Belysningspakke Plus Passat B8 vælge andre farver

Besvar
vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Belysningspakke Plus Passat B8 vælge andre farver

Indlæg af vwcaddy » 17. jun 2017, 13:33

Er der nogen der har haft held med at at vcds-kode andre farver end gul, hvid og blå som er i forvejen som valgmuligheder i ambientelys-indstillingen ved Belysningspakke Plus?
Jeg har prøvet uden held med de forskellige RGB indstillinger jf fx: https://www.briskoda.net/forums/topic/3 ... nd-tested/
Fx ville jeg gerne lave den hvide om til rød, da jeg synes den er lidt fesen...
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

kreativ
Medlem
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 122 times

Re: Belysningspakke Plus Passat B8 vælge andre farver

Indlæg af kreativ » 17. jun 2017, 14:53

Har lavet den hvide om til rød på en SuperB 3V :) Du skal blot være opmærksom på at selvom farven er rød vil der stadig stå hvid i infotainment når du vælger den.
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Re: Belysningspakke Plus Passat B8 vælge andre farver

Indlæg af vwcaddy » 18. jun 2017, 12:07

Ja, det lyder godt, men jeg kan ikke få det til at virke på min Passat B8. Når jeg indtaster de nye RGB farvekoder vil panelerne ikke skifte farve, men bliver på den farve, de før var på. Hvis jeg har kodet den hvide knap til rød farve i panelerne, og står på fx gul når jeg trykker på den hvide knap, forbliver panelerne gule...?
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"