Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 19:16

Hej vagcars

jeg skriver her, da jeg er ved at købe mig en up! Hos semler biler i odense.
Har i nogen erfaringer med denne butik, da jeg indtil videre har hørt en del dårlige ting.
Sælgeren michael ormstrup forsikrede mig dog at de virkelig forsøgte at stramme sig an, da de godt var klar over det dårlige rygte.

Kan jeg eventuelt bare købe min bil her og få den serviceret andetsteds?


Vh
mikkel (som også er bekymret)

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3454
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Ice Fox » 25. jun 2014, 19:19

Prøv at søge på SMC Biler Odense herinde, eller bare på Google generelt..

Jeg ville ikke købe bil der.. Så hellere køre længere og finde en anden forhandler..

Lasse R
Medlem
Indlæg: 584
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Lasse R » 25. jun 2014, 19:19

En up! Har de fleste forhandlere stående i massevis efterhånden.. hvis du er bare lidt i tvivl, så er det da bare at købe den et andet sted. Semler /SMC er vel generelt en lortebutik ligegyldigt hvilken afdeling man henvender sig i.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 21:06

.
Senest rettet af mikkel5250 27. dec 2015, 20:45, rettet i alt 1 gang.

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 21:07

Det er også en up! Roskilde edition som der desværre kun bliver lavet 200 stk af, så det er ikke sikkert at alle andre forhandlere har én.

Kan jeg nøjes med at købe bilen der og så herefter få ordnet service og eventuelle garanti-sager andre steder?

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Villanyi » 25. jun 2014, 21:08

mikkel5250 skrev:Nu har jeg været så komplet idiotisk at skrive under på et papir hvor der stod at jeg ville købe denne up!
Sælger bad mig om at skrive under, han sagde dog ikke at det var kontrakten til at købe bilen.

Desuden er jeg ikke fyldt 18 år endnu, har dette ikke en betydning? Det er kun min og sælgers underskrift som er på dette papir.
Jeg er godt klar over at det var dumt ikke at læse papirerne først, men da jeg havde talt med sælger om at reservere bilen og ikke købe den, gik jeg ud fra at det var nogle papirer som sørgede for at den blev reserveret.
Send mig et billede af papirene til mij(snabela)autohuset-glostrup.dk
Så skal jeg nok lige se om du har købt bilen eller reserveret den ;)
Mvh.
Micki


Das Auto

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 21:25

Micki så er der sendt en mail til dig :)
Jeg må dog selv sige, at det umiddelbart virker som om at han har solgt mig bilen og ikke blot reserveret den.

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 21:27

Deres krav på s. 2 er således under ophævelse:
Sælgerfirmaet er i tilfælde af købers uberettigede annullering af aftalen berettiget til at kræve erstatning efter dansk rets almindelige erstatningsregler.

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Villanyi » 25. jun 2014, 21:35

mikkel5250 skrev:Deres krav på s. 2 er således under ophævelse:
Sælgerfirmaet er i tilfælde af købers uberettigede annullering af aftalen berettiget til at kræve erstatning efter dansk rets almindelige erstatningsregler.
Det er ihvertfald en slutseddel det der.
Hvis du har skrevet under på den anden så må der have været en uoverensstemmelse.
Der står intet med forbehold eller noget..
Mvh.
Micki


Das Auto

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 25. jun 2014, 21:39

Der er dog det, at jeg er under 18 og efter min viden ikke burde du kunne skrive under på noget bindene. Altså, burde min underskrift "ikke virke".

Bopjensen
Aktiv medlem
Indlæg: 2233
Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 94 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Bopjensen » 25. jun 2014, 22:06

mikkel5250 skrev:Nu har jeg været så komplet idiotisk at skrive under på et papir hvor der stod at jeg ville købe denne up!
Sælger bad mig om at skrive under, han sagde dog ikke at det var kontrakten til at købe bilen.

Desuden er jeg ikke fyldt 18 år endnu, har dette ikke en betydning? Det er kun min og sælgers underskrift som er på dette papir.
Jeg er godt klar over at det var dumt ikke at læse papirerne først, men da jeg havde talt med sælger om at reservere bilen og ikke købe den, gik jeg ud fra at det var nogle papirer som sørgede for at den blev reserveret.
Ha, ha, kanon kommentar!!
Godt det ikke var et hus du var ude at kigge på :-)

Hvad er problemet. Er den Roskilde UP! ikke ret lækker?

Venlig hilsen Bo

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af KBoesen » 25. jun 2014, 22:24

Hold nu kæft en klaphat ham Michael. "ja, vi arbejder da på at gøre vores rygte bedre" og så splitsekundet boller han lige en intetanende ung knægt lige bagfra!

Kæft jeg synes det er klamt, at opfører sig på den måde.

Men igen Mikkel, du har dælme også dummet dig lidt, ved ikke at kigge det igennem du skriver under på. (Dog forstår jeg ikke at han ikke har gennemgået dokumentet med dig først, gør jeg altid med mine kunder, så vi er enige om hvad der står, men kan godt være jeg ikke er kold nok i rQven der)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Pdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. aug 2013, 12:11
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Pdk » 26. jun 2014, 05:49

Er du under 18 er du ikke myndig. Som umyndig kan du ikke indgå bindende økonomisk aftaler eller påtage dig gældsforpligtelser med mindre der betales kontant eller med penge du selv har tjent og har til din rådighed.

Det er lige ud af landevejen som du beskriver det her.

Hvis du har problemer så få en advokat til at skrive et brev med en præcisering af reglerne til sælger.
Skoda Octavia II 2008 Model Elegance, 2.0 TDI 140HK
Skoda Octavia St. car. Model Style 2014, 2.0 TDI 150 HK

Brugeravatar
Nic
Medlem
Indlæg: 643
Tilmeldt: 17. sep 2008, 09:15
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nyk F
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Nic » 26. jun 2014, 08:30

Oplys sælger du ikke kan få lov at låne penge i banken og du desværre må annullere handlen

Evt sig du har dumpet køreprøven :)

Trekster
Medlem
Indlæg: 831
Tilmeldt: 5. nov 2013, 13:20
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: København
Has thanked: 13 times
Been thanked: 43 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Trekster » 26. jun 2014, 11:30

En ting er at du måske har dummet dig ved at skrive under på noget du ikke helt har læst igennem..nu har du fået lært lektien og er blevet klogere af oplevelsen

Noget andet er at sælger ingen moral har overhovedet(som 0 fuks given moral). Han har måske endda vildledt dig ved at påstå den kun var reserveret og så kan hans "vi gør hvad vi kan for at rette op" kommentar stikkes helt ind der hvor solen aldrig skinner.

Brugeravatar
MKay
Medlem
Indlæg: 540
Tilmeldt: 6. dec 2008, 16:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af MKay » 26. jun 2014, 12:38

Med mit kendskab til næsten 18 åriges opmærksomhed og mentale tilstedeværelse ville jeg ikke dømme sælgeren for hårdt her.

Hvis du vil have bilen uanset, så er det da fint at købe den der.
Kulancen og mobilitetsservice beholder du så længe det er en hvilken somhelst autoriseret VW forhandler du får lavet dine service ved.
Skoda Octavia 3

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Kevinff » 26. jun 2014, 13:27

Hvem siger at der kommer til at være noget med bilen indenfor garanti perioden? Jeg synes du skal købe bilen der og så få service osv ordnet andet steds :)

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af SteffenR » 26. jun 2014, 19:37

Under alle omstændigheder har sælgeren ikke gjort sit job godt nok, da kunden står forvirret tilbage og har på ingen måde leveret den service et køb i den prisklasse kræver.

Der er ikke 200 VW forhandlere i dk, så de får nok mere end 1 værd. ;)
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

mikkel5250
Nyt medlem
Indlæg: 144
Tilmeldt: 25. jun 2014, 19:03
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af mikkel5250 » 26. jun 2014, 20:30

Jeg har haft snakket med sælger og han har undskyld at han ikke var mere tydelig mht. hvad det var jeg skrev under på. Han skrev dog samtidig at aftalen kunne annulleres hvis det var et problem.

Jeg er imidlertid kommet frem til, at jeg vil købe bilen der og så højest sandsynligt få ordnet service og andet i Frederecia, da de skulle have nogle meget bedre anmeldelser :)

Jeg er godt klar over at det var dumt af mig.
Sælger var også enig i at min underskrift som udgangspunkt er ugyldig, men at jeg var nødt til at skrive under, da bilen ellers ikke kunne bestilles.
Min underskrift vil så være gyldig den dag jeg fylder 18.

Tak for jeres svar :)

Pdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. aug 2013, 12:11
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Pdk » 26. jun 2014, 21:37

mikkel5250 skrev:Jeg har haft snakket med sælger og han har undskyld at han ikke var mere tydelig mht. hvad det var jeg skrev under på. Han skrev dog samtidig at aftalen kunne annulleres hvis det var et problem.

Jeg er imidlertid kommet frem til, at jeg vil købe bilen der og så højest sandsynligt få ordnet service og andet i Frederecia, da de skulle have nogle meget bedre anmeldelser :)

Jeg er godt klar over at det var dumt af mig.
Sælger var også enig i at min underskrift som udgangspunkt er ugyldig, men at jeg var nødt til at skrive under, da bilen ellers ikke kunne bestilles.
Min underskrift vil så være gyldig den dag jeg fylder 18.

Tak for jeres svar :)
OK - men -

Slutseddelen er ikke gyldig i sin nuværende form fordi den er datostemplet.
Du er ikke bundet "bagud"
Du skal underskrive en ny slutseddel efter eller på din 18 års fødselsdag før det binder.
Skoda Octavia II 2008 Model Elegance, 2.0 TDI 140HK
Skoda Octavia St. car. Model Style 2014, 2.0 TDI 150 HK

KD
Aktiv medlem
Indlæg: 1706
Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af KD » 27. jun 2014, 01:14

Man burde komme ud af sådan en kontrakt. Jeg ville prøve at køre til Carepoint i Svendborg. De er menneskelige at have med og gøre :)
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI

varmlose
Medlem
Indlæg: 540
Tilmeldt: 29. jun 2008, 14:10
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af varmlose » 27. jun 2014, 19:17

jeg ville også købe i odense igen de har gode bytte priser men xtrem dårlig service
vi har kun fået vores Fabia serviceret ved skoda Ejby de har fair priser
tjek deres hjemme side de har priser på de fleste eftersyn så man ved hva det koster inden man bestiller

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10864
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1895 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af GaSelle » 28. jun 2014, 22:07

varmlose skrev:jeg ville også købe i odense igen de har gode bytte priser men xtrem dårlig service
vi har kun fået vores Fabia serviceret ved skoda Ejby de har fair priser
tjek deres hjemme side de har priser på de fleste eftersyn så man ved hva det koster inden man bestiller
Ejby har også fine byttepriser - og gode rabatter på nye biler ;)

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem
Indlæg: 827
Tilmeldt: 23. feb 2014, 11:14
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aarup 5560
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Rheinlaender » 28. jun 2014, 22:20

Vil lige linke til min sidste personlige erfaring med semler odense.

http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=93&t=95043

Hvis du køber bil der så for guds skyld få lavet dine services et andet steds for det er ikke pengene vær.
Alle de gange jeg har været inde på deres værksteds kontor har der stået meget sure kunder og klaget over ting der ikke var tilfredsstillende lavet eller også er deres biler blevet ridset indv eller udv eller de mangler div stumper fra bilen som om personalet stjæler det til deres egne biler ja jeg ved ikke.

Det værksted er blevet alt for stort og deres kundeservice er skod og de gør først noget seriøst når de bliver truet med fdm eller man skriver dårligt om dem her inde.

Den bedste vw forhandler tættest på fyn er vw fredericia de har kunder der kører fra hele landet for at handle bil da service altid er i top og du kan lave en god handel alle de gange jeg har spurgt på priser har de været billigst og hvis du finder en anden vw der kan gøre det billigere og siger det til dem går de ned til eller under den pris.
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

11/2023 Skoda Enyaq 80X Sportsline Max

Kunz
Helt nyt medlem
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14. jul 2013, 14:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fyn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Kunz » 29. jun 2014, 00:18

Jeg kører selv Autotransport og kommer derfor til stortset samtlige forhandlere i DK..

Og så Kører jeg selv Skoda som også har været til Service og nu til Rep ved SMC i Odense.. Det var sidste gang denne gang..

De er uhøflige. Overholder ikke aftaler. Havde Superb´en inde fordi der var problemer med turbo tryk.. De havde bilen en hel uge, for at finde ud af at det var justerstangen til Wastegaten der gik trægt.. Den skulle skiftes.. Det kunne de lave 3 uger senere..
De fik så bilen ind for at lave den, fra morgenstunden på aftalt dag, og jeg får af vide jeg kan hente bilen til Fyraften.. kl 14 bliver jeg ringet op af en inde fra SMC som siger at bilen desværre ikke bliver færdig idag, fordi de ikke har stumperne hjemme..

Og jeg har også tidligere fået tilbud på en Up! derinde fra, hvor da vi så kom og skulle skrive under på papirerne, så var prisen lige pludselig 15.000 kr dyrere..

Så nej, ville også hellere køre til Svendborg, der plejer de at være rigtig fine, eller ja. Fredericia..
Skoda Superb Combi 1.4 TSI 125 HK

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af ij6210 » 30. jun 2014, 08:32

mikkel5250 skrev:Jeg har haft snakket med sælger og han har undskyld at han ikke var mere tydelig mht. hvad det var jeg skrev under på. Han skrev dog samtidig at aftalen kunne annulleres hvis det var et problem.

Jeg er imidlertid kommet frem til, at jeg vil købe bilen der og så højest sandsynligt få ordnet service og andet i Frederecia, da de skulle have nogle meget bedre anmeldelser :)

Jeg er godt klar over at det var dumt af mig.
Sælger var også enig i at min underskrift som udgangspunkt er ugyldig, men at jeg var nødt til at skrive under, da bilen ellers ikke kunne bestilles.
Min underskrift vil så være gyldig den dag jeg fylder 18.

Tak for jeres svar :)
Når de nu allerede - FØR DIT KØB - har opført sig temmelig skidt over for dig, hvorfor så købe den hos dem? Du skriver endda, at du vil få lavet service et andet sted.

Og nu hvor du (undskyld mig) allerede har dummet dig et par gange og du virker en smule uforberedt, har du så i det mindste checket hvad du kommer til at betale i forsikring? Har du lavet et budget hvor du har indregnet hvor meget benzin du kommer til at bruge?
Det er din første bil - har du overvejet at købe en billigere brugt bil, hvor du så eventuelt kan droppe kaskoforsikring?

Sørg for at få nogen til at hjælpe dig, for der er mange fælder for en førstegangskøber.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Johnny89
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. mar 2017, 18:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Johnny89 » 9. apr 2017, 12:55

Nu ved jeg godt det her er en gammel tråd, men i alle sammen skriver han skal få lavet service mm andet sted.
Er det MULIGT indenfor den 2årig garanti periode? :?:
Altså køre man bare bilen ind til et hvilken somhelst VW servicepartner/smc biler, og får dem til at lave bilen og sende regningen på garantien til det pågældende sted han har købt bilen i odense?

Jeg står nemlig selv i den situation, jeg har godt nok købt en bil jeg er super glad for, men når man høre om alle de dårlige historier fra odense, og jeg bor ( desværre ) i odense, om man så stadig kan køre til f.eks svendborg, ejby, fredericia mm og få lavet bilen på garantien, eller om jeg bare må bide i det sure æble og lade dem fra odense smc lave den :) tænker bare det en god ide at være på forkanten HVIS nu uheldigt skulle være ude en dag.

Dennis2k
Medlem
Indlæg: 877
Tilmeldt: 8. jul 2010, 15:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 111 times
Been thanked: 351 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Dennis2k » 9. apr 2017, 14:48

Det er importøren som bærer garanti-ansvaret - Så gør du endelig bare et andet sted hen, bare det er Aut. VW så opretholder du din garanti.

Men dog ikke hvis det er en igangværende garanti-opgave, altså hvis VW Odense er startet med at behandle en reklamation, så skal de også følge den til dørs. :)
‘21 - Tesla Model Y Long Range AWD, Solid Black.
‘21 - Tesla Model 3 SR+ RWD, Pearl White.

Johnny89
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. mar 2017, 18:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Johnny89 » 9. apr 2017, 15:55

Dennis2k skrev:Det er importøren som bærer garanti-ansvaret - Så gør du endelig bare et andet sted hen, bare det er Aut. VW så opretholder du din garanti.

Men dog ikke hvis det er en igangværende garanti-opgave, altså hvis VW Odense er startet med at behandle en reklamation, så skal de også følge den til dørs. :)
Så for lige at forstå det rigtigt, altså jeg kan med mine 2års garanti, køre til hvilken somhelst carepoint, VW værksted, smc i landet og stadig få lavet bilen på garantien? altså uden jeg selv skal punge ud? :)

Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 127 times

Re: Semler Biler Odense Erfaring Indenfor De Seneste År

Indlæg af Dikal » 13. apr 2017, 09:40

Yes
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"