ikke hvad de har som låne biler derude, men til den pris er det jo også nærmest ligemeget hvad man får i hånden, i hvert fald efter min mening.

Erling : ja det er vildt plat mange af stederne ikke gider få ting hjem, de siger bare det ikke sælges løst eller et eller andet, men man kan sagtens få det hjem fra en anden forhandler som godt gider yde den service overfor kunderne. det er sku fedt de bare er med på det hele derude.


har dog ikke snakket med deres reservedels mand, men det lyder ikke som om jeg er gået glip af noget der, haha.
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"