Thumbs up for MLA

Besvar
fjeppe
Medlem
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 46 times

Thumbs up for MLA

Indlæg af fjeppe » 30. apr 2012, 09:32

I forbindelse med noget rust garanti på forskærmene på min importeret VW Golf 5 R32, faldet valget på MLA, da jeg har været super tilfredse med deres arbejde på min Porsche når den har været til service hos dem.

Afleverede bilen til dem mandag d. 23. april efter aftale (Dog beskidt da jeg ikke havde nået og få den rengjort i weekenden), jeg blev så ringet op om torsdagen og fik afvide at de havde fundet lidt dryp rust på panelerne, men at SMC mente det var stenslag, og derfor kun ville dække de nye skærme og ikke den beskadet lak på panelerne, vi aftalte at vi ville tage slåskampen op med SMC senere og få det fikset der. :cry:

Nå, da jeg så skulle afhente bilen om fredagen, fik jeg beskeden at de havde haft lidt maling i overskud fra skærmene, så de havde fikset lakskaderne på panelerne 100%, så jeg modtog nøglerne med et stort smil :-D

Da jeg kommer ud til bilen forventer jeg en bil som jeg skal hjem og rengøre, men nej, den stod som et suttet bolsje, der var ikke så meget som et støvfnug i kabinen og hele bilen var blevet poleret :o :o Det var som at komme ud i en ny bil :D

Så selvom man kommer i andet end lige en Porsche, så får man altså samme gode service derude. ;)

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Thumbs up for MLA

Indlæg af AU-R8 » 30. apr 2012, 09:35

Det er fordi de er Lexus forhandler, så skal det jo være mere end 112% Toyota i orden.

:D :D :D

puggi
Medlem
Indlæg: 774
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:24
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: kolding
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Thumbs up for MLA

Indlæg af puggi » 30. apr 2012, 09:49

Altid rart at høre en positiv oplevelse..
rigtige mænd kører med turbo.. :-)

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"