Adaption ved nyt klimapanel golf 5. Fejlmelding ved auto

Besvar
ChristianK
Medlem
Indlæg: 608
Tilmeldt: 7. mar 2015, 12:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 47 times

Adaption ved nyt klimapanel golf 5. Fejlmelding ved auto

Indlæg af ChristianK » 20. jun 2017, 21:01

Hej.
Jeg har skiftet mit tidligere golf 7 climapanel ud til at et nyt af samme version da det andet var blev skadet på knapperne. Jeg har sat det nye i bilen, grundindstillet spjæld.

Jeg har derefter indsat ny tid fra 120s til 90s og 90s til 30s i de ting der skal ændres på.

Herefter tænder jeg bilen, går i grundinstillling og vælger automatisk start af kompressor - Den giver mig bare dette svar "FEJL - tilstande ikke korrekte eller forespørgselsfrekvensfejl" ???

Har haft fulstændigt samme panel monteret hvor det har virker for en uge siden?


Har vi nogle bud på hvad dette kan skyldes? - Får samme fejl hvis jeg tager manuel start af kompressor.

vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Re: Adaption ved nyt klimapanel golf 5. Fejlmelding ved auto

Indlæg af vwcaddy » 3. mar 2019, 16:03

ChristianK skrev:
20. jun 2017, 21:01
Hej.
Jeg har skiftet mit tidligere golf 7 climapanel ud til at et nyt af samme version da det andet var blev skadet på knapperne. Jeg har sat det nye i bilen, grundindstillet spjæld.

Jeg har derefter indsat ny tid fra 120s til 90s og 90s til 30s i de ting der skal ændres på.

Herefter tænder jeg bilen, går i grundinstillling og vælger automatisk start af kompressor - Den giver mig bare dette svar "FEJL - tilstande ikke korrekte eller forespørgselsfrekvensfejl" ???

Har haft fulstændigt samme panel monteret hvor det har virker for en uge siden?


Har vi nogle bud på hvad dette kan skyldes? - Får samme fejl hvis jeg tager manuel start af kompressor.
Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt?
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

ChristianK
Medlem
Indlæg: 608
Tilmeldt: 7. mar 2015, 12:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 47 times

Re: Adaption ved nyt klimapanel golf 5. Fejlmelding ved auto

Indlæg af ChristianK » 3. mar 2019, 16:43

vwcaddy skrev:
3. mar 2019, 16:03
ChristianK skrev:
20. jun 2017, 21:01
Hej.
Jeg har skiftet mit tidligere golf 7 climapanel ud til at et nyt af samme version da det andet var blev skadet på knapperne. Jeg har sat det nye i bilen, grundindstillet spjæld.

Jeg har derefter indsat ny tid fra 120s til 90s og 90s til 30s i de ting der skal ændres på.

Herefter tænder jeg bilen, går i grundinstillling og vælger automatisk start af kompressor - Den giver mig bare dette svar "FEJL - tilstande ikke korrekte eller forespørgselsfrekvensfejl" ???

Har haft fulstændigt samme panel monteret hvor det har virker for en uge siden?


Har vi nogle bud på hvad dette kan skyldes? - Får samme fejl hvis jeg tager manuel start af kompressor.
Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt?
Uha, har været igennem et paneler siden 2017 :D
Må være svar skyldig på om jeg lige fandt løsningen på netop det problem.

Jeg har skiftet panel igen til at med drejehjul der passer bedre til volume knap på Discover Media, det A/C panel kan jeg ikke lave indkøring på da jeg har en dårlig signal ledning fra panelet ned til kompressoren.. Giiiiider bare ikke lige tage mig sammen til at fikse den ledning hehe
These users thanked the author ChristianK for the post:
vwcaddy

vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Re: Adaption ved nyt klimapanel golf 5. Fejlmelding ved auto

Indlæg af vwcaddy » 3. mar 2019, 16:48

Ok, super. Tak for svar.
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"