C4 tire pressure II fejl

Besvar
highline
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26. jun 2013, 10:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

C4 tire pressure II fejl

Indlæg af highline » 18. aug 2017, 06:56

Når jeg sætter VCDS på får jeg altid fejl på C4 tire pressure II, når jeg sletter den kommer den igen med det samme hvis jeg prøver at gå ind i C4 tire pressure II på VCDS skriver den at den ikke kan få forbindelse. Jeg har prøvet at søge på problemet og det virker som om der er en " virtuel TMPS " :roll:
Nogen det har et bud på problemet.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10861
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1882 times

Re: C4 tire pressure II fejl

Indlæg af GaSelle » 18. aug 2017, 07:10

Er det en Opel Kadett fra slutfirserne eller en nyere Vw, vi har med at gøre?

highline
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26. jun 2013, 10:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: C4 tire pressure II fejl

Indlæg af highline » 18. aug 2017, 07:12

GaSelle skrev:Er det en Opel Kadett fra slutfirserne eller en nyere Vw, vi har med at gøre?

Sorry :lol: Golf 6 1.4 Tsi Highline fra 2012

kreativ
Medlem
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 124 times

Re: C4 tire pressure II fejl

Indlæg af kreativ » 18. aug 2017, 07:21

Prøv at fjerne fluebenet inde i can gateway under installationer og så C4 - tire pressure 2

Det er før set at tidligere ejere har rodet lidt i vcds og ved en fejl er kommet til at sætte et flueben forkert ;)

Når den skriver at den ikke kan få forbindelse er det højst sandsynligt fordi styreboksen ikke monteret.
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

highline
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26. jun 2013, 10:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: C4 tire pressure II fejl

Indlæg af highline » 18. aug 2017, 07:28

kreativ skrev:Prøv at fjerne fluebenet inde i can gateway under installationer og så C4 - tire pressure 2

Det er før set at tidligere ejere har rodet lidt i vcds og ved en fejl er kommet til at sætte et flueben forkert ;)

Når den skriver at den ikke kan få forbindelse er det højst sandsynligt fordi styreboksen ikke monteret.
Ved du hvor jeg kan fjerne det flueben har ledt med lys og lygte men kan ikke finde det :oops:

kreativ
Medlem
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 124 times

Re: C4 tire pressure II fejl

Indlæg af kreativ » 18. aug 2017, 08:58

Du skal gå ind i 19 - can gateway derinde er der en menu der hedder install list. Gå ind i den og rul ned til c4 tire pressure 2 og se om den ikke er markeret med et flueben.
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"