Vcds justering af regnsensor

Besvar
aknedude
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 31 times
Been thanked: 63 times

Vcds justering af regnsensor

Indlæg af aknedude » 27. feb 2017, 14:12

Min regnsensor på Golf 7 er aaaalt for følsom bare det støvregner lidt så kører den konstant, den er i nederste trin (lille dråbe) på visker armen. Kan den kodes til ikke at være så følsom.

Brugeravatar
Ladegaard
Nyt medlem
Indlæg: 263
Tilmeldt: 29. apr 2010, 14:25
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordborg-Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Vcds justering af regnsensor

Indlæg af Ladegaard » 27. feb 2017, 18:50

aknedude skrev:Min regnsensor på Golf 7 er aaaalt for følsom bare det støvregner lidt så kører den konstant, den er i nederste trin (lille dråbe) på visker armen. Kan den kodes til ikke at være så følsom.
Hej jeg har også kigget efter at få justeret regnsensor på min 7èr uden held, da jeg også ved at få lange nosser af den regnsensor :)
Jeg læste flere steder at det ville hjælpe med en grundig af forrude, særligt hvor regnsensor sidder, og så sætte nye visker på, hmm tænkte jeg, det hjælper nok ikke en skid, men jo det hjalp sgu, nu køre den som den skal, der skal også lige nævens at jeg bruger rain x forsegling
VW Golf 7 R Line

aknedude
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 31 times
Been thanked: 63 times

Re: Vcds justering af regnsensor

Indlæg af aknedude » 27. feb 2017, 22:58

Ladegaard skrev:
aknedude skrev:Min regnsensor på Golf 7 er aaaalt for følsom bare det støvregner lidt så kører den konstant, den er i nederste trin (lille dråbe) på visker armen. Kan den kodes til ikke at være så følsom.
Hej jeg har også kigget efter at få justeret regnsensor på min 7èr uden held, da jeg også ved at få lange nosser af den regnsensor :)
Jeg læste flere steder at det ville hjælpe med en grundig af forrude, særligt hvor regnsensor sidder, og så sætte nye visker på, hmm tænkte jeg, det hjælper nok ikke en skid, men jo det hjalp sgu, nu køre den som den skal, der skal også lige nævens at jeg bruger rain x forsegling
Giver den et tur med rain x og en grundig rens imorgen. Tak

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"