Vw golf mk6 1.6 tdi
: 17. feb 2018, 11:34
Hej alle jer fantastiske vw folk .
Hvor er det fedt at læse de mange indlæg om både teknik, gode råd, problemer osv. Selv har jeg ikke ret meget forstand på teknik, men man lærer jo hele tiden...
Nå mit spørgsmål er kort og godt, hjælp søges omkring Holstebro til fejludlæsning på min vw golf mk6 1.6 TDi fra 2010.
Bilen har fået den nye software fra vw, da jeg købte den. Efterfølgende fik jeg bilen optimeret til ca 140 hk/311 nm. Og genindlæst den gamle software, samt egr off. Fordi inden tuning kørte den elendigt, og regenererede konstant (hver 100 - 200km)
Kører, starter og trækker egentlig ok, dog er den rimelig pludselig begyndt at hakke noget hvis jeg kører 90 km/t i høj gear, og vil accelerere kraftigt. I andre gear synes jeg ikke rigtig der er noget at mærke, har heller ikke været nogen lysende lamper osv... Bruger ikke vand eller olie.. Tandrem og hjul skiftet ved ca 140.000 km og bil har nu 196.000 km på uret. Brugt bellad flere gange, og kører 15.000 km mellem olieskift.
Er I tvivl om det med diesel filter er sort, og hvor tit skal bilen regenerere, Sys ikke rigtig jeg bemærker det mere.
Ville gerne der var en som lige ville hjælpe med nogle tests.
Mvh Lars
Hvor er det fedt at læse de mange indlæg om både teknik, gode råd, problemer osv. Selv har jeg ikke ret meget forstand på teknik, men man lærer jo hele tiden...
Nå mit spørgsmål er kort og godt, hjælp søges omkring Holstebro til fejludlæsning på min vw golf mk6 1.6 TDi fra 2010.
Bilen har fået den nye software fra vw, da jeg købte den. Efterfølgende fik jeg bilen optimeret til ca 140 hk/311 nm. Og genindlæst den gamle software, samt egr off. Fordi inden tuning kørte den elendigt, og regenererede konstant (hver 100 - 200km)
Kører, starter og trækker egentlig ok, dog er den rimelig pludselig begyndt at hakke noget hvis jeg kører 90 km/t i høj gear, og vil accelerere kraftigt. I andre gear synes jeg ikke rigtig der er noget at mærke, har heller ikke været nogen lysende lamper osv... Bruger ikke vand eller olie.. Tandrem og hjul skiftet ved ca 140.000 km og bil har nu 196.000 km på uret. Brugt bellad flere gange, og kører 15.000 km mellem olieskift.
Er I tvivl om det med diesel filter er sort, og hvor tit skal bilen regenerere, Sys ikke rigtig jeg bemærker det mere.
Ville gerne der var en som lige ville hjælpe med nogle tests.
Mvh Lars